Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zawieszenie, obniżenie, gleba...

collombo11
23-02-10, 14:50
witam, mam prośbe o poradę bo w temacie zawieszenia jestem laikiem;/ w przyszłym miesiącu chce zrobić małą glebę w civicu 5d 96r. Co polecacie?? i co myślicie przede wszystkim o takim zestawie?? http://www.allegro.pl/item917292155_zawieszenie_obnizajace_tuning_honda_ civic_95_01.html bo jak narazie jestem na niego zdecydowany. dzieki pozdrawiam

reXio
23-02-10, 15:10
Na aukcji pisze ze bez 5D...

Poza tym uwazam ze to cudo bedzie takie sobie. Jaka cena taka jakosc.

Ja natomiast sam mam wielkiego stresa bo mam sprezyny Eibach Pro Kit - do zalozenia na seryjnym amorze. Niby sie nadaja, niby ma byc wszystko cyc... NIBY. Boje sie ze amory sie poddadza i wysraja.

qba1983
23-02-10, 16:01
wysrac sie nie wysraja, ale ja po roku wrocilem do serii,
wraz z eibachami zalozylem nowe amorki KYBy exel-g i na gladkim rzeczywiscie fajnie , ale na nierownosciach skakal jak pileczka i ABS trzepal.

salvadore
24-02-10, 01:48
bede mial fajne sprezyny obnizajace do sprzedania, - 40. To byly niemce AP motorworks czy cos takiego, poprawcie mnie jesli sie myle. nie pamietam nazwy. Mam je zalozone z kyb exel g. Hanka siadla elegancko, na rownym pieknie jezdzi, dziury ladnie wybiera. Pojawil sie jeden problem - zona. Mam spry aftermarketowy tlumik srodkowy - i jak ja sobie radze na policjantach, zona niestety nie. A w ostatnim czasie glownie Obna jezdzi i marudzi strzasliwie ze mam wrocic do serii. Zatem na wiosne sadze ze kolo kwietnia bede chcial wrocic do serii i moge tanio odstapic swoje sprezyny, jakby co to zaprszam na pw. Pamietam ze na tych sprezynach jezdzil kolo z Krakowa, co mial ladie odpicowana 5d a potem del sola zakupil zielonego, tylko zastrzelcie mnie juz nicka nie pamietam.

czara
24-02-10, 07:59