Zobacz pełną wersję : Co potrzebuje żeby wymić biegi w MB6 na 123 z b16a2 Y21?
Co dokładnie potrzebuje żeby do swojej skrzyni z LSD włożyć biegi 123 z y21 ( b16a2 )?
Synchronizatory coś jeszcze?
I kto może to zrobić w Łódzkim?
Chyba najlepiej drugą skrzynie od b16a2 , sam ogarniam temat obecnie więc chyba lepiej wziąć całą skrzynie od kolegi który na forum się tym zajmuje i swoją odsprzedać , koszt synchronizatora 1 i 2 biegu w aso 1120zł więc cała skrzynia po remoncie za 2,5tys to przyzwoita oferta.
lepiej wziąć całą skrzynie od kolegi który na forum się tym zajmuje i swoją odsprzedać ,
Skrzynia od B16 nie ma szpery, najlepiej poprzekładać środek.
Co dokładnie potrzebuje żeby do swojej skrzyni z LSD włożyć biegi 123 z y21
1-ka jest taka sama
ja mam możliwość załatwienia do siebie samych biegów 123 od b16a2 a co potrzebuje jeszcze żeby je wymienić?
Czy wystarczy wałek sprzęgłowy oraz zębatki 1 biegu (1 sztuka), 2 i 3 biegu (po 2 sztuki). Bo Synchra są takie same?
Synchro (chyba) i napewno FD jest takie same, tak samo jak jak 1 bieg.
Synchro (chyba) i napewno FD jest takie same, tak samo jak jak 1 bieg.
bzdura i bzdura, bzdura.
tyle przeczytałem.
Nie wiem dokładnie o czym czytałeś i o czym piszesz ale tak , FD 4,266 w obu skrzyniach , 1 - 3,230 reszta biegów już jest trochę inna. Pisze o skrzyniach od b18c4 i b16a2 , reszty przełożeń nie będę odpisywać bo b16 ma krótsze, chyba że ci się pomyliło ze skrzynią s80 od itr ?
nie wiem co ty czytasz, ale:
synchronizatory sa takie same
b16a2 ma FD 4.4
No gdzieś na forum właśnie wykaz przełożeń i tam jest podane FD 4,2 , a 4,4 to może już ktoś grzebał przy skrzyni bo wiem ze 4,7 z itr plug&play nie podchodzi. Może też ja źle przeczytałem bo ktoś zamieścił błędną informacje, ale na 100% nie będę się upierać bo skrzyni nie otwierałem. Każdy kto zmienia skrzynie mówi o przełożeniu biegów od y21 a nie o FD
chyba tylko wikipedia podaje że fd jest inne , bo na forach ludzie piszą co innego http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=9673&sid=b6bc687a12aa5f7822da7d63ea9c5333
ja Ci to zrobie w lodzi. wiecej na PW
Synchro (chyba) i napewno FD jest takie same, tak samo jak jak 1 bieg.
zgadza sie x3
fd b16a2 euro ma 4,266.
do przekladki potrzebne sa same biegi ale zwykle w okolo 15letnich skrzynaich znajdzi sie pare innych rzeczy do wymiany, ktorych zal nei zrobci jak wszystko jest rozebrane...
skrzynie zawsze jakies leza u mnie jakby co ;)
dostałem foto tych biegów od b16a2
Co i nich sądzicie? Może coś wyłapiecie ze zdjęć.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/633c38383cbc4c54.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b94afe288c0574b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baed16360bebc731.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3b43b775a41193c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0dfee442d1969f22.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a516e51b84c1631a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a036f63818572577.html
A ile litrów oleju MTF potrzebuje do skrzyni żeby wymienić? I co jeszcze przy okazji można?
A ile litrów oleju MTF potrzebuje do skrzyni żeby wymienić?
Mi w s9b weszło przy wymianie oleju ponad 2 litry, koledze w y21 też ponad 2 litry ale jak zmieniałem przy D-serii to zarówno przy 1.4 jak i 1.5 weszło nie całe 2 litry.
ok, i jak coś to MTF 10w40?
Jak MTF 10w40, albo MTF albo olej silnikowy 10w40 jest, ja jednak uznaje do skrzyni tylko i wyłącznie MTF hondy.
Tzn niektórzy zastępczo zalewają 10w40 ale ten trzeba częściej zmieniać i nie ma niby dodatków specjalnych jakie ma MTF, dla mnie oszczędność to żadna więc wole MTF i zmianę robię i tak co 30tys km (ale dlatego że to vti), średnio by wyszło raz na 3 lata, chyba że odczuje że biegi gorzej wchodzą.
No ja mam auto od pół roku, więc warto wymienić dla siebie, a przy okazji i tak robię biegi, więc akurat olej tez wymienię.
