Zobacz pełną wersję : Uciekający płyn chłodniczy
Witam wszystkich zauwazyłem w mojej hani ze ucieka płyn chłodniczy ze zbiorniczka nie dzieje sie to gwałtownie ale tak po troszeczku myslałem ze uszczelka pod głowicą ale byłem u mechanika z wymianą paska i oleju i sprawdzał wszystko i nie ma zadnego wycieku z pod głowicy w oleju płynu tez nie ma zadnych plam pod samochodem po długim nocnym postoju równiez nie ma silnik chodzi równo na wszystkich cylindrach wiec nie przedostaje sie do komory spalania na swiecach tez nie wdac zeby spaloało płyn podczas upałów wiatrak włączał sie dosc czesto ale nawet podczas gdy chodził wskaznik temp cały czas utrzymuje sie troche nizej połowy chłodnica jest dobra nigdzie nie cieknie i grzeje cała przewody tez wszystkie szczelne silnik suchy wiec juz sam niewiem moze ktos miał juz taki przypadek HELP !!!
masz gaz??? wyciekow pod autem nie widac nigdzie po nocy?? jezli nie to na 100% spala wodę
Gazu nie mam a skąd ta woda i czy to cos powaznego? nie ma zadnych wycieków
po nocy jak silnik jest zimny to troszke na biało dymi i z rury pryska wodą ale jak sie zagrzeje to ani dymka juz nie pusci nawet przy mocnym pałowaniu.
pewnie uszczelka pod glowica gdzies puszcza i spala wode, razcej na 99%
Pisałem juz ze nie ma wycieków z pod głowicy jak by spalało wode to by było widac po oleju ze jest woda i by sie stan podnosił i silnik chodził by nie równo a czasami na trzech cylindrach.
wydaje ci sie bo rosniesz :) nie widac by bylo na glowicy bo moze to byc jakeis mikropekniecie od wewnatrz, a w oleju nie musi nic byc
Przecież napisał, że uszczelka ok i nic mu nie dymi to na 1000% mu płynu chłodniczego nie pali. :roll: .Postaraj się przeszukać instalacje- wyjmij zbiorniczek wyrównawczy sprawdź czy nie jest dziurawy,przewody,zobacz czy chłodnica jest cała(u mnie z pozoru też nie widać żadnej usterki ani wycieków, a jednak z tamtąd ucieka) itd...
U mnie jest to samo lecz mam małą nieszczelność w chłodnicy i po paru ciśnięciach zaraz się grzeje silnik i wtedy tamtędy mi spierda.. płyn.(Raz potrafiła mi uciec cała pojemność zbiorniczka wyrównawczego przez jeden dzień :) )
Ps.wycieków po postoju też nie mam żadnych...
Przecież napisał, że uszczelka ok i nic mu nie dymi to na 1000% mu płynu chłodniczego nie pali. .Postaraj się przeszukać instalacje- wyjmij zbiorniczek wyrównawczy sprawdź czy nie jest dziurawy,przewody,zobacz czy chłodnica jest cała itd...
U mnie jest to samo lecz mam małą nieszczelność w chłodnicy i po paru ciśnięciach zaraz się grzeje i wtedy tamtędy mi spierda.. płyn.(Raz potrafiła mi uciec cała pojemność zbiorniczka wyrównawczego przez jeden dzień )
przeciez napisla ze wycieku nie ma!! maielm taki problem i mowie to z wlasnego doswiadczenia, spalal wode, a co on glowice zdejmowal i sprawdzal uszczelke?? bo inaczej sie chyba nie da??, napisalem ze moze puszczac gdzies kanalem od wewnatrz i nie bedzie tego widac
moim zdaniem uszczelka glowicy :)
Kosiniak u mnie też nie było wycieków po postoju ;) (chyba że temp była prawie na czerwonym to wtedy szczała)
Pozdro
ale byly w trakcie i widziales je jak sie nagrzal tak??a tu nie ma
Umnie nawet w te upały po mocnym cisnieciu wskazówka temp jest troche nizej połowy i nawet po włączającym sie dosc czesto wentylatorem wskazówka anie drgnie
jak jeździłem normalnie nie przegrzewając jej zbytnio to nie było nawet kropli po postoju
Może niech da jej w piz.. ,niech ją troche przegrzeje i wtedy stanie i zobaczy czy układ ma szczelny :).No nie nie pisz, że jej przegrzać nie możesz :D
Tak jak juz pisałem wczesniejj temp ok 32 stopni i niezle cisnołem 1 odciecie czyli 7tys 2 tak samo 3 juz musiałem chamowac bo było 140 i droga sie konczyła i jezdziłem tak z 30min wentylator było słychac jak sie włączał jak stałem na swiatłach czy przed przejazdem kolejowym włączył sie z 5 razy a wskazówka była minimalnie nizej połowy.
uszczelka pod glowica :)
tez tak mialem. temp w normie, brak oleju w plynie, zadnego wycieku spod glowicy. plyn z plaszcza wodnego dostawal sie do cylindra.
zobacz czy plyn jest zasysany ze zbiorniczka wyrownawczego.
