Zobacz pełną wersję : silniczek krokowy b7- problem
witam
mam problem z silniczkiem krokowym.
- gdy odpalam auto swieci sie pomaranczowa kontrolka na zegarach ta z prawej strony na dole. czy to jest kontrolka od silniczka krokowego? samochod chodzi nie równo ma strasznie wysokie obroty. ale kiedy odkrece silniczek od kolektora i zatkam dziury po silniczku to obroty jak by sie stabilizowały.
w silniczku jest taka jak by harmonijka i ona jest przerwana w dwuch miejscach, moze to powodować problemy?
jest tez śruba gdy sie ją wykreci wychodzi sprężynka, jak mocno trzeba wkrecić tą śrube zebym było dobrze. i do czego jest ta śruba?
i czy da sie rozebrać jakoś silniczek i naprawić?
wiem ze da sie wyczyścić, ostatnią noc silniczek moczył sie w benzynie ekstrakcyjnej.
skolopendra
18-02-10, 17:19
czy to jest kontrolka od silniczka krokowego?
:D nie
zrób samodiagnostyke
moze to powodować problemy?
tak
lecz naprawić tego raczej nie idzie
JulekCIVIC
18-02-10, 17:22
ale sie usmialem jak to przeczytalem :D
no i tak jesli masz cos uszkodzone w srodku to raczej czyszczenie nic nie pomoze ;)
:D nie
zrób samodiagnostyke
tak
lecz naprawić tego raczej nie idzie
to od czego ta kontrolka?
to chyba mnie czeka kupno nowego silniczka;/
buahaha dobre. to kontrolka check'a to
Znaczy że komp wywalił ci jakiś błąd. musisz zrobić samodiagnostykę i dowiedzieć co H boli.
Jak? było milion pięćset sto dziewięć set tematów.. Użyj szukajki
A ta śruba ze sprężyną to zawór Fitv (odpowiada za ssanie na zimnym), obczaj sobie na końcu pierwszej stronki o mpfi pisanej przez maxoff'a jak się wogóle reguluje obroty.
a jaki są kolory przewodów które idą do silniczka krokowego?
chyba czarne są wszystkie ? a po co ci to wiedzieć
maniak2007
18-02-10, 23:18
chyba czarne są wszystkie ? a po co ci to wiedzieć
Oj nie sa czarne, a wiedzieć mu to po to, bo we wiazce silnikowej jest sporo takich samych wtyczek
Zrób samodiagnostyke, przykręć silniczek krokowy na swoje miejsce i Go podłacz, odpal samochód i sprawdź czy po wypięciu wtyczki z krokowca obroty sie inaczej zachowują(powinien zgasnąć lub mieć bardzo niskie obroty)
to jakie te kabelki beda wkoncu?
silniczek krokowy kosztuje 40zł, nie lepiej po prostu go wymienic?;p
a jezeli ten jest dobry, to po co kupować nowy?:)
zrobie dzis samodiagnostyke zobacze co z tego wyjdzie;)
JulekCIVIC
19-02-10, 16:44
Najlepiej bedzie...
wywala błedy 3, 6, 25
25 chyba zle jest odczytany jest
maniak2007
19-02-10, 21:39
3 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód
6 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
25 nie ma takiego błędu:p
posprawdzaj czy dobrze masz po podpinane wtyczki i zrób reset kompa.
JulekCIVIC
19-02-10, 22:10
najprawdopodobnie podpioles wtyczke od tego bialego czujnika z kolektora dolotowego to silniczka krokowego i na odwrot...
wiem ze nie ma błedu 25 pomyliłem sie. to bedzie bład 1 i 15
1 - Sonda lambda lub jej obwód
15 - Sygnał wyjściowy układu zasilania
a jaki są kolory przewodów które idą do silniczka krokowego?
do krokowego jest kabel niebiesko-żółty i żółto-czarny z tego co pamiętam
dobra ludziska został mi tylko błąd nr6 czyli Czujnik temp. plynu chlodzacego.
jak by ktoś mi mógł powiedzieć ile i gdzie są czujniki za to odpowiedzialne?
wiem ze jeden czujnik jest przy termostacie wymieniłem go na inny ale nadal wywala bład.
jest chyba tez czujnik w bloku pod aparatem zapłonowym, czy jest jeszcze jakiś czujnik?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.