No ja mam auto od pół roku, więc warto wymienić dla siebie, a przy okazji i tak robię biegi, więc akurat olej tez wymienię.
Ja olej zmieniałem też zaraz po za kupie a co do skrzyni mam nadzieje że najdalej w czerwcu też będzie już hybryda na aucie, ale w tedy chyba też zaleje nowym MTF`em .
To jak to jest w końcu z tym FD w B16? 4.266 czy 4.4.
MaTeUsZ_V212
25-02-10, 19:19
To jak to jest w końcu z tym FD w B16? 4.266 czy 4.4.
http://img99.imageshack.us/img99/751/s9bratiosn.jpg
jak widać to do S9B najlepiej wrzucić od Y21 2.3.4 bieg??
MaTeUsZ_V212
25-02-10, 19:36
jak widać to do S9B najlepiej wrzucić od Y21 2.3.4 bieg??
Tak dokładnie najlepiej wrzucić 2,3,4 z y21
ale 5 w b18c4 jest za krótka na trasę a jak jest okazja to można i 5 z y21 a najlepiej z Integry jak się nie myle
5. w y21 jest krótsza
większa liczba oznacza krótszy bieg
5 bieg z integry LS jak dobrze pamiętam jest dłuższy
aha dobrze wiedzieć :) a to racja 234 najlepiej ale ja biorę tylko 123:P
najlepiej ale ja biorę tylko 123:P
jedynki nie ma sensu zmieniać bo to samo chyba że w lepszym stanie.
Te z b18c4 czasami ciężko wchodzą ( 1 bieg ) już nie pamiętam ale coś było że lepiej 1 z y21 ale już nie pamiętam dlaczego.
Te z b18c4 czasami ciężko wchodzą ( 1 bieg ) już nie pamiętam ale coś było że lepiej 1 z y21 ale już nie pamiętam dlaczego.
Ja takiego czegoś nie słyszałem a mi 1 ładnie wchodzi.
MaTeUsZ_V212
25-02-10, 23:16
Te z b18c4 czasami ciężko wchodzą ( 1 bieg ) już nie pamiętam ale coś było że lepiej 1 z y21 ale już nie pamiętam dlaczego.
Mogę się mylić, ale jeśli są takie same przełożenie nic ci zmiana nie da, bo to przecież ten sam ''trybek". Poza tym przełożenie ma coś do płynności wbijania biegów? :confused: :rolleyes: Pierwszy raz słyszę, że w B18 jedynka słabo wchodzi, u mnie wszystko gładko, bez problemu. Chyba nie chcesz powiedzieć, że przy 30 i drugim biegu; jedynka ci nie wchodzi :D :confused:
nie np czasami jak stoję na światłach na luzie i chce wrzucić 1 to nie do końca się wrzuci. Tylko wtedy, kiedyś jak czegoś szukałem na forum to znalazłem że ktoś też miał ten sam problem problem.
MaTeUsZ_V212
25-02-10, 23:22
Miałem takie coś w coupe, ale wtedy wrzucasz wsteczny i jedynka wchodzi gładko ;)
ja jak na razie nic takiego nie miałem
u mnie ponownie sprzęgło wciskam, 1 bieg jeszcze raz i już jest dobrze.
To jest normalne, zdarza sie w kazdym aucie.
pytałem się adamos85 bo też kiedyś biegi przekładał i mówi że 123 trzeba bo 1 i 2 są połaczone
a do wymiany tylko biegi potrzeba nic więcej?
Żeby nie zaśmiecać, zadam pytanie tutaj.
Chcę zrobić hybrydę s9b i y21. Kupiłem skrzynie y21 i chciałem spytać, czy mogę przełożyć do swojej s9b całe "choinki" z przełożeniami, synchrami itp.
i tylko na wałek od y21 przerzucić swoją 5-tkę? Czy muszę synchra wymienić na te z s9b?
Obrazując czy mogę te dwa wałki z przełożeniami bez problemu przerzucić z y21 do s9b?Czy żeby to chulało w s9b trzeba jakiejś rzeźby?
http://images39.fotosik.pl/605/9b88dd425df4d923med.jpg (http://www.fotosik.pl)
po mojemu mozesz przelozyc ale dobrze by bylo zeby ktos jeszcze to potwierdzil
kristico86
09-02-11, 17:36
przekąłdasz całośc jak na foto i masz z bańki :P ja u siebie robię to samo ale do tego dochodzi fd 4,785 i 5 prawdopodobnie z itra
Mi, aż tak krótko nie potrzeba, bo mam plan na jakieś tam dmuchnięcie...
Cieszę się, że się upewniłem, że wszystko będzie dobrze trybiło w obudowie i ze szperą w s9b.
Dzięki poraz kolejny i pozdrawiam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.