arekgr
01-03-10, 07:15
Podpowie ktoś?
Czy Injector Duty Cycle >100% powoduje zapętlanie wtrykiwaczy i check-a?
Jak to w końcu jest z opóźnianiem zapłonu? Ile wystarczy? wyczytałem, że w Dserii wypada o 1,25stopnia/0,1b.
A tak realnie, z doświadczenia "stroiciela", na seryjnych wtryskach (240ccm) duty przy ~0,4b wychodzi 90%? (wydawało mi się, że Arturvf500 tak gdzieś wspominał).
Pomoże ktoś?
Czy Injector Duty Cycle >100% powoduje zapętlanie wtrykiwaczy i check-a?
Jak to w końcu jest z opóźnianiem zapłonu? Ile wystarczy? wyczytałem, że w Dserii wypada o 1,25stopnia/0,1b.
A tak realnie, z doświadczenia "stroiciela", na seryjnych wtryskach (240ccm) duty przy ~0,4b wychodzi 90%? (wydawało mi się, że Arturvf500 tak gdzieś wspominał).
Pomoże ktoś?