Zobacz pełną wersję : D16z6 czy b16a1 ??
Mam u siebie silnik d16z6 o przebiegu 110kkm, w coupe 1995
I mam dylemat czy warto swapowac na b16a1!!
Mogę miec nie drogo taki wlasnie silnik z calym osprzetem.
Moje pytanie to czy dlubac moj d16z6, czy kupic b16a1 i dlubac dalej ten silnik??
Swap na b16a2 nie wchodzi w gre ze wzgledu na koszty!
Ja bym nie zmieniał sinika jak bym miał D16Z6 8)
tez pozostalbym przy d16z6 :)
Ja bym nie zmieniał sinika jak bym miał D16Z6 8)
moge ci sprzedac :-)
jak D16Z6 z malym przebiegiem to bym zostawil, z drugiej strony jesli ten B16 jest w b.dobrym stanie to tez warte zainteresowania, bo obecny silnik sprzedasz za dobre pieniadze i swap nie wyszedlby drogo (jesli mozesz silnik miec tanio)
Swap na b16a2 nie wchodzi w gre ze wzgledu na koszty!
Eee.. nie kumam.. sam swap na b16a2 będzie tańszy/prostszy bo to silnik z tej samej generacji co d16z6, wiec odpada zabawa z przerabianiem elektroniki i sterowania przęgłem.. bo silnik czy to a1 czy a2 wkłada sie podobnie, skrzynie i reszte trzeba w obu przypadkach wymienić, z tym że b16a1 ma sprzęgło na linke i obd0, a b16a2 tak jak i d16z6 hydraulike i obd1...
bedzie drozszy dlatego, bo ma chlopak tanio do kupienia A1. pewnie jakby mial tanio do kupienia A2 to by sie nawet nie wahał :) anyway - zostalbym przy Z6.
bedzie drozszy dlatego, bo ma chlopak tanio do kupienia A1. pewnie jakby mial tanio do kupienia A2 to by sie nawet nie wahał
No własnie :D
Dzieki za odpowiedzi, wiec zostaje przy swoim tak tez myslalem ze to lepsze rozwiazanie ;)
Octane,
masz jeszcze ten silnik tanio zalatwic?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.