Zobacz pełną wersję : problem z wkręcaniem D15Z6 :(
Witam , mam dziwny problem z SilnikiemD15Z6 a mianowicie ...
Silnik chodzi dosc dobze na niskich obrotach ale niedaje sie wkręcic...np. przy 2 biegu jak dojdzie do ok 5 tys obrotów to jakby tracił moc niechce isc dalej.. :/ co moze byc tego przyczyna?? to samo jest na innych biegach :/
A na postoju normalnie autko wkreca sie do 7 tys. ... i niemam pojecia czemu przy normalnej jeździe niechce sie tak wręcac:/
skolopendra
10-02-10, 16:42
filtry świece zapłon ,tłumik katalizator i inne
szukaj ....
marcocivic1
10-02-10, 18:39
Moze v-tec sie nie załacza
Witam , mam dziwny problem z SilnikiemD15Z6 a mianowicie ...
Silnik chodzi dosc dobze na niskich obrotach ale niedaje sie wkręcic...np. przy 2 biegu jak dojdzie do ok 5 tys obrotów to jakby tracił moc niechce isc dalej.. :/ co moze byc tego przyczyna?? to samo jest na innych biegach :/
A na postoju normalnie autko wkreca sie do 7 tys. ... i niemam pojecia czemu przy normalnej jeździe niechce sie tak wręcac:/
Odświeżam temat, bo mam identyczną sytuację. Silnik kręcił się normalnie, a w pewnym momencie po trasie, zaczął przerywać, gdy dostał powyżej 5tys.
Hania jeździ normalnie, ale powyżej 5 tys. nie ma tego kopa, co miała na początku....
Podpowiedz, jak i czy w ogóle rozwiązałeś problem, bo nie po to kupiłem VTECa, aby kręcić go do 5.... od tego miałem GOLFA :-) Hanka MUSI kręcić się do 7 :-D.
Czekam kolego, na odpowiedź....
p.s. Silnik ten sam. D15Z6
filtry świece zapłon ,tłumik katalizator i inne
szukaj ....
Amen ;)
Gdyby komuś to było potrzebne na przyszłość.
Problemem okazał się niski poziom Oleju w silniku.
Po dolaniu oleju, silnik od razu złapał niezłego "kopa" i wkręca się na obroty jak szalony.
Pozdrawiam
Gdyby komuś to było potrzebne na przyszłość.
Problemem okazał się niski poziom Oleju w silniku.
Po dolaniu oleju, silnik od razu złapał niezłego "kopa" i wkręca się na obroty jak szalony.
Pozdrawiam
A to numer XDD hahaha
Może tak być - do załączenia się VTECa potrzebne jest odpowiednie ciśnienie oleju, a wiadomo, jak jest go mało - to ciśnienie mniejsze.
W d15z6 są zmienne fazy ale nie takie które wpływają na dynamikę. Posiadacze d15z6 możecie zacząć płakać ale wbijcie Sobie to do łepetynek że nie ma w tym silniku ostrej krzywki.
Natomiast olej to się sprawdza częściej a nie tylko wtedy gdy silnik zamula :mad:
W d15z6 są zmienne fazy ale nie takie które wpływają na dynamikę. Posiadacze d15z6 możecie zacząć płakać ale wbijcie Sobie to do łepetynek że nie ma w tym silniku ostrej krzywki.
Natomiast olej to się sprawdza częściej a nie tylko wtedy gdy silnik zamula :mad:
Tak i Nie Nie i Tak :D ostrej krzywki nie ma ale jest tez elektrozawor ktory nie zalaczy Vteca to wtedy ewidentie od 5 nie ma sily krecic bo idzie na 12 zaworach wiem bo sam z tym wojowalem i u mnie byl odlaczony :)
skolopendra
17-08-10, 18:45
można też zaaplikować ceramizer, i wylać olej i jazda :D
albo całkiem odpiąć zawór vtec za aplikować ceramizer i motor doctor jednocześnie i cieszyć się ekonomiczną jazdą i wysoką kulturą pracy silnika.
Posiadacze d15z6 możecie zacząć płakać
ehhhhh ;(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.