A jak to moge zaobserwowac ?
odpal silnik, podnies maske i obserwuj optycznie.
Juz sprawdziłem po odpalieniu silnika nic nie zaobserwowałem ale odkreciłem zakretke od zbiorniczka na którym jest wezyk i go wyciągnołem aby zobaczyc czy cos ciągnie i delikatnie cos tam zasysa.
najczesciej w civicu uszczelka pod glowica pada pomiedzy kanalem wodnym, a cylindrem. Olej sie do plynu nie dostaje, ani plyn do oleju, woda jest zasysana do cylindra i od razu "spalana". Narazie moze to byc male pekniecie uszczelki, wiec nie zaobserwujesz wzrostu temperatury, ale taka jazda spowoduje ze bedzie to sie pogarszac i w koncu zacznie sie grzac, a do tego lepiej nie dopuscic.
Zatem pisanie, ze sprawdzono i nie jest to uszczelka, jest bzdura, bo nie jestes tego sprawdzic bez zdjecia glowicy.
Druga opcja to kwestia jakis przecieków, na zlaczeniach, przy pompie wody, chlodnicy, lub samej chlodnicy. Po nocy moze nic Ci nie kapac, ale zaczyna wywalac pod duzym cisnieniem, czyli kiedy plyn jest mocno rozgrzany. Wycieków nie widzisz, bo wszystko ma dosc wysoka temperature (kompora silnika, a szczególnie elementy silnika, przewody itd). Plyn poprostu wydostajac sie poza uklad chlodzenia, automatycznie paruje i nie widzisz tych ubytków. Zaobserwuj wszelkie zewnetrzne elementy ukladu chlodzenia, szczególnie polaczenia wezyków, pompe wody itp czy nie ma na nich bialego osadu.
Wszystko sprawdzone nie ma zadnych wycieków ani białych plam.
pod dywanikami sucho ? może nagrzewnica...
ale czuc by bylo w srodku plynem, chyba ze zamiata na semuj wodzie :) mowie ze to uszczelka :D
Z tego wszystkiego pojechałem do mechanika i mnie opierdzielił ze robie z igły widły wszedł pod kanał o oblukał i stwierdził ze nigdzie nic nie wycieka wszytsko jest ok o dkrecił korek od chłodnicy a tam pełno powiedział ze w wyrównawczym sie powieksza i zmniejsza to i ja wiedziałem :D i ze nawet jaka jest temp powietrza tez zalezy jak sie płyn rozszeza i mogło wyparowac troche i dlatego zauwazyłem jakies nie duze straty w zbiorniczku
a i mówił ze jak by to była wszczelka pod głowicą nawet jakis nie wielkie uszkodzenie to by piana była w oleju i albo jak by woda sie przedostawała to by były malutkie bombeli na bagnecie zresztą jak wymieniał pasek to wszytsko dokładnie zobaczył czy gdzies pompa wody nie puszcza czy nie peknieta powiedział ze jak bedzie mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym to trzeba poprostu troche dolac i jezdzic bo niema sie czym martwic bo wszystko w porządku
a i mówił ze jak by to była wszczelka pod głowicą nawet jakis nie wielkie uszkodzenie to by piana była w oleju i albo jak by woda sie przedostawała to by były malutkie bombeli na bagnecie
**** nie mechanik, robiles probe z korkiem odkreconym???tez w sumie moze jeszcze nie pienic ale zawzse warto sprawdzic
blagam, zmien mechanika
jedz do sklepu, obejrzyj jak wyglada uszczelka, a potem zobacz w iludziesieciu miejscach moze ona strzelic. W zaleznosci gdzie strzeli, takie sa potem efekty. Twój mechanik zna chyba tylko jeden rodzaj jej pekniecia, a ja juz tlumaczylem, ze jak peknie miedzy kanalem wodnym, a cylindrem, to ni ch**a w oleju nic nie znajdziesz, wody, piany, bąbli, krowiego kału....
krowiego kału....
czy tez gumy o smaku siusiaka.............np. :)
Jak zmieniałem płyn chłodniczy to nalałem troszke za duzo i było ponad max w zbiorniczku przejechałem od tego czasu 400km i poziom nie zszedł ponizej max jest dalej powyzej specjalnie zaznaczyłem sobie na zbiorniczku ile było od wlania i teraz jest mniej jakies pół centymetra
ziomku a moze ci sie na wybojach z korka ulało??
Mozliwe ale nie zauwazyłem plam na chłodnicy
no to albo Ci ubywa albo nie, zdecyduj sie, bo zamieszanie sie robi :D
to samo chcialem napisac, moze to w zakupionekj butelce z plynem ubylo go
U mnie nie ma płynu w zbiorniczku wyrównawczym po przejechaniu 7 km i nie robie z tego wielkiej afery....znudziło mi się dolewac co chwilę , temperatura jest standardowo w normie...
Ja nie dolewałem odkąd wlałem nowy a przejechałem ponad 400km i nawet w te upały temp była troszke ponizej połowy czasami była prawie w połowie ale to juz naprawde prz ostrej jezdzie i po długich staniach w korkach
Nie dolewasz bo ci nie ucieka czy nie dolewasz bo ci się nie chce bo to jest różnica.....bo ja tam wcale nie mam płynu w wyrównawczym
jak wskazówka sie rusza do góry to nie jest to dobry znak. przy sprawnym ukladzie chlodzenia temperatura nie idzie do góyr...
pruszkowski
12-08-06, 14:19
miałem podobną sytuację z rozszczelnioną pompą wody.
płyn gromadził się (niewiele) na osłonie plastikowej
pod silnikiem. Wskazówka nie drgnie, a płyn ucieka
i wysycha-paruje na plastiku (były plamki).
Mechanik powiedział że jak wypije z wyrównawczego
do końca to powietrze rozszczelnia pompe wody i leje.
Kolejny krok to właśnie, chyba, uszczelka pod głowicą.
ja miałem podobny efekt w eg3 nic nie ciekło a pomału uciekało i któregoś pięknego dnia uciekło wszystko przez wydech jak sobie w korku stałem heheee padła uszczelka
Tylko najlepsze jest to że uszczelke pod w głowicą miałem wymienianą niedawno....więc ona chyba odpada a głowica też była dana do naprawy...
buehehe. moja uszczelka nie pożyła dłużej niż 2h pracy silnika. masz wiec racje - Twoja uszczelka na pewno odpada :lol:
Jak się faktycznie okaże że to uszczelka to chyba żyda zabije , tyle kasy u niego zostawiłem ........myślałem że to może wina zepsutej chłodnicy :oops:
U mnie nie ma płynu w zbiorniczku wyrównawczym po przejechaniu 7 km i nie robie z tego wielkiej afery....znudziło mi się dolewac co chwilę , temperatura jest standardowo w normie...
a czujnik temp masz tam u siebie?
jest czujnik temperatury bo jak były te wielkie upały to wskazówka bujneła sie trochę wyżej niż połowa
Czy według was warto wsypac do chłodnicy ten preparat co niby uszczelnia te wycieki....czy to coś da?
tak da polecam to w 100 % :) u mnie po 100 km nie bylo calego wyrównawczego a ile bralo z samej chlodnicy to nie wiem .. wsypałem to i teraz po 1400 km dolałem kilka kropel wody destylowanej do wyrównawczego i jest super :) nic juz nie cieknie :) bylem nawet w lekkim szoku ze takie male tanie a tak dobrze dziala :)
Czy według was warto wsypac do chłodnicy ten preparat co niby uszczelnia te wycieki....czy to coś da?
nie wsypuj bo zapchasz ja!!!
Tzn? bo już sam nie wiem czy spróbowac z tym preparatem czy nie
z woda mozesz sprobowac bo o tym nie slyszalem ale proszkow nie syp i zadnych tych gowien ze stacji!!
