Zobacz pełną wersję : Zawieszenie, obniżenie, gleba...
collombo11
23-02-10, 14:50
witam, mam prośbe o poradę bo w temacie zawieszenia jestem laikiem;/ w przyszłym miesiącu chce zrobić małą glebę w civicu 5d 96r. Co polecacie?? i co myślicie przede wszystkim o takim zestawie?? http://www.allegro.pl/item917292155_zawieszenie_obnizajace_tuning_honda_ civic_95_01.html bo jak narazie jestem na niego zdecydowany. dzieki pozdrawiam
Na aukcji pisze ze bez 5D...
Poza tym uwazam ze to cudo bedzie takie sobie. Jaka cena taka jakosc.
Ja natomiast sam mam wielkiego stresa bo mam sprezyny Eibach Pro Kit - do zalozenia na seryjnym amorze. Niby sie nadaja, niby ma byc wszystko cyc... NIBY. Boje sie ze amory sie poddadza i wysraja.
wysrac sie nie wysraja, ale ja po roku wrocilem do serii,
wraz z eibachami zalozylem nowe amorki KYBy exel-g i na gladkim rzeczywiscie fajnie , ale na nierownosciach skakal jak pileczka i ABS trzepal.
bede mial fajne sprezyny obnizajace do sprzedania, - 40. To byly niemce AP motorworks czy cos takiego, poprawcie mnie jesli sie myle. nie pamietam nazwy. Mam je zalozone z kyb exel g. Hanka siadla elegancko, na rownym pieknie jezdzi, dziury ladnie wybiera. Pojawil sie jeden problem - zona. Mam spry aftermarketowy tlumik srodkowy - i jak ja sobie radze na policjantach, zona niestety nie. A w ostatnim czasie glownie Obna jezdzi i marudzi strzasliwie ze mam wrocic do serii. Zatem na wiosne sadze ze kolo kwietnia bede chcial wrocic do serii i moge tanio odstapic swoje sprezyny, jakby co to zaprszam na pw. Pamietam ze na tych sprezynach jezdzil kolo z Krakowa, co mial ladie odpicowana 5d a potem del sola zakupil zielonego, tylko zastrzelcie mnie juz nicka nie pamietam.