Zobacz pełną wersję : dwa problemy w moim niezawodnym civie :(
Witam,
Chodzi o Civica '92 sedan EG8 D15B2 195tys. Problemy 2:
1. Kontrolka od akumulatora raz sie zapala raz gaśnie, to troszke dłużej
poświeci to przez parę dni wogule, warunki atmosferyczne bez znaczenia dla niej,
jedyne co może mieć wpływ na jej mruganie to jazda w przedziale 4,5tys-7,5tys
obrotów i po czymś takim to się prawie na bank zapala.
2. Temperatura wody do 160km/h standardowo wskazówka w połowie, później im
szybciej tym bardziej sie podnosi przy 190km/h prawie przy czerwonym, jakieś 3
m-ce temu nie grzał sie do tego stopnia bez względu na prędkość, stąd moje
pytanie "czemu teraz?"
Dziekuję z góry wszystkim za podpowiedzi lub gotowe rozwiązania. :)))
Piotrek Klag
01-08-06, 14:40
Chodzi o Civica '92 sedan EG8 D15B2 195tys. Problemy 2:
...
2. Temperatura wody do 160km/h standardowo wskazówka w połowie, później im
szybciej tym bardziej sie podnosi przy 190km/h prawie przy czerwonym, jakieś 3
m-ce temu nie grzał sie do tego stopnia bez względu na prędkość, stąd moje
pytanie "czemu teraz?"
przy tym przebiegu praktycznie obligatoryjnie trzeba zmienic pompe wody i pewnie to ona nie wydala... - reszt przyczyn potencjalnych to (gdybanie większe) - chłodnica juz sie kłania do wymiany albo była regenerowna i jej skutecznosc spadła po prostu ? lekko zapowietrzony układ - mało płynu - gówniany plyn - zmień se na koncentrat glycoshella i zapomnisz o takich akcjach ?
4,5tys-7,5tys]
masz przesunieta odcinke?
jedyne co może mieć wpływ na jej mruganie to jazda w przedziale 4,5tys-7,5tys
obrotów i po czymś takim to się prawie na bank zapala.
obstawiam: zjechane szczotki alternatora nie wyrabiają tzn. nie zbierają ładunkuf z komudatora :?
2. Temperatura wody do 160km/h standardowo wskazówka w połowie, później im
szybciej tym bardziej sie podnosi przy 190km/h prawie przy czerwonym, jakieś 3
m-ce temu nie grzał sie do tego stopnia bez względu na prędkość, stąd moje
pytanie "czemu teraz?"
Chłodnica do wymiany. Przerabiałem to parę dni temu. Grzał się tylko w trasie powyżej 120 km/h , poniżej wszystko oki, w mieście w korkach też oki. Wymieniłem chłodnicę i wszystko bangla , wskazówka ani drgnie powyżej połowy. Wymień chłodnicę.
jedyne co może mieć wpływ na jej mruganie to jazda w przedziale 4,5tys-7,5tys
obrotów i po czymś takim to się prawie na bank zapala.
obstawiam: zjechane szczotki alternatora nie wyrabiają tzn. nie zbierają ładunkuf z komudatora :?
a ja bym nie szedl od razu tak drastycznie zaczalbym od przejrzenia klem na aku, i kabli. czasem wystrczy ze sa slabo zacisniete i kontrolka sie zapala kiedy jej sie podoba. dodatkowo sprawdz wlasnie przy alternatorze kable, a jak nic nie da to potem jakies grubsze rzeczy..
jedyne co może mieć wpływ na jej mruganie to jazda w przedziale 4,5tys-7,5tys
obrotów i po czymś takim to się prawie na bank zapala.
obstawiam: zjechane szczotki alternatora nie wyrabiają tzn. nie zbierają ładunkuf z komudatora :?
a ja bym nie szedl od razu tak drastycznie zaczalbym od przejrzenia klem na aku, i kabli. czasem wystrczy ze sa slabo zacisniete i kontrolka sie zapala kiedy jej sie podoba. dodatkowo sprawdz wlasnie przy alternatorze kable, a jak nic nie da to potem jakies grubsze rzeczy..
Dzieki zastosuje sie na pewno do wskazań :)
Dzieki zastosuje sie na pewno do wskazań :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.