PDA

Zobacz pełną wersję : czy gaz dobry do v-tec'a????

tomek_nova
16-02-10, 18:24
witam jestem tutaj nowy, pisze poniewaz jestem zielony jesli chodzi o LPg . wczesniej mialem hondzie civic 1,3 z 94 roku sprawowala sie bardzop dobrze ale duzo jezdzilem i sporo kasy poszlo na bajurke , i teraz mam nowa onde 1,5 v-tec z97 roku ma przejechane 115 tys i pytanie czy dobry bylby gaz sekwencyjny brc za 2800 do takiego modelu? moze ktos cos wie na ten temat... pozdrawiam wszytskich

xandu
16-02-10, 20:41
ja niedawno kupilem coupete z d16y8, byl zwykly gazior II gen. jakos to auto jezdzilo, ze swiecacym caly czas check engine co prawda... z tydzien temu zalozylem sekwencje z kompem Stag i jest znaczna poprawa, naprawde nie wiedzialem ze taka bedzie roznica, zwlaszcza w srednim zakresie obrotow. po jakichs 200 km znow pojawil sie check, ale gazownik powiedzial ze po 500 regulacja bedzie i ze to zaden problem, poustawia jak trzeba. w czwartek jade na regulacje, wiec moze cos dopisze. w kazdym razie ja jestem bardzo zadowolony z sekwencji. roznicy PB/LPG nie czuje właściwie. spalanie ok 9 litrow lpg przy calkiem dynamicznej jezdzie :) choć do magicznych 5,6k rpm staram sie nie ciągnać na gazie. dla mnie sekwencja rewelacja :D

i polecam temat: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=62615

tomek_nova
16-02-10, 21:18