Zobacz pełn± wersję : głowica od b16a2 do d16z6
jak w temacie chciałbym zrobić taki manewr, ale niewiem czy to możliwe. może komu¶ sie to udało i doradził by mi co trzeba zmienić :?:
jak w temacie chciałbym zrobić taki manewr, ale niewiem czy to możliwe. może komu¶ sie to udało i doradził by mi co trzeba zmienić :?:
to w czym tkwi problem :?:
to w czym tkwi problem :?:
Że głowice nie przystaj±. Jedno SOHC, drugie DOHC.
Że głowice nie przystaj±. Jedno SOHC, drugie DOHC.
nie pasuj± wymiennie i to jest problem
nie pasuj± wymiennie i to jest problem
czyli głowica + blok musi być, czy co¶ jeszcze :?:
czyli głowica + blok musi być, czy co¶ jeszcze :?:
aparat zapłonowy, skrzynia, kolektory. no cały kompletny silnik...
aparat zapłonowy, skrzynia, kolektory. no cały kompletny silnik...
no to nie fajnie. cały swap to worek pieniedzy
no to nie fajnie. cały swap to worek pieniedzy
a kto powiedział, że tuning jest tani...
Pozatym D16Z6 masz i b±dĽ zadowolony bo też miałem EG5 i powiem tylko tyle że elastyczno¶ć i dół ma lepsz± niż B16 no ale druga strona medalu jest taka że co zmienna faza w DOHC to zmienna faza w DOHC
no to z drugiej strony pytanko. ile da rade wyci±gn±c koni na turbinie bez zakuwania i specjalnego zmniejszania żywotno¶ci :wink: czyli kapitalka po 10000km :?:
Moja ulubiona odpowiedĽ będzie tu w sam raz - to zależy. M.in. od obecnego stanu silnika (chociaż generalka przed turbo by się zdała), wystrojenia, użytych gratów (przede wszystkim turbiny) itp. Ja obstawiam jakie¶ 185. S± tacy, którzy powiedz± 230hp. Oczywi¶cie szanujemy ich.
sajmon1100
07-08-06, 11:52
nie da rady
kIedys na stronie D-series.org był pokazany montaż takiej głowicy na bloku D-serii ,wg.mnie wszystko sie da tylko że to by była żeĽba w g....wnie,
niewiem jakim cudem udało sie to poskładać a jednak -były fotki i wykres z hamowni ,cos koło 145 koni wysrało ,może uda misie to w jakim¶ archiwum znależć
Nie wiem jak to jest mozliwe. Blok D serii jest zupelnie inny, nawet srednica cylindrow jest sporo mniejsza niz w B
no i ten cylinder z D serii jest węższy i sobie wchodzi na luzaka w szersze otwory glowicy ;)
heh no i oprocz tego glowica w B przystosowana jest do generowania mocy na wysokich obrotach, a dol silnika D16 nie :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.