Zobacz pełną wersję : Klimatyzacja MA8, D14A2 1996 - chcę zamontować
Witam, mam pytanie o klimę, czy zestaw z EG4 spasuje do mojej MA8
Czy wszystkie części (oprócz przełącznika) będą pasować? Myślę o chłodnicy, przewodach, parowniku, skraplaczu, łapie, obudowie parownika itd...
Mam silnik D14A2 a klima miałaby pochodzić z D16Z6
Ogólnie będę się powoli rozglądał za kompletną klimą do mojego Civica, jakieś rady? Z których modeli będzie klima pasowała do mnie na zasadzie plug&play? Co trzeba przy takiej operacji wymieniać (uszczelki, łożyska, pasek)? W temacie jestem zielony, także proszę o wszelkie uwagi.
MA8, D14A2 1996, fabrycznie nigdy kilmy nie było.
ja nie wiem jak ta klima na tym silniku będzie chodzic... straszne obciążenie silnika będzie... popytaj ludzi czy w ogole jest sens wkładania klimy do tego silnika.. ja osobiscie mam taki silnik i szczerze to nie widze w nim klimy... i nie wiem czy taki zabieg był by w ogole opłacalny...
Wiesz, niestety klima w upalne dni bardzo mi potrzebna, bo już taki jestem. Silnik rakietą nie jest, ale jak się nie ma na 1.8 VTi w dobrym stanie to się jeździ wersją z niższej półki :D
Klimy pewnie nie będę używał non stop, ale trasa jakaś w upale czy korek, to jednak się przyda.
Montować na pewno chcę, ale zobaczymy czy znajdę dobry zestaw plug&play w dodatku w atrakcyjnej cenie i jeszcze w moich okolicach. Z montażem to raczej sobie sam powinienem poradzić.
ja nie wiem jak ta klima na tym silniku będzie chodzic... straszne obciążenie silnika będzie... popytaj ludzi czy w ogole jest sens wkładania klimy do tego silnika.. ja osobiscie mam taki silnik i szczerze to nie widze w nim klimy... i nie wiem czy taki zabieg był by w ogole opłacalny...
jest sens wkładania klimy, na ten pomysł wpadła honda montując fabrycznie klimatyzację do tego silnika
Jakby klima brała ze 20 KM. Bez przesady. Pewno że warto zamontować klimę. Wiele Hond z tm silnikiem miało klimę.