PDA

Zobacz pełną wersję : Hania padła ofiarą zimy ??! pomocy ...



TTT
19-02-10, 12:23
Witam.
A wiec wczorajszego wieczoru chciałem zaparkowac na swoim miejscu ale bylo na nim sporo zamarznietego sniegu wiec stwierdzilem ze wjezdzajac tylem spokojnie podjade ..... okazalo sie ze wjechalem bez problemu ale pod sniegiem byla dziura autko mi sie zapadlo i (tak mi sie wydaje) chyba uderzylem jakas czescia podwozia badz dolem silnika o te zamarzniety snieg ;/ skutki byly takie ze zaczelo mi pulsowac cale podswietlenie deski i zegarow oraz reflektory im wiecej gazu dodalem tym szybciej pulsowaly ;/ na dodatek predkosciomierz zwariowal i gdy dodawalem gazu i bylo 2,tys. na obrotku licznik wskazywal mi ze jade 120 km/h tymczasem ja stalem w miejscu :eek: gdy zgasilem autko juz wiecej nie odpalilo :( mam nadzieje ze to nic powaznego i prosze o szybka pomoc :o

Autko to civic 6 gen sedan rok 97 slinik 1.4 iS

No panowie chyba wsrod tylu fachowcow znajdzie sie ktos kto chociaz mnie nakieruje :D

ForestG
19-02-10, 14:06
Myślę że wcale nie musiało się nic stać przez ten podjazd. W takiej pogodzie mogło się zdarzyć że zaśniedziały Ci styki bezpieczników z przedziału silnika. Zajrzyj do skrzynki a potem sprawdź czy nie wyskakują Ci żadne błędy. Spokojnie nie denerwuj się na zapas Hanie to ostre kobitki;)

Poczytaj też ten temat:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=68617
Tu też właścicielowi oszalały zegary.

xstanx
19-02-10, 17:41
kolega mial podobnie,nawet tak samo auto dluzej stalo nie odpALANE ,jak odpalil migaly mu wszystkie swiatla,reflektory tez,tez im wiecej gazu tym wiecej mrugalo ,zegary tez mu bzdury pokazywaly.okazalo sie ze przyczyną byla masa,a wlasciwie jakby jej brak ,niby kabel z masa byl ale cos bylo nie tak podlaczylismy drugi kabel,tak ze byly dwa i wszystko wrocilo do normy...tyle

gregorek
19-02-10, 17:50
Myślę że powyższa odp.odpowiedziałeś sobie sam może to był podobny objaw .Nie martw się na zapas jak napisał Paweł Hanie to twarde i wytrzymałe kobitki ,nie mniej jednak ciekaw jestem jak to się skończy i co było tego przyczyną.PZDR;)

cichy86_20
19-02-10, 17:55
ja mysle ze mogla sie masa naderwac a pozniej urwac do konca:) ale nie jestem piewien

TTT
22-02-10, 16:10
tylko pytanie gdzie jest masa bo podobno sa 2 jedna przy silniku druga przy skrzyni ?

teg
23-02-10, 01:21
Łojoj, punktów mocowania masy do karoserii to ja widziałem kilka, poszukaj.

czara
23-02-10, 09:58
poszukaj kabelków które idą od silnika do karoserii. jeden jest no raczej powinien byc przy prawej lampie (stojąc przodem do auta) a drugi po lewej stronie w dole ( powinien byc gruby)

xstanx
23-02-10, 11:25
dolkladnie ida dwa kable nie da sie ich nie zauwazyc....

TTT
23-02-10, 14:23
Byłem przed chwila przy autku i wszystko pod macha wyglada dobrze ..... a hania dalej kreci ale nie odpala :/
Zauwazylem dzisiaj ze przy przekreceniu kluczyka na pozycje przed rozruchem zapalaja mi sie tylko 2 lampki SRS I CHECK ENGINE a z tego co mi sie wydaje normalnie zapala sie wiecej moze to bedzie jakas podpowiedz ? mozliwe ze to wina jakiegos bezpiecznika ??

MikeFoto
23-02-10, 21:06
Byłem przed chwila przy autku i wszystko pod macha wyglada dobrze ..... a hania dalej kreci ale nie odpala :/
Zauwazylem dzisiaj ze przy przekreceniu kluczyka na pozycje przed rozruchem zapalaja mi sie tylko 2 lampki SRS I CHECK ENGINE a z tego co mi sie wydaje normalnie zapala sie wiecej moze to bedzie jakas podpowiedz ? mozliwe ze to wina jakiegos bezpiecznika ??

Zapala się zazwyczaj jeszcze kontrolka oleju, która gaśnie jak uruchomisz silnik.

xstanx
24-02-10, 11:51
a masz immobilaizer jesli tak sprawdz czy jak wkladasz do stacyjki kluczyk i przekrecasz powinien bodajrze zapalic sie zielony kluczyk na desce..przy wy=ciagnieciu kluczyka ze stacyjki tez powinien na desce mrugnac chyba 3 razy...jesli masz immo a nie mruga ci kluczyk na desce przy wciagniecu ze stacyjki to sprawdz ten czujnik zderzeniowy czy jak on sie tam nazywa:) ten co jest za srodkowa konsola przy nogach ....

falek84
24-02-10, 17:07
dzis mialem podobne objawy okazalo sie ze winny byl bezpiecznik 7,5a odpowiadajacy za alternator immo i jeszcze cos.