arni84
15-08-06, 20:43
Mam wielki problem :( Przegrzałem na trasie silnik d13b2 do takiego stopnia ze co nie co stpila sie obudowa z paska rozrzadu. Przyczyna przegrzania byla nie szczelna uszczelka po glowica, i cala kompresja szla do ulady chlodzenia. Wymienilem uszczelke na nową, co sie okazalo nie palil mi na jeden gora dwa cylindy. Cisnienie wynosilo na 1- 9 atmosfer, 2- 8 atmosfer, 3 - 7 atmosfer, 4 - 12 atmosfer. Wiec zrboiłem calkowita sekcje silnika. Sprawdziłem pierscienie i tloki czy nie sa popekane, oczywiscie nie byly , tuleje cylindrowe byly w normie. Nawet wyczysciem dokladnie zawory. by nie bylo jakiejs nieszczelnosci. Co sie okazalo cisnienie we wszytskich cylindrach wynosilo 13 atmosfer. a pod czas jazdy testowej na drugim, biegu przy wcisnietym gazie zaczynał sie dusic pozniej przyspieszac i dusic. Wyciagnełem swiece i byly okopcone. :( Nie wiem dlaczego bo w cylindrach jest bardzo dobre cisnienie. Czy ktos moze mi pomoc?? w rozwiazaniu mojego problemu. A czy ktos ma moze schemat jak maja byc podlaczone weze ktore wychodza z czarnej skrzynki przy gazniku?? POMOCY!!! :(