galaka76
15-08-06, 21:50
Cześć .Mam pełną chłodnicę płynu na zimnym silniku i w zbiorniku wyrownawczym tak troche ponad minimum. Po jezdzie dłuzszej tak ok 250-300 km w zbiorniku wyrównawczym na gorącym silniku jest w okolicy max, jak ostygnie to w wyrownawczym jest dalej max a w chlodnicy nie jest pełno no i znowu przelewam z wyrównawczego do chłodnicyżeby było w niej pełno i wszystko zaczyna sie od początku.Auto sie nie grzeje jedzie normalnie, czy w korku czy nie jest o'k .W brata primerze w chłodnicy jest caly czas full nawet ajak w wyrownawczym mało.Miałem czas jakis temu zmienianą uszczelkę pod głowicą i po jej zmianie plynu była zawsze pełna chlodnica ,ale po 1,5 tys km pojechałem na dokrecenie ,mowią ze nie "osiadła" bo klucz grał na szpilkach ale po tej operacyji zobaczylem takie rzeczy z plynem ,jak odkrecam korek chlodnicy nie ma żadnych syków jak wtedy gdy uszczelka byla padnięta, ale czy to tak ma byc?