Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tarcze Mikody



Skrzati
28-02-10, 00:04
Co powiecie o tych tarczach??

http://allegro.pl/item939550841_tarcze_atm_mikoda_civic_rover_tuning _przod.html

Nadaje sie to do jazdy bo moje juz cos zaczynaja bic;/

reaktor
28-02-10, 03:17
*****i*te, brać nie dyskutować

serwal4
28-02-10, 08:27
Sensowna cenowo tarcza dla niewymgających, tzn. do ostrego upalania czy do jazdy po torze może mięknąć...

Ale do codziennej, czasem bardziej agresywnej jazdy, w zupełności wystarcza;

U matki w Stilo JTD wylądowały tarcze x4 Mikoda (przód nawiercane) + x4 klocek Ferodo Premier i hamuje to bardzo przyzwoicie, nic nie piszczy itd;

U mnie mam z przodu gładkie Mikody + ATE - również bez problemów jednak tarcza nie polubiła klocków ATE - piszczą klocki;

W obu autach tarcze wciąż proste (w Stilo przejeździły już... 10k km? a może i więcej? U mnie zrobiły już 5k km) nic nie bije itd...

lasic19
28-02-10, 10:04
polecam te tarcze bo dobra cena i jakość nie jest zła miałem takie tarcze i klocki ferodo premium i dobrze hamowało lepiej niż seria.

spychu
28-02-10, 13:10
*****i*te, brać nie dyskutować
Uwielbiam takich ludzi :D zero doświadczeń z danym produktem a najmądrzejsi na świecie :)

Jeśli miałbym wybierać między jakimiś zamiennikami serii typu JC, Nipparts, TRX, Textar itp to wybrał bym bez zastanowienia te Mikody. Miałem okazje jeździć na nich nie Hondą ale jak dla mnie sprawują się bardzo dobrze i wbrew pozorom za stosunkowo niską cenę dostajesz dobrą jakość.

Oczywiście na torze raczej nie dadzą rady ale do codziennej nawet bardzo dynamicznej jazdy z dobrym klockiem spokojnie wytrzymają. Ja polecam. Jak dla mnie najlepsza tarcza w tej cenie.

pm487
28-02-10, 14:42
U mnie mam z przodu gładkie Mikody + ATE - również bez problemów jednak tarcza nie polubiła klocków ATE - piszczą klocki;


Myślisz że nałożenie niewielkiej ilości smaru miedziowego na zewnętrzną część klocków nie wyeliminowałoby pisków bo ja myślę że warto spróbować...

reaktor
28-02-10, 15:29
Uwielbiam takich ludzi :D zero doświadczeń z danym produktem a najmądrzejsi na świecie :)
a ja uwielbiam takich ludzi co gó*no wiedzą na temat innych a pomimo tego oceniają
temat na forum był wałkowany ,szukaj pajacu, pozatym mam je w swojej hondzie wiec na ch*j sie odzywasz



Jeśli miałbym wybierać między jakimiś zamiennikami serii typu JC, Nipparts, TRX, Textar itp to wybrał bym bez zastanowienia te Mikody
naprawde?bezcenna rada, ale jesteś odkrywczy, dobrze że na forum są tacy
.

Miałem okazje jeździć na nich nie Hondą ale jak dla mnie sprawują się bardzo dobrze i wbrew pozorom za stosunkowo niską cenę dostajesz dobrą jakość.
Prawdziwy kolumb , potwierdzasz ze w d*pie byłeś i gów*o widziałeś, nikogo nie obchodzi że jeździłęś na nich w octavii, ja ma je eg5, na pewno ei dal by 600zł za nawiercane brembo +ferodo nie hamują lepiej przynajmniej bez absu


Oczywiście na torze raczej nie dadzą rady ale do codziennej nawet bardzo dynamicznej jazdy z dobrym klockiem spokojnie wytrzymają. Ja polecam. Jak dla mnie najlepsza tarcza w tej cenie.
bosssshee do codziennej bardzo dynamicznej jazdy nadają się tarczę o grubości 13mm z ******ym klockiem za 25zł z allegro które miałem przed wymianą jakoś nie władowałeem się nikomu w dupe , vtec chodził w tą i z powrotem ,więc zwykłe tarcze+ klocki tez powinny wystarczyć

badboy0700
28-02-10, 21:12
ja też nabyłem mikody całkiem niedawno i nawet na malutkich tarczkach hamowanie jest zdecydowanie lepsze nić seria ale mzoę to poprostu nowe tarcze+nowe klocki. Jak narazie przeleciałem 1500km i nic złego się nie dzieje

grape.crash
28-02-10, 22:40
Też mogę je polecić - mam zamontowane w drugim samochodzie.
Moja rada - sprawdź i ewentualnie zamawiaj ze strony producenta (jak kupowałem dla siebie różnica była 30 PLN).

Pzdr.

