Zobacz pełną wersję : EK4 nie jezdzi :(
wszystko ok tylko tak zartowalem
Mam pewien problem nie wiem co jest z moja hania otoz jak czesto uzywam VTEC'a to 1litr oleju na 1000 km to normalka ale przy tym nie jezdzi dzis jechalem za seryjna 1.6 corolla i nie moglem jej przejsc nawet momentami mnie odchodzil FUCK tragedia. Jest jescze jeden bol jak ciagne na 4 biegu do konca i wrzycam 5 zaczyna sie dusic zalacza sie VTEC ale nie ma roznicy w przyspieszeniu. Nawet na nizszym biegu gdy zalacza sie Vtec nie czuc duzej roznicy. Oplaca sie to naprawiac czy lepiej zmienic silnik wogole co to moze byc. POMOCY.
sprawdz sie z jakims innym vti, najtanszy sposob.
sprawdz sie z jakims innym vti, najtanszy sposob.
najpierw trzeba zdiagnozowac co i jak, ale wydaje mi sie ze jak juz to lepiej zrobić ten co masz niż zakupic cos niewiadomego....
najpierw trzeba zdiagnozowac co i jak, ale wydaje mi sie ze jak juz to lepiej zrobić ten co masz niż zakupic cos niewiadomego....
jak wywala check to moze najpierw samodiagnostyka, pozniej przewody, swiece, filtry plyny, nie chce starszyc ale czuje ze glowica :/
jak wywala check to moze najpierw samodiagnostyka, pozniej przewody, swiece, filtry plyny, nie chce starszyc ale czuje ze glowica :/
check engine nie wywala swiece wymienione ma ktos namianar na dobrego mechanika z okolic marek?
check engine nie wywala swiece wymienione ma ktos namianar na dobrego mechanika z okolic marek?
Ale samodiagnostyke to bym zrobił w pierwszej kolejności. Jak wywali jakis blad to bedzie wiadomo od czego zacząć szukac.
Ale samodiagnostyke to bym zrobił w pierwszej kolejności. Jak wywali jakis blad to bedzie wiadomo od czego zacząć szukac.
z powodu swojej niewiedzy, jak zrobic diagnostyke??
z powodu swojej niewiedzy, jak zrobic diagnostyke??
a nie pali ci ok 14 litrów i nie mozesz mniej spalic jak 10??
sprawdz zapłonik - ja kiedys miałem cos ok 27 stopni i tak sie działo na 4 jechał do konca ale na 5 nie chciał przejsc prze 5500 normalnie tylko sie mulił
i pali ponad 14
a jak zrobilem 16 st to zaczał
poza tym moze masz kata zapchanego
pzodr
łukasz
a nie pali ci ok 14 litrów i nie mozesz mniej spalic jak 10??
sprawdz zapłonik - ja kiedys miałem cos ok 27 stopni i tak sie działo na 4 jechał do konca ale na 5 nie chciał przejsc prze 5500 normalnie tylko sie mulił
i pali ponad 14
a jak zrobilem 16 st to zaczał
poza tym moze masz kata zapchanego
pzodr
łukasz
wiesz co chyba masz racje nie moge na 5 przejsc przez 5500 i pali w cholere nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 10 nawet w trasie, zna ktos kogos kto by to sprawdzil czy samemu moge przesrtawic zaplon? jestem lewy w temacie naoprawy auta wiec prosze o zrozumienie
wiesz co chyba masz racje nie moge na 5 przejsc przez 5500 i pali w cholere nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 10 nawet w trasie, zna ktos kogos kto by to sprawdzil czy samemu moge przesrtawic zaplon? jestem lewy w temacie naoprawy auta wiec prosze o zrozumienie
z powodu swojej niewiedzy, jak zrobic diagnostyke??
użyj opcji "szukaj" -> samodiagnostyka
czy samemu moge przesrtawic zaplon?
samemu mozesz ale musisz miec lampe stroboskopową, a jak nie masz to jedz to pierwszego lepszego warsztatu
z powodu swojej niewiedzy, jak zrobic diagnostyke??
użyj opcji "szukaj" -> samodiagnostyka
czy samemu moge przesrtawic zaplon?
samemu mozesz ale musisz miec lampe stroboskopową, a jak nie masz to jedz to pierwszego lepszego warsztatu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.