PDA

Zobacz pełną wersję : zapytanie



RadekNSZ
12-02-10, 20:16
siema..pisze bo mam takie zapytanie..kilka dni temu kupiłem sobie druga hanie .. tak zeby miec czym dojechac do pracy . .bo mojego oczka nie bd katował codzinnie zeby jezdzic do roboty szkoda:P
no i jest problem z ta hania co kupiłem.. a mianowicie ubywa jej pły z chłodnicy .. wykluczyłem wszystkie inne rzeczy typu nagrzewnica itp .. węrze itd. jedyne co mi przychdpozi na mysl to tylko uszczelka pod głowica na 80 % wydaje mi sie ze jest je b nie ta . i płyn wyrzuca przez wydech.. bo w oleju jest czysciutko az dziwne.. znajomy mi mówi zebym sprubował dokrecic głowice.. bo moze nie ejst dokrecona albo ktos za słabo dokrecił..mam klucz mam wszystko potrzebne do tego . .tylko teraz moje pytanie.. jakis jest zakres dorkecania?? i czy wogole to ma sens .. taki manwer:P .. moze sie cos zepsuc od tego jak dokrece za mocno.. ..napiszcie cos na ten temat.. a ai chciałem dodac ze tez .. kiepsko pali na ciepło. .jak sie rozgrzeje to słabo palii wrecz ledno co :D

uniu1
12-02-10, 21:14
Jeżeli to uszczelka poszła i ubywa płynu to podczas mocnego gazowania w wyrównawczym powinny być bąbelki i nietypowy kolorek spalin. Jeśli chodzi o dokręcanie głowicy to momenty dokrecenia masz w manualu.

RadekNSZ
12-02-10, 23:13
nietypowy czyli jaki ?? :P no ja wiem ze w manualu ale nie mam go wiedz sie pytam tutaj.. :P no dobr aale co z tym dorkecaniem łowicy bo głownie o to mi chdozi . ?? mozna cos zepsuc przez zamocne dokrecenie . ? i wogole co mozna zepsuc poprzez manipulacje z nią

reaktor
12-02-10, 23:35
biały, ale w zimie to ch&ja sprawdzisz bo zawsze jest biały pytanie ile ubywa jak mało to może tego nie widać.
Dokręcasz momentem więc jak może być za mocno?Poszukaj i ściagnij manuala. Jak urwiesz gwint to będziesz miał przej$bane.
Śrub jest chyba z 12 więc co najmniej kilka musiało być być niedokręconcyh wątpię w taką możliwość

RadekNSZ
13-02-10, 00:48
no własnie tez mi sie tak wydaje ze to dokrecanie nic nie da.. tlyko robota zbedna ..no ale moze ktos cos jeszcze dopowie . no dym jest biały. mocno dosyc...ale w zime tak jak piszesz nie da sie tego okreslic dobrze.no nie ubywa go duzo ae i tez nie mało zalezy jak dla kogo jest duzo a jak dla kogo jest mało:P ubywa tak z 200ml - 350ml na ajkies tydzien ; Po tyle teraz dolałem . raczej bym powiedział ze tego płynu mało ubywa jak na mój gust:P

Tiga
13-02-10, 00:59
Obadales pompe wody? W jakim stanie masz chlodnice?
Ja np. musialem chlodnice wymienic bo znikal plyn, chociaz tego nie bylo widac.

kerad_2005
13-02-10, 10:16
Zwróć uwagę czy jak rano odjedziesz z nocnego miejsca postoju to czy na śniegu nie widać śladów kapiacego płynu .Łatwo to zweryfikować bo z reguły są barwione , a przynajmniej zdobędziesz wiedzę gdzie kukać pod maską (oczywiście jezeli to wyciek).

Pozdr.

RadekNSZ
13-02-10, 12:45
nie ywciek to nie jest bo nic nie widac.. pozatym jak by to był wyciek to wydaje mi sie ze ilosc płynu jest taka znikowa ze nie bedzie widac wycieku.. dobra ale nich mi ktos powie co moge zepsuc dokrecaniem tej głowicy i wogole co tym mozna zepsuc.. i niech ktos poda zakrec dorecania bo manuala nie moge znalesc.. jakiegos po rusku mam :D haha

moze wyciaka na ciepłym silniku gdzies pod cisnieniem.. i dlatego nie widac bo odrazy płyn paruje .. i nie wieda.. nie wiem naprwade co o tym myslec?? powie cos ktos ejszcz eo tej głowicy ;

skolopendra
13-02-10, 12:49
no własnie tez mi sie tak wydaje ze to dokrecanie nic nie da.. tlyko robota zbedna ..no ale moze ktos cos jeszcze dopowie

nie dokręca się prawie nigdy ..a siła to do 65-73Nm w zależności od silnika serii d

jasiek09
13-02-10, 13:45
a nie oemowskie uszczelki które strasznie siadają ?

woz1938
14-02-10, 01:53
dokrecisz za mocno to urwiesz srube i masz pojechane;p

glowice dokreca sie tak ze masz kolejnosc dokrecania srub...nie ze polecisz sobie pokolei i bd malina.
watpie zeby glowica byla niedokrecona...