Barti88
28-02-10, 22:55
bosssshee do codziennej bardzo dynamicznej jazdy nadają się tarczę o grubości 13mm z ******ym klockiem za 25zł z allegro które miałem przed wymianą jakoś nie władowałeem się nikomu w dupe , vtec chodził w tą i z powrotem ,więc zwykłe tarcze+ klocki tez powinny wystarczyć

żartujesz prawda ?
jeździlem kiedys na normalnych gladkich (prawie nowych) tarcza z klockiem jak to zazwales "ch***" ("kaszijama) i to nadaje sie tylko i wyłącznie do powolnego turlania po miescie w emeryckim stylu...taki hamulec w eg4 nawet nie wyrobi gdy zajdzie potrzeba naglego hamowania a co dopiero jak vtec chodzi w "tą i z powrotem".
ja ma je eg5, na pewno ei dal by 600zł za nawiercane brembo +ferodo nie hamują lepiej przynajmniej bez absu

polemizował bym....
a jeździles na takich nawiercanych brembo (pewnie masz na mysli ORO) z klockiem np. DS Perf. ? jak tak to pohamuj z większych prędkośći wtedy przekonasz się za co płacisz te 800zł za tarcze i 350 za klocki.
nie mówie tego z powietrza bo jeździlem na 'zwyklym' klocku(ebc black) i jeżdze na powiedzmy pseudosportowym Ferodo DS performance. Obydwa na gladkich tarczach 262mm (bez abs'u) i nikt nie wciśnie mi kitu ze DS perf. nie jest lepszy bo jest nieporównywalnie lepszy szczególnie z wysokich prędkości.

BealteMazi
28-02-10, 23:18
a widze ze podchodzą do do prawie kazdej 5d tzn MB MA ale do mojej MA8 nie :( podpasi:>?? bo w niedlugim czasie kłania mi sie zmiana tarcz i klocków

serwal4
01-03-10, 07:44
1.4 i (MA8) (75KM/55kW) 09.95-01.97 prz. 1808 tarcza ham. went. 262 21 4 92.06
1.4 i (MA8) (75KM/55kW) 09.95-01.97 tył 0815 tarcza ham. 239 10 4 60.32

info ze sklepu Mikody

ostatnie pozycje to ceny brutto za gładkie tarcze;

spychu
01-03-10, 20:47
a ja uwielbiam takich ludzi co gó*no wiedzą na temat innych a pomimo tego oceniają
temat na forum był wałkowany ,szukaj pajacu, pozatym mam je w swojej hondzie wiec na ch*j sie odzywasz
Pajacu możesz sobie mówić do swojego starego, nie ubliżam Ci i nie życzę sobie tego z Twojej strony.



Prawdziwy kolumb , potwierdzasz ze w d*pie byłeś i gów*o widziałeś, nikogo nie obchodzi że jeździłęś na nich w octavii, ja ma je eg5, na pewno ei dal by 600zł za nawiercane brembo +ferodo nie hamują lepiej przynajmniej bez absu
A gdzie wyczytałeś, że na Mikodach jeździłem Octavią ? Chyba w podstawówce nie uważałeś jak uczyli czytać. Nie no eg5 bez abs mega kozak hebel 242mm średnicy daje rade ze wszystkim :D Nie rozśmieszaj mnie.

Ja uczyli w podstawówce czytać ze zrozumieniem to tez pewnie wolałeś dłubać w nosie i wpier.... boby zamiast uważać, bo nigdzie nie pisałem o Brembo tylko o Mikodach za niecałe 300zł za komplet.


bosssshee do codziennej bardzo dynamicznej jazdy nadają się tarczę o grubości 13mm z ******ym klockiem za 25zł z allegro które miałem przed wymianą jakoś nie władowałeem się nikomu w dupe , vtec chodził w tą i z powrotem ,więc zwykłe tarcze+ klocki tez powinny wystarczyć
Bosssssshee powiedz starym, że wakacje się już dawno skończyły i niech wyłączą neo :D

Free
03-03-10, 23:29
Speedmaxy, czy mikody. Co wg was byłoby lepsze? Rozmawiałem ostatnio z majdanem to bardzo pozytywnie wypowiadał się na rzecz speedmaxów. Sam mam problem co zakupić :/

Budziniak
03-03-10, 23:43
Pajacu możesz sobie mówić do swojego starego, nie ubliżam Ci i nie życzę sobie tego z Twojej strony.

Spychu daj Sobie spokój. Nie przetłumaczysz a tylko się spienisz :( Szkoda Twoich nerwów.
Reaktor Ty też się uspokój i nie złość się bo niema o co.

Pokój Panowie bo się nie ciekawie robi i odpierdzielić się jeden i drugi od Swoich RODZICÓW. Koniec imprezy niema takiego pisania

JANKES3
04-03-10, 15:06
montowalem speedmaxy i rerodo jakies hmmm pół roku temu, moze troche mniej. na początku tak sobie, bo wiadomo nie próbowalem mocno hamowac gdyz muszą sie ułożyć i zahartować, wiec nie mogłem stwierdzic teraz jak hamuje to malina, bardzo dobrze się sprawują jestem zadowolony

teg
04-03-10, 22:39
Miałem Mikody na przodzie w Skodzie, bez problemów.

Mam z tyłu w Hondzie, również - do czasu, aż mi pajace nie podmienili jednego klocka w warsztacie bo im pewnie pękł, a z drugiej strony nie naprawili zacinajacego się tłoczka a skasowali - i obie są do wymiany... Ale do tego czasu z klockami Ferodo Premier działały super.