Zobacz pełną wersję : R4 vs V2
Czy ktoś z Was miał przyjemność jeździć na dużej widlastej dwójce? Chodzi mi o motory sportowe typu VTR-SP1, Suzuki TL 1000R. Jaki jest "fun factor" jazdy na takim motocyklu w porownaniu do rzędowej czwórki?
Czy ktoś z Was miał przyjemność jeździć na dużej widlastej dwójce? Chodzi mi o motory sportowe typu VTR-SP1, Suzuki TL 1000R. Jaki jest "fun factor" jazdy na takim motocyklu w porownaniu do rzędowej czwórki?
Suzuki TL 1000 tylko nie pamietam juz czy to nie bylo S a nie R
no i jako pasazer niestety. albo i stety :-)
Suzuki TL 1000 tylko nie pamietam juz czy to nie bylo S a nie R
no i jako pasazer niestety. albo i stety :-)
V2 typu SP1 to istna bestia. Ciągnie od samego dołu. Zupełnie inna charakterystyka niż R4.
Podstawowa wada SP1 to mega zużycie paliwa- średnio 13 litrów. SP2 jest troszkę mniej łapczywe- 11-12 litrów.... ale przyjemność niesamowita :twisted:
Pomijam już kwestię pracy- V2 na otwartych wydechach np AKRAPOVIC'A to orgia dla ucha :grin:
Mam znajomego, który przerobił swoją VFR800- customowe owiewki, stylizowane na RC211, wydech też customowy, też stylizowany na RC211V... elastyczność nie samowita, praca piękna, można powiedzieć, że 'prawie jak motoGP' :wink:
Mam nadzieję, że w końcu Honda wypuści silnik, który ma już gotowy od kilku lat- V5: 3 w przód 2 w tył :o
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.