No właśnie wczoraj na stacji oglądałem takie rózńego rodzaju wynalazki jakiś prosze za 5 zeta oraz coś w płynie chyba za 10...ale jak to jest że jednemu nic sie nie zapcha a drugiemu popaprze całą chłodnicę?
hmm no nie wiem u mnie bylo ok i ładnie sie rozpuścilo... mozesz kupic na orlenie uszczelniacz w płynie za jakis 12 zł lepiej dac wiecej zeby nic Ci sie nie zapchalo, mi te wiórki polecil mechanik i jestem zadowolony
OT: Czy w Hani 5g HB jest lusterko w tej klapce zasłaniającej słonce żeby nie raziło od strony pasażera :smile: :grin:
Pytanie kierowane przez moją kobiete :D
_
Przyszły użytkownik w/w Hondy
jest jeszcze taki fajny schowek na kosmetyki:)
:D :D :D Podziękowania za informacje ode mnie i mojej kobiety :grin:
Umnie jest za duzo płynu w zboirniczku i wylewa sie przez korek od chłodnicy, w chłodnicy jest pełniusienko płyny i moze dlatego zauwazyłem jakies małe braki.
Witam!Mam ten sam problem.Nigdzie nic nie cieknie a płynu nie ma.Silnik D15B2 przebieg PRAWDZIWE 100 tyś.TAK 100 tyięcy.Jakim cudem mogła pęknąć uszczelka?Silnik nie katowany.
ja miałem 2 przejścia z wyciekiem płynu chłodzącego. pierwszy to małe pęknięcie na grubym wężu w komorze silnika - kupiłem taśmę naprawczą i obwiązałem tam gdzie była dziurka. drugi przypadek całkiem niedawno, wyjechałem z garażu i zobaczyłem sporą plamę na podłodze. zacisk który mocuje waż przy chłodnicy był skorodowany i pękł. kupiłem za 1.20 nowy i po kłopocie.
co do uszczelniaczy to słyszałem że produkty Prestone są OK, ale nie stosowałem nigdy.
Panowi, to jeszcze nic...od kilku dni przy mocniejszym przygazowaniu lecial mi czarny dyemk z rury,w piatek zaplil mi sie CHECK, wywalilo blad (ko67-blad katalizatora) skasowalem go szybciutko i dalej smigalem wczoraj patrze..a ja mam olej ponizej dolnej kreski i plynu w zbiorniczku wyrownawczym BRAk !!!:) poprostu wyparował:)? pytanie co sie stalo? jeszcze tydzien temu bylo wszystko ok, zreszta do dzis niby jest bo hania jezdzi bez zmian, zadne kontrolki nie swieca..pare dni temu przejechalem sie do odcinki..no ale chyba to nie od tego...:) wyciekow brak, plam brak..zagadka:)
ostatnio zaczęła mi się czasami podnosić wskazówka temp... narazie żadko i tylko w korkach przy wyłączonym ogrzewaniu ale przywołuje mi to na myśl straszne wspomnienia... w lato gotował m się na każdym kroku... strasznie się zapowietrzał... okazało się, że to uszczelka pod głowicą... zrobiona była jakieś 4 miesiące temu... i od tamtej pory spokój był, aż do niedawna... znowu się zapowietrza układ... po jeździe syczy korek od chłodnicy... dzisiaj przy okazji wizyty u mechanika dolali mi płynu (dolane było 0,5l)... myślałem, że to z powodu małej ilości płynu działy sie takie rzeczy... ale jak podjechałem pod dom to okazało się, że korek syczy, a z wyrównawczego wywciekał płyn... czy to może być coś innego niż nieszczelna głowica?
np; termostat
zamulona chłodnica (w eg3 tak miałem ) 2 razy wymieniona uszczelka i cały czas lipa po wymianie chłodnicy ok
Mam dość lamerskie pytanie i aż mi głupio, że nie mam pewności. Czy poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym powiniien zawierać się między min a max na zimnym, czy nagrzanym silniku? Wydaje mi się, że na zimnym. Mam rację? Prosze o możliwie szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Czy poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym powiniien zawierać się między min a max na zimnym, czy nagrzanym silniku? Wydaje mi się, że na zimnym. Mam rację?
masz
to dolej do zbiorniczka tak żeby było na zimnym MAX a jak Ci płyn znika to :szukaj: było wiele razy
Dzięki!
O znikającym płynie już czytałem. Jak jest ze znikaniem u mnie to nie wiem ponieważ nigdy jeszcze nie dolewałem. A niedawno zauważyłem, że jest na min.
Doleję i zobaczymy za jakiś czas. Lać zwykłe Borygo, czy kupić coś droższego?
maniak1982
16-03-07, 12:20
a u mnie plyn chlodniczy spierdziela masakrycznie, co 4 dni musze dolewac do zbiorniczka wyrownawczego, choc jak jechalem w trase 1000km to nie ubylo mi grama plynu, wiec podejrzewam ze to tylko przy rozgrzewaniu ucieka, mechanik mowi ze to pompa wodna ma przeciek ale narazie jezdze tak jak jest. chociaz moze to miec zwiazek z czarnymi swiecami, czarnym wylocie tlumika i zamuleniem Hanki?? co o tym sadzicie??
