PDA

Zobacz pełn± wersję : głowica od b16a2 do d16z6



nesta
06-08-06, 11:31
jak w temacie chciałbym zrobić taki manewr, ale niewiem czy to możliwe. może komu¶ sie to udało i doradził by mi co trzeba zmienić :?:

nesta
06-08-06, 11:31
jak w temacie chciałbym zrobić taki manewr, ale niewiem czy to możliwe. może komu¶ sie to udało i doradził by mi co trzeba zmienić :?:

Furious
06-08-06, 11:32
nie da rady

Furious
06-08-06, 11:32
nie da rady

nesta
06-08-06, 11:47
to w czym tkwi problem :?:

nesta
06-08-06, 11:47
to w czym tkwi problem :?:

havok
06-08-06, 12:23
Że głowice nie przystaj±. Jedno SOHC, drugie DOHC.

havok
06-08-06, 12:23
Że głowice nie przystaj±. Jedno SOHC, drugie DOHC.

emg
06-08-06, 12:59
nie pasuj± wymiennie i to jest problem

emg
06-08-06, 12:59
nie pasuj± wymiennie i to jest problem

nesta
06-08-06, 13:04
czyli głowica + blok musi być, czy co¶ jeszcze :?:

nesta
06-08-06, 13:04
czyli głowica + blok musi być, czy co¶ jeszcze :?:

Pati
06-08-06, 13:19
aparat zapłonowy, skrzynia, kolektory. no cały kompletny silnik...

Pati
06-08-06, 13:19
aparat zapłonowy, skrzynia, kolektory. no cały kompletny silnik...

nesta
06-08-06, 13:31
no to nie fajnie. cały swap to worek pieniedzy

nesta
06-08-06, 13:31
no to nie fajnie. cały swap to worek pieniedzy

emg
06-08-06, 16:03
a kto powiedział, że tuning jest tani...

baza
06-08-06, 20:28
Pozatym D16Z6 masz i b±dĽ zadowolony bo też miałem EG5 i powiem tylko tyle że elastyczno¶ć i dół ma lepsz± niż B16 no ale druga strona medalu jest taka że co zmienna faza w DOHC to zmienna faza w DOHC

nesta
06-08-06, 22:27
no to z drugiej strony pytanko. ile da rade wyci±gn±c koni na turbinie bez zakuwania i specjalnego zmniejszania żywotno¶ci :wink: czyli kapitalka po 10000km :?:

havok
06-08-06, 22:39
Moja ulubiona odpowiedĽ będzie tu w sam raz - to zależy. M.in. od obecnego stanu silnika (chociaż generalka przed turbo by się zdała), wystrojenia, użytych gratów (przede wszystkim turbiny) itp. Ja obstawiam jakie¶ 185. S± tacy, którzy powiedz± 230hp. Oczywi¶cie szanujemy ich.

sajmon1100
07-08-06, 11:52
nie da rady
kIedys na stronie D-series.org był pokazany montaż takiej głowicy na bloku D-serii ,wg.mnie wszystko sie da tylko że to by była żeĽba w g....wnie,
niewiem jakim cudem udało sie to poskładać a jednak -były fotki i wykres z hamowni ,cos koło 145 koni wysrało ,może uda misie to w jakim¶ archiwum znależć

Prezesiak
07-08-06, 12:23
Nie wiem jak to jest mozliwe. Blok D serii jest zupelnie inny, nawet srednica cylindrow jest sporo mniejsza niz w B

LIO
07-08-06, 15:32
no i ten cylinder z D serii jest węższy i sobie wchodzi na luzaka w szersze otwory glowicy ;)

Prezesiak
07-08-06, 20:35
heh no i oprocz tego glowica w B przystosowana jest do generowania mocy na wysokich obrotach, a dol silnika D16 nie :)