Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem po swapie



szczypior88
03-03-10, 22:46
Zrobiłem Swapa w swoim eg4 z d15b2 na d16z6, przekładka pełnej wiazki kabinowej i silnikowej. Problem jest taki że po podpięciu wszystkiego zegary ładnie odpaliły, wszystko wyglądało ok ale kiedy przekrecam kluczyk zeby odpalic to rozrusznik nie kreci, slychac tylko delikatne pykniecie przekaznika.
Wiązka pochodzi z cupety EJ 1 na full wypasie. Przy wymianie wiazki potrzebuje tez skrzynki bezpieczników? Bo zostawilem starą w silniku i pod kierownica. Ja mialem totalnego golca - zero elektryki i bajerów- tylko szyberdach. W czym moze tkwic problem? Zostało mi kilka wtyczek ale nie mam nawet miejsca by je wpiąć bo to są od tempomatu, Abs, poduszek itd bo tamta cupeta wszystko to miała. Pozdrawiam

Pati
03-03-10, 22:48
akumulator dobry?

szczypior88
03-03-10, 23:27
dobry, jak najbardziej...na strzała odpalał przed swapem
Dodam jeszcze że nie slychac pompki paliwa w ogóle

Bogdan19
04-03-10, 00:29
przelutuj przekaźnik pompy paliwa

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=5520

u mnie tez pojawił sie w pewnym momecie problem przy przesiadce z b2 na b7. odpieła mi sie jedna kostka w środku, ta która łaczy sie z reszta wiązki co idzie do komory silnika. jest tam biała i brązowa kostka. sprawdz czy wszystkie masz napewno po wpinane.

mixturant
04-03-10, 09:04
Może coupeta miała immobiliser? I nie masz teraz zamkniętego obwodu i odcina prąd na rozruszniku? Sprawdz wtyczki pod kierownica i schemat.

tfidos
04-03-10, 09:14
głupia rzecz, ale sprawdz czy z przewodem masowym wszystko ok....

u mnie przewód tak przerdzewiał, że trzymał go tylko jeden włosek miedzi. slychac bylo jakby rozrusznik startował ale wisiał... takie CYK i nic więcej

kuba_guzik110
04-03-10, 15:20
moze rozrusznik padniety, po prostu :)

szczypior88
04-03-10, 18:31
rozrusznik spradzalem na krótko i smiga, przewody masowe sa pośniedziałe troche ale tragedii nie ma. Immobilajzera nie bylo fabrycznie. Dowiedzialem sie od kolegi od ktorego bralem motorek. Powiedzcie mi jak wyglada sprawa wiazki kabinowej? Bo zmienilem tylko to co szło po wygluszeniem przy scianie grodziowej, kompa i wiazke silnikowa po prawej stronie kierowcy. Reszte zostawilem. Zostawiłem też całe bezpiecnziki pod kierownica i w silniku swoje

Bogdan19
04-03-10, 19:45
przy przejściu na b7 tez zmieniałem wiązke silnikową i kabinową. skrzynka pod kierą została ta przy silniku tez.
u mnie odłączyła sie jedna z kostek ta po lewej stronie co sie łaczy z resztą wiązki po lewej stronie i tez zegary odpalały ale nie krecił. sprawdz wszystko dokładnie czy masz podłączone.

taderek
04-03-10, 20:21
a może wiązka od automatu?:> bo ja tak miałem;) brak światła wstecznego i tylko cyk cyk jak krecilem kluczxykiem;) ominałem to ciagnac dodatkowy kabel od rozrusznika do wiazki;]

szczypior88
04-03-10, 22:52
wiązkę mam całą kupioną razem z silnikiem. calutka łacznie z wiązką do baku. Silnik byl kupiony razem ze skrzynia manualną. Cały kompletny swap:) Sam go wymontowywalem z koleszką:P Moga byćjakies komplikacje wynikające z tego że ta cupeta z ktorej była ta wiązka to wersja amerykańska? Bo np kierunki mi sie nie zgadzają i mam inne wtyczki do kierunkowskazów ktorę swiecą sie pozycyjne i kierunki. Kabinowa moze sie tam czyms roznic?

maniak2007
05-03-10, 22:44
a Nie została Ci żadna wolna kostka? jezeli pompy nie słychac to jest immo lub jakieś odciecie homemade we wiazce kabinowej. po przekreceniu kluczyka kontrolki przygasają? również te w panelu sterowania nawiewem?

szczypior88
05-03-10, 23:30
pompa działa:) Jednak okazało sie że nie podpiałem jdnej wtyczki która okazała sie iść do pompy paliwa. Teraz problem rozrusznika został:( Słychac CYK przekaznika przy przekreceniu kluczyka a rozrusznik cisza:(

maniak2007
05-03-10, 23:59
Słychac CYK przekaznika przy przekreceniu kluczyka a rozrusznik cisza

idź po kabelkach od rozrusznika a dojdziesz gdzie jest przerwa.

szczypior88
06-03-10, 17:19
sprawa tempomatu to moze byc? Bo gdzies czytałem ze trzeba zewrzec jakies piny we wtyczce i sie oszuka tempomat. Bo ta wiązka przewiduje tempomat. Trzeba wcisnac sprzeglo zeby odpalic a ja z racji tego ze nie mam tempomatu to musze jakos oszukac ta wtyczke. Ma ktos foto takiej wtyczki? bo nie wiem dokladnie ktora to jest:/

Pati
06-03-10, 17:47
wiązka usdm?

szczypior88
06-03-10, 17:50
dokładnie...z Ej1 na full wypasie
ABS, SRS, Tempomat, dimmer, klima

maniak2007
06-03-10, 19:42
zostały Ci wolne kostki?

tez kiedys u siebie zmianiałem wiązkę kabinową, miała tempomat, finalnie auto po przekręceniu kluczyka robiło tylko ''pyk'', okazało się ze byla wolna kostka z 4 przewodami(3 grubsze i 1 cienki), wystarczyło zrobić zworke na dwóch i paliło, poszukaj w okolicy nóg kierowcy czy nie została Ci taka zielona kostka

szczypior88
06-03-10, 22:48
własnie zadna kostka taka mi nie została...zielona kostka jest ale ona jest od halogenów:)
Wywalilo mi błąd numer 20 - Elektroniczny czujnik obciążenia lub jego obwód
Co to jest?

Pati
06-03-10, 23:58
taki diwajs co to steruje napięciem ładowania zależnym od obciązenia układu elektrycznego. olej to.

balder
12-03-10, 21:54
w ej1 bylo takie cos ze jak nie wcisniesz sprzegla to nie odpalisz wiec musi byc gdzies kostka badz wolne kable

NOLAN
19-03-10, 23:13
Panowie odgrzeje kotleta,u mnie sytuacja identyczna do eg4 wrzucalem silnik d16z9 z coupe usdm,razem z wiazka kabinowa i silnikowa,wszystko jest p&p smiga dobrze dzialaja wszelkie *******y typu elektryczne lustra wyciaraczki szyby etc i nie ma zadnych patentow z wciskaniem sprzegla do odpalenia ;)