Zobacz pełną wersję : obróbka kolektora wydechowego od d16z6
co ewentualnie można zrobić w tym kolektorze? polerka kanałów wlotowych przy flanszy? jakieś inne propozycje?
polerka kanałów wlotowych przy flanszy?
jakieś inne propozycje?
szkoda czasu,
wymienić.
no własnie to jest na podmianke dla seryjnego od b7....
polerowac to szkoda czasu ,
poprostu zakladaj...
i chyba tak zrobie :) zamykamy :)
a moim zdaniem wcale nie szkoda czasu.. moze nie da to 100 koni ale na pewno nie pojdzie na marne. i moze nie do konca polerowanie bo to ciezko(..) ale przedewszystkim spasowac kolektor otworami, do otworow w glowicy, tak aby nie wystawal on poza srednice, wiadomo ze bedzie to blokowalo swobodny przeplyw spalin..
ale przedewszystkim spasowac kolektor otworami, do otworow w glowicy, tak aby nie wystawal on poza srednice,
a jak juz wystaje poza, to co, zalepic kitem ? :-)
to raczej wyjscia kanałów z glowicy nalezaloby obrobic pod kolektor
ale przedewszystkim spasowac kolektor otworami, do otworow w glowicy, tak aby nie wystawal on poza srednice,
a jak juz wystaje poza, to co, zalepic kitem ? :-)
to raczej wyjscia kanałów z glowicy nalezaloby obrobic pod kolektor
mysle ze nalezaloby jedno i drugie jesl brnemy w doladnosc.
jesli srednica otworu w kolektorze bedzie wieksza to jest lepej niz jaby srednica ta byla mniejsza i spaliny "obijalby" sie od sciani np flanszy.
zatem jak od D16Z6, dajesz "wiekszy kolektor" zamiast seryjnego w D15B7, to raczej normalne jest nie bedzie za wąski i nie trzeba goi poszerzac do rozmiaru otworów w glowicy. Zatem z kolektorem nie ma co robic i poprostu dac sobie spokój. Ruszyc glowice to napewno, ale to juz najlepiej pod docelowy jakis "tuningowy" kolektor, a tak to jak juz napisano, dac sobie spokój.
troche odkopalem ale
tu masz w fotki z mojego
plus maly opis
jak juz kup megana albo cos podobnego
wyjscie z glowicy na kolektor szerokosc/wysokosc
seria 38x27,5
megan 42x28,5
http://img157.imageshack.us/img157/4931/megan4vb.jpg
u mnie po rozwierceniu glowicy i wydechu
http://img143.imageshack.us/img143/8323/megan20ob.jpg
http://img157.imageshack.us/img157/2650/wylot7ds.jpg
megan plus pare piw o godzin pozniej 44/29,5
wyjscie z kolektora, pomimo ze na zewnatrz wyglada na taki o duzej srednicy, jest zrobiony z 2 rur ta zewnetrzna jest fajna bo niby 2" ale w srodku jest druga, ktora zasuwaja spaliny
seria @40
megan @48
pozniej jest zwezka przed katem na ok 45 - ale juz niedlugo ogarne caly wydech z kwasiaka
efekty - na zlocie w Gorzowie 3 delsole objechane plus wicio :rotfl: a moja chyba jest najciezsza z najwiekszymi kolami
jest naprawde wielka roznica na samym kolektorze, pozatym jest lzejszy przyniajmniej o polowe
polerowanie kanałow wylotowych ma sens co zostało w miare poparte wykresami z hamowni kolegów z forum....
ciekawi mnie czy zwiekszanie srednicy kanałów wylotowych mam naprawde sens czy tylko
działa jak autosugestia? Czy ktos zrobił taki zabieg i ma to POPARTE wykresami z
hamowni albp siakos inaczej udowodnione?
Teoretycznie ma to sens ale praktycznie nie jestem juz taki pewien...