Polecam dobrze ogladnac chlodnice, u mnie wydawalo sie ze jest ok ale byla wczesniej spawana. Po rozgrzaniu i podniesieniu cisnienia wywalalo wode przez ta zaspawana dziurke. Zreszta jak ja wyciagnelem to okazalo sie, ze ma slaba droznosc. To byla chlodnica stalowa i widac na niej zab czasu. Zainwestowalem 220 zl w aluminiowa i problem sie skonczyl.
Ja mialem podobnie. Brał mi płyn i szybko się nagrzewal. padła uszczelka pod głowicą. Po wymianie była poprawa. ale płyn dalej uciekał. Zamulona byla chlodnica, wiec wymienilem. Miesiac bylo ok, i znowu zaczą brac.Okazalo sie że uszkodzona była takze pompa wodna, więc ją wymieniłem. Pod wymianie jezdze juz 4 miechy i nie dolałem jeszcze ani litry. Także sprawdz jeszcze czy ci z pompy nie cieknie.
[ Dodano: Pią 16 Mar, 2007 ]
maniak1982, sprawdź głowicę na szczelność, bo może być pęknięta
....maniak1982, sprawdź głowicę na szczelność, bo może być pęknięta
generalnie mechanik powinien podczas wymiany uszczelki przetestowac glowice. warto jeszcze popatrzec sie na bagnet od oleju czy nie widac sladow wody
pomocy...
chłodnica wymieniona, byla w tragicznym stanie, plyn spierdzielal, dolewalem codziennie szklanke do zbiorniczka. Chlodnica NOWA od wczoraj, przez 5 km jazdy zjechało ponad cm ze zbiorniczka. Mechanik mowil ze moglo troche zassac i teraz powinno byc OK. Zbiorniczek szcelny, chlodnica nowa, prawidlowo zalozona, oba grube weze nic puszczaja grama plynu, jednak jego ubywa. Uszczelka pod glowica? Z wydechu nie leca zadne syfy, nie ma w nim wody, nie kopci nawet na wysokich obrotach, silnik suchutki, pracuje jak nalezy, co jest grane?
mechanik mowi, ze czasem jak uszczelka puszcza to nawet moze z wydechu nie kopcic ani woda nie leciec :djablek: ??
oleju nawet przy butowaniu nie ubywa ani milimetra, olej OK bez sladow plynu, plyn tez OK
a może nagrzewnicą coś leci ? sprawdź świece, wyjmi je i zobacz czy są dobrze opalone .. bo jeżeli nie to może być uszczelka :(
dzieki, jutro z rana to sprawdze, a jak leci pompa wody, to chyba tez powinno być widać?
edit:
kur** załamka, po odpaleniu na ssaniu delikatny ledwo widoczny ale jest - biały dymek, a po chwili wypłukuje mi płyn przez wydech ;/ najlepsze ze jezdzilem tak przez rok, dolewalem wody, w jednym czasie pierdalnela chlodnica i uszczelka ;/
kur** załamka, po odpaleniu na ssaniu delikatny ledwo widoczny ale jest - biały dymek, a po chwili wypłukuje mi płyn przez wydech ;/ najlepsze ze jezdzilem tak przez rok, dolewalem wody, w jednym czasie pierdalnela chlodnica i uszczelka ;/
zemsciło sie....
hmm dzieki za odpowiedz
ale jestem troche zakrecony bo przeciez dymek bialy przy zimnym silniku przez chwile to nie jest nienormalny objaw, tak wyczytalem
tylko ta woda z rury, raz jest raz jej nie ma, jutro sprawdze rano ile ucieklo i napisze
słuchaj...
tak czy inaczej jak gdzies ubywa płynu (a pisales ze dolewasz) to gdzies to musi uciekac...
na kapiacy wydech bym nie stawial bo czesto zaraz po uruchomieniu leci woda (para sie skrapla)
stawialbym raczej na fakt iz:
- masz uszkodzona chlodnice
- masz wywalona uszczelke
- masz uszkodzona pompe plynu...
i tamtedy ucieka...
biorac pod uwage pare (bialy dym) po uruchomieniu wychodzi na uszczelke pod głowicą...
