Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Do 2-3tys obrotów samochód czasami jakgdyby troche sie dławi



pacha
09-08-06, 00:21
Witam moje kolejne pytanko jest odnośnie tego że gdy np jade na dwójce np.1500obr i wdepne pedał gazu to czuć czasami takie dławienie-duszenie silnika dopiero gdy np dojdzie do 3000-4000tysobr to autko nie daje po sobie nic takiego odczuć czym może być to spowodowane?samochód kupiłem kilka dni temu i nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa.powietrza czy może to być tego wina??

[ Dodano: Sro 09 Sie, 2006 ]
Tzn czuć że silnik do 3 tys obrotów głównie na jedynce i dwójce jest mułowaty.po przekroczeniu 2,5tys.obr-3ty.sobr dopiero dostaje zrywu czym jest to spowodowane

MARIOpl
09-08-06, 08:59
[ Dodano: Sro 09 Sie, 2006 ]
Tzn czuć że silnik do 3 tys obrotów głównie na jedynce i dwójce jest mułowaty.po przekroczeniu 2,5tys.obr-3ty.sobr dopiero dostaje zrywu czym jest to spowodowane

silniki hondy sa wysoko obrotowe nie wiem co to znaczy w twoim odczuciu mulowaty ale to normalne ze na 2 do 3 czy 4 tys. obrotow silnik nie ma jakiegos wyraznego "odejscia" a co do przerywania to poszukaj w archiwum bylo b. duzo postow na ten temat.

RDK
09-08-06, 09:36
chodzi pewnie o to ze jak energicznie doda gazu to zmula silnik czyli zamiast przyspieszyc troche go (****a jak inaczej to nazwac? )... zamula
po1. to nie diesel - nie bedzie ciagnał od samego dołu
po2. to honda im wyzej w obrotach tym lepiej
po3. moze reset pomoze, jesli filtry wymieniłeś ?

pacha
09-08-06, 10:24
Słyszałem że ponoć środek na czyszczenie wtryskiwaczy może pomuc...czy może to być wina np paska rozrządu ktury nie jest już najmłodszy...

piter99
09-08-06, 19:48
Zacznij od wymiana filtra powietrza, u mnie to dużo pomogło

sadam
09-08-06, 19:59
czy może to być wina np paska rozrządu ktury nie jest już najmłodszy...

lepiej wymien go czym predzej...

sprawdz


filtra powietrza

i układ wydechowy czy nie zapchany.
aczkolwiek objawy ktore ma twoje auto wydaja mi sie czyms normalnym bo ja tez tak mam

zako
09-08-06, 22:37
Witam, miałem to samo ,u mnie był to czujnik położenia przepustnicy-odepnij złącze wtykowe od niego-zajmie ci to 3 sekundy (komputer pominie wtedy wskazania z tego czujnika bo nie bedzie miał z niego sygnału) i sprawdż czy pomogło...

pacha
10-08-06, 03:12
Gdzie szukać tego czujnika położenia przepustnicy ?? bo nie bardzo wiem gdzie on sie znajduje

tomnow
10-08-06, 08:53
hej,
ja borykalem sie z takim samym problemem - zimny silnik przu ok 2-3K obr nagle na kilka sekund jakby tracil moc, zwalnial, albo zaczynal mocno szarpac. przy mocnym przespieszaniu i wysokich obrotach czuc bylo takze delikatne poszarpywanie. pytalem w roznych miejscach co to moze byc. zawsze obstawiana byla sonda lambda albo przeplywomierz. jednak nie swiecila sie zadna kontrolka (przy sondzie podobno powinna sie swiecic).

znajomy polecil mi mechanika - pojechalem - wyczyszczenie przepustnicy okazalo sie kluczem do sukcesu :)
po tym zabiegu silnik pracuje duzo plynniej a szarpania czy zamulania ani sladu! nawet na zimnym silniku. za wyczyszczenie przepustnicy, swiece i ich wymiane mechanik wzial 150zl.

pozdrawiam!

pacha
10-08-06, 15:14
Gdzie szukać tego czujnika położenia przepustnicy ?? bo nie bardzo wiem gdzie on sie znajduje??

zako
10-08-06, 18:01
Czujnik znajduje sie dokładnie na osi przepustnicy,po przeciwnej stronie co linka gazu

pacha
11-08-06, 02:25
zako, Zako możesz mi jeszcze powiedzieć gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa??

rooty
11-08-06, 07:21
Olej te srodki do wtryskiwaczy...przerabialem. Sprawdz cewke zaplonowa czy nie ma przebic -- u mnie na przyklad byly i to spore :lol:

Co do przekaznika to znajdziesz w szukajce

michu_gno
11-08-06, 08:22
tez można wyczyścic kopułke aparatu zapłonowego, u mnie znikneła troche mułowatość w niskim zakresie obrotów, mam za to pytanie czy przy zakładaniu paska rozrządu można tak go założyć że auto będzie miało mniejszą moc? Ja mam takie uczucie że jakoś słabiej po wymianie mi sie zbiera.
pozdrawiam

zako
11-08-06, 09:31
Przekażnika szukaj wewnatrz auta na przednim prawym słupku po stronie pasażera,dostepny po wymontowaniu schowka -mała prostokatna skrzynka.A co z nim chcesz zrobić?

ppm702
11-08-06, 10:10
o przekaxniku pompy już było, czy wszystkie tematy musza zchodzić się do wspólnego mianownika? :?

pacha
11-08-06, 13:10
Przekaźnik pompy paliwa-Mam zamiar go przelutować bo czasami jak mam ciepły silnik i chce go odpalić to gdy wsadzam kluczyk do stacyjki i przekręcam go to nie słychać tego pstryknięcia co zawsze dopiero gdy pare razy sie pomęcze to zaskoczy i spokojnie moge odpalić samochód.A wyczytałem że takie poprawienie lutów ,moze pomuc.

reso33
12-08-06, 11:55
Słuchajcie nie wiem czy to normalne ale zauważyłem że jak auto ma wrzucony bieg to obroty są w miare normalne czyli nie spadają są w granicy 2500 natomiast jak przy tej samej prędkości wrzuce na luz to natychmiast wskazówka od obrotów gwatłownie spada i zatrzymuje się w granicy 1000 1500 ......czy to normalne?

maniek1982
12-08-06, 12:05
czym ty się martwisz???ja po odpaleniu silnika mam 1000 a po chwili spadaja na jakieś 500-400 a silnik chodzi rowniutko... :grin: