Zobacz pełną wersję : szrpie przy bucie d15b2
witam mam taki probloem ze w momencie jak chce gwaltownie przyspieszyc do go dusi i dopiero zaczyna isc. tak samo jest jak troche mocniej nacisne gaz... eg4 d15b2
Muzyk-Grzes
05-02-10, 17:18
Może filtr powietrza jest brudny i po otwarciu przepustnicy nie dostaje powietrza?
skolopendra
05-02-10, 17:28
chce gwaltownie przyspieszyc do go dusi i dopiero zaczyna isc.
filtry ,kable ,świece zawory ,wydech ,sonda .etc
szukaj http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=66192&highlight=szarpie
rafalcrx150
05-02-10, 18:51
witam mam taki probloem ze w momencie jak chce gwaltownie przyspieszyc do go dusi i dopiero zaczyna isc. tak samo jest jak troche mocniej nacisne gaz... eg4 d15b2
najprawdopodobniej standard w d15b2 -czujnik polozenia przepustnicy.
podobnie mialem u siebie, sprawdz z tego wszystkiego co napisał skoleopendra najpierw filtr paliwa, przy odrobinie zdolnosci manualnych wymienisz sam, kosztowal mnie 38zł (ashika - made in japan) i juz nie szarpie :)
ja mam to samo, na gazie jedzie normalnie, na benzynie przyspiesza jak sie delikatnie daje gazu a jak gwałtownie to się zastanawia1-2sekundy,został mi do podmienienia już tylko górny wtryskiwacz i kończą mi się pomysły
marcocivic1
05-02-10, 21:27
Witam. Przerabiałem ten temat z kumpla hania winna okazała sie uszczelka ssacego wyszło przy wymianie pod gławicą
a jak gwałtownie to się zastanawia1-2sekundy
objawy rozregulowanego zapłonu
Heh:) jak tak czytam powoli forum to zaraz się okaże, że mam wszystkie możliwe usterki :P
też tak mam, że się zastanawia chwilkę. i jak załapie to dopiero idzie. Ale jutro wymienię filtr paliwa i wiatru to zobaczę czy sie coś poprawi.
tylko obawiam się, że jak wejdę na kolejne tematy, to będzie trzeba silnik wymienić :P
JulekCIVIC
06-02-10, 00:54
ja obstawiam czujnik polozenia przepustnicy, sam jezdzilem d15b2 i wiem o czym mowie, po zmianie na b7 nie ma mowy o duszeniu sie przy wyprzedzaniu czy czyms podobnym...
ja pierdziule, nie znam się na mechanice, więc się nie śmiejcie, ale gdie jest czujnik położenia przepustnicy??? Da się to sprawdzić bez rozbierania silnika??
czujnik jest na kolektorze dolotowym, w okolicy gumowej przejsciowki od dolotu.
Silnika nic nie trzeba rozbierać :) spokojnie. Kolektor dolotowy masz za silnikiem :)
Nio to gites :P jutro ojca z garażu wyprowadzam i wstawiam Hanię :) Biorę klucze i kręcę hehehe
Tylko żebym nie zepsuł bardziej :P
A co kluczami chcesz kręcić? ;p
czujnik masz podłączony na kostke, po prostu się go wypina :)
Jak chcesz kręcić i masz chęci to weź sobie rozkręć silniczek krokowy i przeczyść :)
Jak chcesz kręcić i masz chęci to weź sobie rozkręć silniczek krokowy i przeczyść
Nieeeee, błagam, nie każcie ludziom którzy pojęcia nie mają czyścić tych waszych silniczków krokowych :/ :/ :/
Spokojnie teg :)
krokowiec nie jest mega skomplikowany ;p no ale nie to chciałem napisać :)
Dla nowego kolegi na forum:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=2045
znajdziesz tu instrukcje serwisowe dla swojej hondy :) warto czasem rzucic okiem :)
nie każcie ludziom którzy pojęcia nie mają czyścić tych waszych silniczków krokowych
Więc coś na początek :)
Jak przeczyścić silniczek krokowy:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=7623&highlight=krokowy
damy radę ;P aż taki lewy nie jestem. Malucha rozkręciłem ( fakt po złożeniu zostało kilka rzeczy) ale jeździł :)
a mam do pomocy ziomka niedoszłego mechanika to pomoże :)
No i jak cuś zj*bę to się Was o radę zapytam
powiedz tylko ojcu że honda z garazu nie wyjedzie przez miesiac ;p
objawy rozregulowanego zapłonu
zapłon miałem na 16 stopni i było to samo teraz jako że jest tolerancja +- 2 stopnie mam ustawione na 18 jako że jeżdzę na gazie i nadal to samo. co to tps to jeśli by był uszkodzony to nie powinno być dławienie obojętnie czy dodam troszkę gazu czy do połowy ?
U mnie w D15b7 dzieje sie cos podobnego z tym ze np na pierwszym lub drugim biegu jak puszcze gaz przy okolo 2.5 tys obrotow, szarpie nim ale obroty spadaja jednostajenie, podejrzewam ze to poduszka silnika takie odnosze wrazenie ale chcialbym jakies potwierdzenie. Co o tym sadzicie i co to moze byc innego?
U mnie w D15b7 dzieje sie cos podobnego z tym ze np na pierwszym lub drugim biegu jak puszcze gaz przy okolo 2.5 tys obrotow, szarpie nim ale obroty spadaja jednostajenie, podejrzewam ze to poduszka silnika takie odnosze wrazenie ale chcialbym jakies potwierdzenie. Co o tym sadzicie i co to moze byc innego?
A co ma poduszka do szarpania ?
Albo czujesz wibracje i wtedy możesz domniemywać że masz coś z poduszkami, albo szarpie ci silnik, i wtedy to nic nie ma wspólnego z poduszkami.
takie jest moje zdanie ;)
Musisz sam dojść do tego :D
JulekCIVIC
07-02-10, 13:59
spr te male poduszki obok kol przy skrzyni i zbiorniczka spryskiwaczy, jesli sa popekane to masz przyczyne szarpania w b7, tu raczej nie ma mowy o szarpaniu przez silnik jesli wszystko jest spr i bledu nie wywala...
szukałem dużo na ten temat i ludzie pisali żeby przeczyścić wszystkie styki w kostach które są silniku, począwszy od kostek pod wtryskiwacze, podobno pomaga
rafalcrx150
07-02-10, 16:49
U mnie w D15b7 dzieje sie cos podobnego z tym ze np na pierwszym lub drugim biegu jak puszcze gaz przy okolo 2.5 tys obrotow, szarpie nim ale obroty spadaja jednostajenie, podejrzewam ze to poduszka silnika takie odnosze wrazenie ale chcialbym jakies potwierdzenie. Co o tym sadzicie i co to moze byc innego?
najprawdopodobniej masz do wymiany poduszke tylną od strony grodzi(przednie zewnętrzne są mniej istotne) lub tarcza sprzegłowa (w tarczy sa sprezynki) jak sie wybija, auto szarpie.w gre wchodzi jeszcze skrzynia biegów i przeguby zewnetrzne i wewnętrzne.
Witam. Odkopie trochę temat. Dziś postanowiłem wymieniałem łapę reakcyjną od skrzyni biegów. I jak odkręciłem podusze zauważyłem coś dziwnego:
http://img248.imageshack.us/img248/1186/201005281716.jpg
Powiedzcie czy to ma byc taki mega ogromy luz pomiędzy łapą a poduszką ? czy może poprzedni właściciel zamontował ja bez jakiejs tulei dzięki której te elementy były ze soba spasowane?
P.S Silnik d13b2
ta łapa tak porostu wyglada, wszystko z nią ok.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.