PDA

Zobacz pełną wersję : Cyrk z lpg BLOS



NOLAN
02-02-10, 23:43
Mam kilka pytan do uzytkownikow ktorzy maja moze jakies doswiadczenia z blosem w hondach (a wiem ze tacy tu sa:P ) otoz.

Gdy silnik jest juz cieply gasze go,i przy ponownym odpaleniu na benzynie przewaznie nie zalapuje za 1-szym razem i po sekundzie gasnie chyba ze wcisnie sie delikatnie gaz,nie wiem czy to normalne.

Druga przypadlosc gdy furak przelaczy sie juz na gaz (czy na cieplym czy na zimnym silniku) obroty na biegu jalowym sa strasznie niskie ok 500 ale gdy np pojezdze chwile i np staje na swiatlach trzymaja rowno jakies 800-900) i jak to wyregulowac?

To chyba na tyle narazie jak cos mnie jeszcze zdenerwuje to dopisze ;) Mozna w sumie potraktowac to jako temat zbiorczy drazniacych niedociagniec instalacji gazowych.

misiek1
03-02-10, 00:00
Gdy silnik jest juz cieply gasze go,i przy ponownym odpaleniu na benzynie przewaznie nie zalapuje za 1-szym razem i po sekundzie gasnie chyba ze wcisnie sie delikatnie gaz,nie wiem czy to normalne.

Raczej to normalne zjawisko, dlatego, że przy zgaszeniu gaz zostaje w dolocie a przy odpaleniu, jeśli odpalasz na benzynie to miesza sie ten gaz który pozostał w dolocie z benzynką robiąc mieszankę nie do przepalenia. I z tego właśnie powodu nie odpala od kopa za pierwszym razem:p


Druga przypadlosc gdy furak przelaczy sie juz na gaz (czy na cieplym czy na zimnym silniku) obroty na biegu jalowym sa strasznie niskie ok 500 ale gdy np pojezdze chwile i np staje na swiatlach trzymaja rowno jakies 800-900) i jak to wyregulowac?

Jeśli chodzi o obroty to albo źle wyregulowany gaz, albo już membrany w parowniku wysiadły, powinieneś na początku napisać jaki masz gaz i ile już na nim przelatene?? Bo jeśli gaz nowy to trzeba jechać na regulację żeby wszystko było OK:)

NOLAN
03-02-10, 00:03
Co masz na mysli mowiac regulacje?Ustawienie blosa czy parownika?Reduktor mam brc ate-90 czy jakos tak,polecany byl do blosa,filtr gazu ostatnio zmieniany i ogolnie nie sprawial problemow wiec mysle ze to kwestia ustawienia blosa ale nie moge z tym dojsc do ladu.

misiek1
03-02-10, 15:53
Co masz na mysli mowiac regulacje?Ustawienie blosa czy parownika?
Najlepiej wyregulować Blosa i parownik, podjechać na analizator spalin do "gaziarzy" i wyregulować

pawel240
09-02-10, 00:45
Gdy silnik jest juz cieply gasze go,i przy ponownym odpaleniu na benzynie przewaznie nie zalapuje za 1-szym razem i po sekundzie gasnie chyba ze wcisnie sie delikatnie gaz,nie wiem czy to normalne.


jak silnik jest już ciepły to śmiało mozesz go odpalać na LPG powinien zapalić juz za pierwszym obrotem - lepiej niz na PB




Druga przypadlosc gdy furak przelaczy sie juz na gaz (czy na cieplym czy na zimnym silniku) obroty na biegu jalowym sa strasznie niskie ok 500 ale gdy np pojezdze chwile i np staje na swiatlach trzymaja rowno jakies 800-900) i jak to wyregulowac?
.

też tak miałem często jak miałem dolot nieszczelny, teraz rzadko ale jednak się zdarza jak silnik nie jest dobrze dogrzany to potrafią obroty spaść na ok 500, nie wiem czy to wina LPG bo znajomy mial kiedys d15z6 bez LPG i też mu sie czasem tak działo

Bassmaster
09-02-10, 20:24
Co do problemu z odpalaniem mając zamontowanego BLOS-a, to jest dokładnie tak jak napisał kolega misiek1. Lekarstwem na to jest gaszenie silnika na benzynie (pisałem kiedyś o tym) i odpalanie także na benzynie. Podczas odpalania w czasie "podpompowania" przez pompę paliwa należy wcisnąć pedał gazu i tak go trzymać kiedy rozrusznik zacznie kręcić. Pomaga, choć nie za każdym razem.
Gdy obroty na biegu jałowym są za niskie należy sprawdzić skład mieszanki i wyregulować ją na BLOS-ie (małe pokrętło). Niektórzy podczas regulacji dużej śruby zapominają, że mała śruba obraca się wraz z nią rozregulowując ustawienia na biegu jałowym.