Zobacz pełną wersję : Odblokowanie 2 przepustnicy...
Witam. Szukałem już czegoś na temat mojego problemu ale nic nie znalazłem chyba że coś ominąłem i być może powtarzam temat.
Mam zamiar sobie pogrzebać i odblokować 2 przepustnice, wężyk itd. Ściągałem już całą patelnie i wiem którą śrubkę rozwiercić tylko nie wiem za bardzo jak sie do tego zabrać. Według mnie bez odkręcenia całego gaźnika nie da sie tego rozwiercić bo nie ma miejsca gdzie włożyć wkrętarke z wiertłem. Może ktoś podpowie mi jak najłatwiej to zrobić bez odkręcania gaźnika i na co uważać kiedy trzeba będzie odkręcać gaźnik. Może jakiegoś innego narzędzia użyć?
Ja rozwiercalem bez zdejmowania pateni, i tez sie dalo. Nie musisz sciagac gaznika. Po prostu musisz rozwiercic srubke, przy zalozonej patelni musialem to robic pod dosc smiesznym kątem. Ale ze zdjeta dojscie powinno byc wygodniejsze.
Z wiertlem tylko uwazaj zeby nie pocharatac gaznika za bardzo.
u mnie obyło się bez zdejmowania gaźnika. fakt, trudno tam dojść małym wiertelem ale da radę. jeśli nie chcesz zdejmować całego gaźnika to możesz odkręcić 4 śruby mocujące gaźnik na kolektorze ssącym i podnieść lekko gaźnik aby mieć lepsze dojście do śrubki ogranicznika drugiej przepustnicy
Kurcze Panowie próbowałem tam coś wiercić i nie wiem jak tam dojść wiertłem. Może mi któryś z was jakoś na zdjęciu pokazać jak to zrobić? To trzeba całą śrubę na wylot przewiercić czy wystarczy tylko początek śruby że tak powiem zjechać wiertłem?? I jakiej wielkości wiertło najlepiej użyć?
ja użyłem małej wkrętarki, mam taki fajny zestaw z różnymi końcówkami. wiertłem nie robiłem, użyłem końcówki z kulką szlifującą (nie wiem jak to nazwać). dzięki temu wiertło z tą końcówką nie schodziło mi ze śruby i łatwiej było mi rozwiercić ten łeb śruby trzymającej ogranicznik. rozwiercałem z góry stojąc przed samochodem
tu masz moje foto po zabiegu
http://www.civic5g.yoyo.pl/foty/kilka_modyfikacji/mod_3.jpg
No i udało się. Blokada ściągnięta, wężyki porobione. Jakoś dałem sobie z tym rade ale nie powiem żeby było łatwo jak na pierwszy raz. Teraz należy zrobić test.
to jak zrobisz test to się pochwal jak wrażenia !!
tez sie nad tym zastanawiam ale mam gazownie zalożoną i nie wiem czy warto:)
ma ktoś odmuloną hanie na lpg??
Ja mam i warto ;)
i jak sie spisuje??
aktualnie jestem po dzwonie i mam maske do wymiany :) za reszte z ubezpieczenia robie rozrząd (bo juz czas)
ręczny bo linka wysiadła;/
no i łożysko na tyle bo daje tak głośno jakbym ial drugi silnik:P
jak czas pozwoli to ją odmle:)
jak twierdzisz ze warto to nie mam nic do stracenia:)
P.S. jak masz odmulone auto z lpg to mam prośbę , prześlesz mi foto pod maską ( silnik) i foto z odsłoniętym gaźnikiem:)
Ja mam i warto
mówisz ze masz gazownie w d13b2 i nie ma wielkich spadków mocy? mam zamiar zakładać gazownie i mam kilka pytań jaki masz mikser (jaka firma)? i ile Ci hanka pali gazu? B)
Nie piszę, że spadku nie ma niemniej jednak przy odblokowanej drugiej przepustnicy tak bardzo tego nie czuć. Pali różnie. Na trasie po autostradzie koło 8,5 w mieście 9-15 (w zależności od tego, jak często się ta druga przepustnica otwiera ;) ).
a jakiej firmy masz mikser?? jaka instalacja gazowa?
Mikser BRC a reszta kombinowana (reduktor Tomasetto). Zobacz jak wygląda w moim temacie.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=22381
no i wszystko jasne :D:D o coś takiego mi właśnie chodziło. a jeszcze takie pytanie o przełączanie na gaz.. bo o ile na wtrysku nie ma problemu bo odcina paliwo natychmiast to w gazniku trzeba to wypalić jest to kłopotliwe??
Jak się nauczysz, to nie jest za bardzo kłopotliwe (chociaż przy jeździe po mieście wypalanie paliwa z gaźnika jest mocno upierdliwe, bo co chwilę są światła). Na pewno wygodniej, jak się sam przełącza.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.