Zobacz pełną wersję : Tylny drazek stabilizatora areodecku vti
Nie wiem dlaczego ,ale w samochodzie legitymujacym sie oznaczeniem vti nie ma z tylu drazka stabilizatora( Ameryki nie odkrylem).Mam zawieszenie koni co napewno zwiekrza twardosc zawieszenia i wplywa na prowadzenie autka,mimo wszystko samochód mocno sie przechylal na zakretach w szczegolnosci tył.Krótko mowiac namawiam was na zaadoptowanie drązka stabilizatora z mocowaniem i końcowkami od rovera 418,420,420d .Dlaczego od rovera bo nasciagali tego od groma i wszedzie zalegaja na szrotach a jak wiekrzosc z nas wie ze civic i taki rover sa blizniacze ,zaplaciłem za komlet 150zł a zalozenie zajelo mi 30 minut.Efekt piorunujacy mam kilka rzeczy zrobionych w samochodzie ale po niczym nie bylo takiej roznicy. Szczerze polecam olbrzymia roznica w prowadzeniu.
[ Dodano: Wto 15 Sie, 2006 ]
tak to wyglada po zalozeniu
moment... nie do konca kumam. O czym mowisz? O rozporce?
O tym?
http://img130.imageshack.us/my.php?image=img22063eo.jpg
Chyba nie... :roll: VTi to ma w serii... tylny dolny ma w serii...
wiem o czym mowie i to jest stabilizator
pokaz jak to wyglada i gdzie jest to montowane.
wiem o czym mowie i to jest stabilizator
Jasnie Panie - powiedz Pan czy to rozporka czy cos innego - gdzie montowane? Co to?
:lol:
proszę
tak to wygląda ,zdjecie zostalo zrobione od tylu samochodu.Konkretnie ten drazek pasuje do kazdego areodecka , jest przełozony z rovera 420d .Nie wiem jak z 5 drzwiową ,ale wydaje mi sie ze tak samo.
http://img221.imageshack.us/img221/2019/drazekej0.jpg (http://imageshack.us) wiec jak widac nie jest to rozpórka.
w vti 5d to jest, wiec dziwne ze tego nie miales
Jest to dziwne ale areodecki tego nie maja Mystek tez tego nie ma.
wielkie dzieki za to info :509:
poprostu super,
a tak myslalem dlaczego mi sie tak tyl przechyla na zakretach i dlaczego jak wjezdzam bokiem w zakret to czasem bardzo trzesie, ze az cala buda podskakuje. teraz tylko wez i znajdz ten stabilizator :roll: mam nadzieje ze gdzies znajde, jeszcze tego lata :D
jeszce raz dzieki za takie nowsci :706:
Jeszcze raz podkreslam ,po zalozeniu tego drazka prowadzenie samochodu w zakretach zmienia sie nie do poznania.Zwracam uwage jeszcze na to by kupiony drazek byl kompletny czyli mocowanie do podłuznic i z koncowkami drazkow,zwrocil bym jeszcze uwage na to by mocowania drazka byly przykrecone mocnymi srobami do podluznic ,bo ja przyznam sie uzylem srob o twardosci 5,5 i urwaly sie wiec mialem kolejna nad programowa robote w postaci wiercenia i gwintowania. Otwory w podluznicy sa juz seryjnie w kazdym civicu wiec naprawde nalezy przylozyc i przykrecic.
powodzenia
Czesc Stempel,
Ja juz slyszalem wczesniej, ze to masz w swoim VTI i wrazenia sa ponoc zaskakujace! Tez sobie to zaloze po swapie.
Jak smakuje porazka z CRV-T? :wink:
Pozdrawiam,
Gruszka
PS.Moze wpadniesz dzis na spota?
Odpowiedz cie zaskoczy a jest mianowicie taka ze to ja nagrywalem a moim samochodem kierowal Darksmile (redaktor) ktory ma disla wiec jak mogl wykorzystac sile vti:))? Przegrani sie tlumacza ale jak sie przyjzysz to bylo widac jak potem dochodzil CRVa.
Witam szanownego kolege, moge potwierdzic jedynie ze wlasnie aerodecki tego niemialy a po przejazdzce autem kolegi wlasnie z tym drazkiem bylo czuc roznice :!:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.