Zobacz pełną wersję : D15z1 oplacalny swap czy kibel
Naswietle wam moja sytuacje,mam w swoim eg4 d15b2 z lpg blos ktore wymagalo by wlozenia jakichs 600-700zl,i tak sobie wymyslilem ze mozna by go zmienic na d15z1 i wywalic szambo z samochodu,co myslicie?
Czy z1 jest naprawde takie ekonomiczne i czy przy tym nie bedzie mniej dynamiczne od d15b2 z blosem ?I jaka jest rozsadna cena za kompletny d15z1 z kompem i wiązką?Bo zabawy z elektryka sie boje najbardziej.
o ile mi wiadomo to z1 jest na obd1, ale moge sie mylic, wiec zabawy tyle samo jak przy swapowaniu z6, co nie zmienia faktu ze wolazlbym juz chyba d15z6, troszke koni wiecej, zabawy tyle samo, a cena podejzewam ze podobna. pamietaj tylko ze zawsze przy kupnie silnika nie wiesz jaki bedzie jego stan. i tez pewnie jakis remont bedzie trzeba robic
Hmmm to jak z tym swapem?Majac komplet tj silnik kompa i wiazke trzeba cos przerabiac przy zegarach itd czy jak bo zielony w temcie jestem ?
jak masz kompletny swap, czyli: silnik ze skrzynia i kompletna wiazka z kompem, to nic wiecej nie trzeba przerabiac. Jedynie zostawil bym skrzynie z b2.
A czy nie wzrosnie wtedy i to sporo spalanie ?
Moja narzeczona ma Civica z takim silnikiem jedak dużo gratów ma od D16Z6 tzn. Układ dolotowy wraz z kolektorem ssącym i przepustnicą, kolektor wydechowy oraz głowicę, komp P28:eek: w sumie daje to ladny efekt w postaci osiągów ale co do spalania to Ci nie powiem bo po prostu na to nie patrze:eek:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.