Zobacz pełną wersję : problem z zawieszeniem
witam..mam taki problem zmienilem sprezyny na obinizajace o 40 mm i wszystko jest ladnie ale prawy tyl jest wyzej. roznica gruboscie jednego palca na wysokosci opony od nadkola w porownianu z druga strona z tylu.. stalem na rownym gdy o spradzalem.. sprezyny wymienialem wczoraj napewno sa dobrze zalozone w sensie przod z tylem. sprezyny mts. civic Eg4. jesli ktos wie o co chodzi to z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam
MOze dostała ''pospolitego skrzywienia'' czyli przypadłości której dostaje każda Hanka. Ja tez mam krzywo, lewa strona nizej. Czytałem gdzieś w jakimś temacie ze ktoś wymienił kola na zimowe i po tym zabiegu dostała skoliozy.
MOze dostała ''pospolitego skrzywienia'' czyli przypadłości której dostaje każda Hanka. Ja tez mam krzywo, lewa strona nizej. Czytałem gdzieś w jakimś temacie ze ktoś wymienił kola na zimowe i po tym zabiegu dostała skoliozy.
twoja odpowiedz jest na powaznie czy zartujesz sobie?? :) jesli nie to mam rozumiec ze to normalka ze takie cos w hondzie moze wystapic?
ale prawy tyl jest wyzej
mam rozumiec ze to normalka ze takie cos w hondzie moze wystapic?
dość często spotykana przypadłość i nic na to nie poradzisz
klakier665
20-02-10, 17:59
u mnie to samo. dokladnie lewa strona jest niżej o "jednego palca"...
Potwierdzam !
U mnie lewa strona jest niżej niż prawa o 1,5cm.
Co najgorsze ja to widzę.
A jak kupiłem Hankę, to wymieniłem amory + springi na nowe seryjne, bo myślałem, że coś z tamtymi nie tak :mad:
Ma ktos moze amorek przedni od 6 gen? Bo chce zrobic podkladke pod kielich mocowania tylko nie mam od czego odrysowac. A odkrecac mcpersona zeby odkreskowac mi sie nie usmiecha.
Po zamontowaniu stabilizatorów u mnie się poprawiło :D
Powodem moze byc jakis problem ze stabilizatorem - jezeli jest stabilizator. jesli go nie ma to moga to powodowac tuleje w wachaczach ktore ciągną na jedna strone, jezeli rozbieraliscie kiedys zawieszenie to np jak wachacz jest skrecony do mocowania to tuleja mu sprezynuje ze wisi w jednym polozeniu, wychylamy go do gory a on potem wraca na srodek, wychylamy na dol znowu wraca na srodek. moze problem polega na tym ze ktos skrecal zawieszenie na pochylonym w jedna strone aucie i wszystkie tuleje tak ciągną.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.