no i kupa, teraz to juz sam nie wiem, moze rzeczywiscie jest tak jak mecha mowil, ze chlodnica potrzebowala kilkudziesieciu (!!?) kilometrow zeby sie odpowietrzyc, bo dzisiaj patrze,a plyn ani nie drgnal, mimo ze przy odpalaniu bylo troszeczke bialego (jak sie domyslam para - czyli normalna sprawa), i z wydechu czasem plusknęła woda... zassalo tego plynu i niby jest OK, jutro jeszcze sie przejade i zobaczymy co powie
a co do tego pryskania z wydechu to juz znalazlem przyczyne - mam silencer, i jak wiadomo jest tam mala srednica wiec przez nia kapalo, jak bym go wyciagnal, to nie wygladalo by to tak drastycznie :afro:
wczesniej pisaleś ze ubywa stale - to podalem opcje
jak ubylo jednorazowo to po wymianie chclodnicy moze sie odpowietrzac w ukladzie a co za tym idzie wziąc plynu troszke.
ubywalo ciagle z chlodnicy starej i kilkadziesiat km (2-3dni na nowej), bede czuwal, dzieki za zainteresowanie
witam mam takie problem
po nagrzaniu sie płynu w chłodnicy jak wiadomo płyn sie rozszerza i przelewa sie do zbiorniczka, ale przelewa sie go za dużo yak ze zbiorniczek jest pełny a spowrotem do chłodnicy nie bierze go ze zbiorniczka,
Przy odkręcaniu korka jest pssyt i bylguje w wyrównawczym. Wyrównawczy pełny a w chlodnicy nie ma płynu
nie mam oryginalej chłodnicy a korek jest 0,9 zamiast 1,1 przed minime było OK czy to wina korka za słaby i za szybko przelewa?
Martwi mnie to ze płyn nie cięgnie spowrotem do chłodnicy :/ niedługo wymienie chłodnice taka z korkiem 1,1
miał ktoś tak?
Pozdrawiam czekam na pomoc
Darek
obym sie mylił
ale u mnie takie objawy skonczyły sie wymianą uszczelki (jaką masz po mini-ASO?)
ale zacznij od sprawnego korka (powinien byc 1,1 i sprawny)
u mnie niestety nie pomogło (zmiana korka)-tez wywalało płyn (tylko przy wiekszych rpm) i nie chciał wracac niestety do układu
do poczytania:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=16039&highlight=korek
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=20878&highlight=korek
Uszczelka pod głowica uszkodzona. Wdmuc**** Ci spaliny do układu chłodzenia.
BR
AM
Lcfr, właśnie nie mam z ASO :/ miejmy nadzieje ze to korek,
glowica byla planowana nowa uszczelka i nowe szpilki głowicy z aso były No nic czekam na chłodnice z korkiem i zobaczymy a jak nie to zamawiam z aso uszczelek no i trza bedzie to zrobic :/
AndMal100, mam nadzieje ze to korek ziom
Lcfr, tamten temat usuń ziom :speszony:
Lcfr, właśnie nie mam z ASO :/ miejmy nadzieje ze to korek,
jaką masz?
Lcfr tamten temat usuń ziom :speszony:
wygasnie jutro ;)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-95-HONDA-CIVIC-VX-1-5L-SOHC-VTEC-HEAD-GASKET-D15Z1_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33665QQihZ005QQit emZ150087566550
tej firmy mam uszczelke
tego nie znam... (nie mam doświadczeń)
ale wg mmnie w pl to tylko ASO
sprawdz co i jak i zobaczymy
AndMal100, mam nadzieje ze to korek ziom
...ja tez miałem taką nadzieję.....niestety była to uszczlka.
Kiedy silnik jest rozgrzny to czy węże chłodnicze są twarde jak cholera??
AM
uszczela panie, zapowietrza ci sie uklad tzn dostaje przepaly :/
uszczela panie, zapowietrza ci sie uklad tzn dostaje przepaly
to samo było u mnie......:-) a w sumie stało sie to najprawdopodobniej dlatego, ze założyłem chłodnice z korkiem 0,9 zamiast 1,1. Jak dawałem w piz... to za wczesne sie otwierał, wywyalało płyn do zbiorniczka, układ chłodzenia zassysał powietrze, głowica nagrzewała sie nierównomiernie i uszczelka paaaaaaach.......
u mnie sprawa wygląda podobnie, ale jest jeszcze większy hardcore...Z chłodnicy przelewa płyn do zbiorniczka, a z niego w końcu na zewnątrz...Uszczelke odbieram jutro, tym razem z ASO i mam nadzieje,że w końcu skończą się problemy ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.