tomalo
06-08-06, 19:30
Czolem
Takie pytanko...
Mam u siebie silnik d13b1 (EC8 civic IVgen 91 rok)
Chce wrzucic d13b2 z 94 roku... (z Vgen)
Czy nie bedzie problemow? tzn wielokliny na poloskach, na skrzyni itp? Roznice w mocowaniach? Skrzynia zostaje ta co mam, zmienic chce tylko silnik...
Kompa, wiazke, i caly osprzet bede mial z d13b2 wiec z tym nie bedzie chyba problemow... albo zostawie kolektor dolotowy z d13b1 razem z gaznikiem bez kompa...
Ewentualnie zarzuce dolot i dual carb z d14a1...
Nie komentujcie prosze ze to zmiana z 1.3 na 1.3... pytam o techniczna strone takiej przekladki...
w sumie nie znalazlem konkretnie odpowiedzi o wymianie 1.3 na 1.3 miedzy generacjami...
z gory dzieki za pomoc...
pozdro
T
Takie pytanko...
Mam u siebie silnik d13b1 (EC8 civic IVgen 91 rok)
Chce wrzucic d13b2 z 94 roku... (z Vgen)
Czy nie bedzie problemow? tzn wielokliny na poloskach, na skrzyni itp? Roznice w mocowaniach? Skrzynia zostaje ta co mam, zmienic chce tylko silnik...
Kompa, wiazke, i caly osprzet bede mial z d13b2 wiec z tym nie bedzie chyba problemow... albo zostawie kolektor dolotowy z d13b1 razem z gaznikiem bez kompa...
Ewentualnie zarzuce dolot i dual carb z d14a1...
Nie komentujcie prosze ze to zmiana z 1.3 na 1.3... pytam o techniczna strone takiej przekladki...
w sumie nie znalazlem konkretnie odpowiedzi o wymianie 1.3 na 1.3 miedzy generacjami...
z gory dzieki za pomoc...
pozdro
T