Spaliny wydostaja sie z jakas dynamika i moze byc ona zachwiana...
No i dlaczego juz inzynierzy hondy nie zaprojektowali szerszych wylotów?
Hmm.. na tym zdjeciu to jakos srednio wygladaja te kanaly w glowicy... taka... "kupa" wlasciwie... jesli to nie zaszkodzilo mocy to bede pod wrazeniem :)
jak na moje to wyglada jak wydłubane śrubokretem (wkrętakiem) !!
jesli to nie zaszkodzilo mocy to bede pod wrazeniem
ja tez!!
:D
fotka robiona po pierwszym dotarciu frezem
pozniej wygladzane kamieniam i papierami
chcialbym zobaczyc Wasze zdzieranie srubokretem 3mm aluminium... powodzenia
wykres mial byc ze zlotu crx w Gorzowie, niestety ta hamownia dala mi wykres diesla, z pnacymi sie do odciecia moca i momentem rownym jak tylek niemowlaka
i rpm max 3,5tys i vmax 125km-- pozdrawiam Gorzowska hamownie, stracilem tylko czas na robieranie produ zeby sie na nia wtoczyc
efekt
najszybsza solka SOHC VTEC na zlocie i w dodatku najciezsza z najwiekszymi kolami
MP 1/4 w Pile 16,4 cienko ale tez syfiaste opony, mielily przy 1800rpm na jedynce
ta obrobka miala na celu spasowanie kolektora z glowica, bo o ile pasowal do seryjnego to do megana nie bardzo megan ma 6mm wieksze wejscie w poziomie i ok 2 mm w pionie
dupohamowni nie opisuje bo to tylko subiektywne odczucia ale jest wyraznie lepiej...
jeszcze na jesien bede chcial go shamowac, ale chyba najblizej mam Poznan, bo na zime mam zamiar wlozyc zupelnie inne graty
polerowanie kanałow wylotowych ma sens co zostało w miare poparte wykresami z hamowni kolegów z forum....
ciekawi mnie czy zwiekszanie srednicy kanałów wylotowych mam naprawde sens czy tylko
działa jak autosugestia? Czy ktos zrobił taki zabieg i ma to POPARTE wykresami z
hamowni albp siakos inaczej udowodnione?
Teoretycznie ma to sens ale praktycznie nie jestem juz taki pewien...
Spaliny wydostaja sie z jakas dynamika i moze byc ona zachwiana...
No i dlaczego juz inzynierzy hondy nie zaprojektowali szerszych wylotów?
tak to przeczytalem kilka razy,
i nadal nie wiem co niby da wypolerowanie kanałów wylotowych?
lepsze odprowadzanie ciepła? :?
Chyba polerowanie działa jak wazelina :grin: . Lepszy poślizg spalin z głowicy przez co szybciej wylatują. Może coś tam mocy daje ale raczej niewiele. Zrobić nie zaszkodzi. Przynajmniej się ma satysfakcje :p
o ile wygładzenie niedoróbek fabrycznych ma sens o tyle polerowanie będzie dawało efekt wizualny przez 5min po pierwszym odpaleniu zanim sadza sie poprzykleja :wink:
Napisałem to w kontekscie przeróbek Furiousa i Rema...
Osobiscie przychgylam sie do tego, ze ma to znaczenie... Nie bede jednak prowadził dyskusji tylko przedstawie za 2-3 tygodnie wykres z hamowni bo zdjąłem głowice i polerowałem kanały.. Zobaczymy ile dokładnie to warte...
costam dotego ja sciales i zrobiles remont wiec chyba sie jednk nie dowiemy :)
sciąłem mało ;)
-przecież musiałem...
a remont???? auto trzymalo kompresje przed remontem...
ale masz racje...całkiem identycznie to nie bedzie... :neutral:
szkoda czasu zeby sie z tym brandzlowac. Albo jakis aftermarket albo lepiej wypic piwko.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.