Zobacz pełną wersję : Strzelający pedał sprzęgła
Witam serdecznie ,na samym początku piszę że przeszukałem forum w temacie i nic podobnego co by mi pomogło nie znalazłem ,niestety.
Mianowicie CIVIC 3d 1.3 94 rok
Po wciśnięciu pedału sprzęgła przy samej podłodze słychać jakby strzał heh kliknięcie albo stuknięcie ,nie dobiega to na pewno spod maski ani z zewnątrz tylko właśnie z pedału.
Znalazłem inne posty na temat jakiejś pompki itp ale nie mam żadnych wycieków płynu ani pod maską ani wewnątrz kabiny ,proszę o pomoc dodam tylko że pedał ma nieznaczny luz <--> prawo lewo jeśli wciskam go do podłogi tak bardziej w lewo to puka mocno a jeśli w prawo w stronę hamulca to jest ok ,czy ktoś miał juz taki problem ,może wystarczy coś dokręcić albo przesmarować ,proszę o pomoc.
Jeśli to banalne to proszę mnie nie karcić i nie krzyczeć nie jestem mechanikiem i dlatego pytam na forum ,pozdrawiam
Z kilka miesięcy temu miałem podobnie, takie delikatne stuki z okolic pedału, przy wciśnięciu, brak luzów itd. Wymieniłem w tedy płyn hamulcowy (tzn. ten od pompki sprzęgłowej) i przesmarowałem wszytko. Później trochę czasu stukało, ale kiedy to zbagatelizowałem... przestało:D
U mnie też czasami pedał sprzęgła lubi sobie tak "strzyknąć" taki cichy odgłos kliknięcia ale ze sprzęgłem wszystko ok, raczej to nic poważnego (pewnie jak napisał przemo wystarczy troche przesmarować), wydaje mi sie ze to oś na której obraca się pedał, ale na razie niechce mi się za to zabierać (pogoda) :D
a mi ostatnio za kazdym razem gdy wcikam sprzeglo to skrzypi i tez spod samego pedalu, nie mam pojecia co tojest??czy to moze byc cos powaznego??zadnych luzow, zadnych wyciekow wszystko jest ok tylko skrzypi a przez to denerwuje....
emisia mam tak samo i już od jakiegoś czasu nie mogę tego ogarnąć...:(
Może to skrzypi sprężyna cofająca pedał sprzęgła do położenia wyjściowego?
Może to skrzypi sprężyna cofająca pedał sprzęgła do położenia wyjściowego?