Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Nie odbijaja kierunkowskazy...co robic?

bednar_skc
02-02-10, 06:37
Niedawno na parkingu cos pyklo w kierownicy...i przestaly odbijac kierunki po skreceniu kierownica...

jak to naprawic?? caly wlacznik wydaje sie ok, bo dlugie dzialaja, mijania, kierunki tez...tylko nie odbijaja;/

kurakwawa
02-02-10, 07:57
ja mam ten sam problem tylko ze z drugiej strony
nie odbija przełącznik od wycieraczek...

cobra524
02-02-10, 08:19
u mnie tez sie tak ostatnio zrobiło ale po tym jak auto stało na mrozie, jak sie rozgrzało w srodku to przełącznik działał ok

Mati_1979
02-02-10, 08:46
ja tak mam już od 2 lat po swapie silnika mi rozpier.. i nic z tym nie robiłem i już się do tego przyzwyczaiłem:)

TomK
02-02-10, 09:53
ja tak jeżdżę od 3 miesięcy i też się przyzwyczaiłem :) czasami jak było dosyć ciepło kierunki zaczynały odbijać ale to bardzo sporadycznie....

Poleciał najpewniej przełącznik zespolony - do kupienia na allegro i teraz dwa pytania :) Czy przełącznik z sedana będzie pasował ?? (z hatchbacka pewnie nie bo jest dodatkowo tylna wycieraczka więc wtyczki najpewniej się różnią - aczkolwiek mogę się mylić)
a drugie pytanie czy przełącznik zespolony da się wymienić bez zdejmowania kierownicy ??

Nemereth
02-02-10, 13:41
nie odbija przełącznik od wycieraczek...

yyy... <confused>

Przełącznik od wycieraczek nigdy sam nie odbija... :|
Chyba, że mówisz o pociągnięciu do siebie na sprysk.

Aż dziś spojrzę u siebie bo piszę na pamięć.

paulb
02-02-10, 13:47
hej

u mnie w 2 cifach jest ten sam efekt :

jak jest zimno nie odbijaja kierunkowskazy,
jak jest ciepło to jest ok
może cos przymarza, smar jakiś czy co?

kurakwawa
02-02-10, 14:07
yyy... <confused>

Przełącznik od wycieraczek nigdy sam nie odbija... :|
Chyba, że mówisz o pociągnięciu do siebie na sprysk.

Aż dziś spojrzę u siebie bo piszę na pamięć.

:)
masz racje
no pewnie że nie odbija :)
źle sie wyraziłem