kaktusr
26-02-10, 19:03
Witam
Słuchajcie sprawa wygląda następująco. 2 lata temu kupując moje auto zakupiłem je już na gwincie który pozostawił poprzedni właściciel. Kit H&R regulowana tylko wysokość. Oczywiście nie zostawił mi klucza żadnego do regulacji i w takim nie ruszanym stanie nie wiadomo od ilu lat jeżdżę. W lato 2009 przesmarowałem powierzchownie jakimś smarem miejsca gwintu które były widoczne aby podczas zimny nie działa na gwint sól itp rzeczy. Jak można się domyślić na gwincie znajduje się piasek a idzie lato i postanowiłem trochę pokręcić :) Więc mam pytanie.
1. Czym najlepiej oczyścić gwint z brudu tak aby móc nim swobodnie pokręcić są jakieś środki może np. w sprayu ?
2. Po ustawieniu odpowiedniej wysokości czym najlepiej to zabezpieczyć aby było OK.
Pozdrawiam
Słuchajcie sprawa wygląda następująco. 2 lata temu kupując moje auto zakupiłem je już na gwincie który pozostawił poprzedni właściciel. Kit H&R regulowana tylko wysokość. Oczywiście nie zostawił mi klucza żadnego do regulacji i w takim nie ruszanym stanie nie wiadomo od ilu lat jeżdżę. W lato 2009 przesmarowałem powierzchownie jakimś smarem miejsca gwintu które były widoczne aby podczas zimny nie działa na gwint sól itp rzeczy. Jak można się domyślić na gwincie znajduje się piasek a idzie lato i postanowiłem trochę pokręcić :) Więc mam pytanie.
1. Czym najlepiej oczyścić gwint z brudu tak aby móc nim swobodnie pokręcić są jakieś środki może np. w sprayu ?
2. Po ustawieniu odpowiedniej wysokości czym najlepiej to zabezpieczyć aby było OK.
Pozdrawiam