PDA

Zobacz pełną wersję : Wałek d14a1



mixturant
23-02-10, 13:50
Witajcie. Mógłby ktoś podać mi wysokości krzywek w tym wałku? Bo kupiłem i nie chce zostać oszukany, że wysłano mi wałek od d13b2.

Pzdr Łukasz.

FG3
23-02-10, 14:45
krzywka dolotu > 36,603
krzywka wydechu > 36,747

mixturant
23-02-10, 15:13
Dzięki bardzo:)

No i wykrakałem. Koleś przysłał mi inny wałek bo krzywki mają wysokość 35,5mm... czyli wałek od D13B2 :/ Ehhh co za ludzie...

mixturant
06-03-10, 16:49
Jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś bawił się we wrzucenie wałka rozrządu od d15b2/7 do d13b2? Wiem, że musi być do tego albo bak z pompką albo niskociśnieniowa pompka 0,2 bara. Ale wystarczy ją podpiąć pod przewód paliwa idący od baku do mechanicznej pompy? Mechaniczna pompka zostaje czy trzeba jakoś zaślepiać? Czy jakoś inaczej? Proszę o podpowiedzi:)

Pzdr Łukasz.

yautja
06-03-10, 20:41
Dokładnie tak jak piszesz. Najwięcej zabawy może być z podpięciem elektrycznej pompki do zasilania. Wałek wchodzi i działa bez problemu. Mechanicznej pompki nie trzeba zaślepiać, jeśli zostawisz ją na miejscu (trzeba to zrobić, jeśli ją zdemontujesz i zostanie po niej dziura w bloku).

Muzyk-Grzes
06-03-10, 20:49
Jesli chcesz to założyć do B2 to najlepiej załóż pompę dodatkową unikniesz problemów z ciśnieniem w baku. A po wyjęciu pompki mechanicznej będziesz musiał otwór po niej załatać (info o tym znajdziesz w temacie D13B2-B7) wtedy można zakładac wałek z D15

mixturant
06-03-10, 22:57
Czyli najlepiej założyć wałek od d15b2/7 i założyć do tego elektryczną pompkę paliwa na przewód idący od baku do mechanicznej pompki i pompkę zostawić założoną?

Muzyk-Grzes
07-03-10, 02:59
Nie pompkę mechaniczną, która jest przy silniku trzeba zdemontować a otwór po niej zaślepić opis jest w temacie (D13B2 ->B7 co moze jeszcze być potrzebne) Dodatkowo trzeba w D13 dołożyć pompę elektryczną o mocy 0,2 bar można ją podłaczyć przy silniku pod węże pompki mechanicznej chyba najłatwiej będzie.....

yautja
07-03-10, 10:00
Tylko że po zdemontowaniu pompki mechanicznej trzeba kombinować z przewodem powrotnym do baku. Można oczywiście dać trójnik na przewód wychodzący z pompki ale nie wiem, jakby to działało.

malinkie
09-03-10, 20:47
Witam, a jak to jest z podłączeniem elektrycznej pompki, chodzi mi o zasilanie dużo z tym jest grzebania i przerabiania?

SpritZer
28-03-10, 00:50
A który mod da lepszy rezultat ? wałek d14a1 czy d15b2?

CroX
28-03-10, 00:54
Lepszy czy nie. Napewno jeżeli któryś daje coś więcej to jest to znikoma różnica której raczej nie odczujemy jeżeli wałki są nie powycieran a dokładniej ich krzywki. Może na hamowni by wykazało jakąś różnicę. Wkładając wałek od D14A1 nie musisz kombinowac nic więcej. Mam taki wałek u siebie.

Muzyk-Grzes
28-03-10, 03:52
Hymm ,ale dostań wałek od D14A1 ,krzywki są takie jak w D15B2 tylko ta pompka i regulator ciśnienia ,ale jak to ogarniać to jest temat no i to trzeba simering też nowy zakładać 29x45x8 na wałek rozrządu .
Generalnie u mnie wymiana wałka bez docierania jest już na duży+ jeśli to co pisza jest prawda to będzie jeszcze lepiej. Czasem jeźdzę Coupą D15B7 i nieraz nie czuje różnicy z D13B7+.