Evan1982
09-02-10, 15:50
Witam, oczytałem się tematów, ale nadal jest problem.
Poznałem dziś kolegę, który ma kanadyjskiego EG8(nie należy do forum, dlatego pytam w jego imieniu). Miał tam wcześniej D16Z6 (to chyba ten ma 125 km jeśli dobrze pamiętam) jednakże przekręciły mu się panewki.
Nie bawił się w remont i wstawił Vtec-e D15Z1. Zostawił jednak stary osprzęt, a przynajmniej p28. O ile kojarzę z innego tematu to ten komputer wymaga wgrania nowych map albo innego hackowania, żeby nie wyświetlał się błąd Vteca i w ogóle. Wprawdzie pokazywał mi problem na postoju, ale było to tak:
Silnik pomimo wciśnięcia gazu do podłogi kręcił się maks do 5500 obr./min
Odpinał kostkę od zaworu Vtec i zwierał ją z plusem (albo minusem, nie pamiętam) akumulatora, przepustnicą dodawał gazu i silnik wkręcał się na obroty jak należy.
Ja mam teorię, że to zawór Vtec szwankuje, ale ja mam D15B2, więc się nie znam. Czytałem też, że to może być kłopot z sondą lambda. A może komputer?
Poniżej zdjęcie.
http://tellustechno.wrzuta.pl/sr/f/6otdNzNfSKy/dsc00128
... i jeszcze pytanie. Od czego jest druga kostka obok tej przypiętej do zaworu (ta, która ma ucięte przewody) Vtec oraz co to za zielona kostka?
Pozdrawiam.
P.S. nie wiem, czy była robiona samodiagnostyka i nie wiem jeszcze czy pali się CHECK ENGINE kiedy ma problem z wejściem na obroty.
Poznałem dziś kolegę, który ma kanadyjskiego EG8(nie należy do forum, dlatego pytam w jego imieniu). Miał tam wcześniej D16Z6 (to chyba ten ma 125 km jeśli dobrze pamiętam) jednakże przekręciły mu się panewki.
Nie bawił się w remont i wstawił Vtec-e D15Z1. Zostawił jednak stary osprzęt, a przynajmniej p28. O ile kojarzę z innego tematu to ten komputer wymaga wgrania nowych map albo innego hackowania, żeby nie wyświetlał się błąd Vteca i w ogóle. Wprawdzie pokazywał mi problem na postoju, ale było to tak:
Silnik pomimo wciśnięcia gazu do podłogi kręcił się maks do 5500 obr./min
Odpinał kostkę od zaworu Vtec i zwierał ją z plusem (albo minusem, nie pamiętam) akumulatora, przepustnicą dodawał gazu i silnik wkręcał się na obroty jak należy.
Ja mam teorię, że to zawór Vtec szwankuje, ale ja mam D15B2, więc się nie znam. Czytałem też, że to może być kłopot z sondą lambda. A może komputer?
Poniżej zdjęcie.
http://tellustechno.wrzuta.pl/sr/f/6otdNzNfSKy/dsc00128
... i jeszcze pytanie. Od czego jest druga kostka obok tej przypiętej do zaworu (ta, która ma ucięte przewody) Vtec oraz co to za zielona kostka?
Pozdrawiam.
P.S. nie wiem, czy była robiona samodiagnostyka i nie wiem jeszcze czy pali się CHECK ENGINE kiedy ma problem z wejściem na obroty.