Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pytanie o sprężyny do d15z1. KJS. Znawców prosze o pomoc



Jarutis
17-02-10, 01:25
Mam pytanko do wszystkich znajacych sie na rzeczy, poza moim b16a2 mam jeszcze 1.5 vtec-e w 5 gen i chce wsadzic tam sprezyny, chce tym autem jezdzic w kjs'ach i planuje rozne przeróbki, ale moje pytanie opiera sie na ilosci obnizenia sprezynami czy seryjne amortyzatory wytrzymaja np -60mm czy lepiej wziasc -60/40 czy tez -40mm . Podaje link do aukcji z ktorej myslalem o kupic sprezyny :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=915856556

Jesli macie lepsze rozwiazania to bede wdzieczny za pomoc(nie chce odrazu robic klatki itp tylko powoli sobie dokladac cos, zmieniac, ulepszac, gdyz zamierzam pierwszy raz wystartowac w kjs'ach wiec nie chce pakowac odrazu zawieszenia za 2 tys. tylko tak pozmieniac zeby dalo jakis nawet niewielki efekt ale zeby go dalo)

kenny
17-02-10, 09:48
Na kjs-y nie obniża się samochodu tylko utwardza.

Jarutis
17-02-10, 10:30
no wiem ale moj znajomy jezdzi i mowil zebym nie robil zawieszenia calego tylko same sprezyny wsadzic i wystarczy?

kenny
17-02-10, 13:22
A ja znam kilku co zaczęło od krótszych sprężyn, potem pojeździli trochę i doszli do wniosku, że to nie to i kupili twarde amory wsadzili seryjne springi (lub twardsze ale z min obniżeniem). KJS to nie tor gdzie zawias ma być kamień. Tu auto ma skręcać, stąd b często jeździ się bez stabilizatorów, bo nawet seryjne za mocno usztywniają i auto źle się zachowuje w ciasnych próbach.

Nemereth
19-02-10, 19:07
A ja znam kilku co zaczęło od krótszych sprężyn, potem pojeździli trochę i doszli do wniosku, że to nie to i kupili twarde amory wsadzili seryjne springi (lub twardsze ale z min obniżeniem). KJS to nie tor gdzie zawias ma być kamień. Tu auto ma skręcać, stąd b często jeździ się bez stabilizatorów, bo nawet seryjne za mocno usztywniają i auto źle się zachowuje w ciasnych próbach.


znaczy miękki czy bardziej elastyczny zawias podchodzi ? Nie zrozumiałem nawiązania zakończenia do początku wypowiedzi ;/

kenny
19-02-10, 19:40
KJS i tor to dwie różne bajki. Na torze ganiasz z dużymi prędkościami i auto musi być przy nich sztywne i sterowne. Na KJSach jeździ się głównie wokół pachołków na jedy, gdzie nce, dwójce i łatwiej się pokonuje krótkie zakręty na miękkim zawiasie.