Zobacz pełną wersję : civic HB d15b7 sprężyny do KYB AGX dylemat
Witam.Kupiłem amory KYB AGX i szukam do nich sprężyn -30 Widze ze wszyscy polecaja Eibacha.Znalazłem je na stronie http://www.czescionline.pl/tuning.php?szczegoly=1&marka=11&szukaj_rodzaj_id=286&szukaj=2&cur_page=1&post_czesc_id=19029
wysłalem zapytanie i otrzymałem taka oto odpowiedz:
"Witam, wszystkim naszym klientom polecamy o wiele bardziej sprężyny
VOGTLAND, ponieważna Polskich drogach zachowują sie najlepiej ze wszystkich
dostępnych na naszym rynku
oto link do
nich
http://www.czescionline.pl/tuning.php?szczegoly=1&marka=11&szukaj_rodzaj_id=302&szukaj=2&cur_page=1&post_czesc_id=24404
charakterystyka sprężyn:
- auto przestaje "nurkować"
- nie przychyla się w zakrętach
- nie traci się dużo na komfocie dzięki "strefie komfortu" sprężyny są
progresywne "
Pytanie do was jako ekspertów ,czy wogtlandy są również dobre?,różnica w cenie to jakies 80 zl.Czy warto brac? Pzdr
ja jezdze i nie narzekam ale bywaly opinie ze lubia pekac
Ewentulanie Weitec delikatnie mniej twarda niz H&R.
Wybór padł na Weitec .W zwiazku z tym że nie maja -30 musze zapodac -40.Nie bedzie za nisko? Co sądzicie? Pzdr
no co ty.....seryjna qpa pro-tec jest o -30 zglebiona, a i tak wygląda jak lekko usportowiony traktor :) -40 do -60 jest w sam raz...a współczynnik lansu mocno podskakuje po takiej glebie ;)
Kto Ci powiedzial ze Protec jest zglebiony seryjnie -30 ???
Masz info potwierdzajace to ?
Widzialem ze maja one jakies niebieskie springi, ale zawieszenie nie jest zupelnie obnizone, jedynie sztywniejsze jak w VTI
szklanka82
12-08-06, 15:07
zgadzam sie z Lio. Protec ma sztywniejsze zawieszenie niz seria ale przeswit ten sam
prosze bardzo:
1) stałem obok seryjnej qpe, moja siedzi niżej, a nic nie było przy niej robione
2) porównywałem wpisy w briefach( wysokość auta) mojej, kolegi(seria qpe) i jak wół, wychodzi, że moja jest niższa o 30mm (niebieskie springi)
3) brief podaje u mnie wysokość 1345mm , w serii stoi 1375( to samo na hondapl.org, w tabeli z qpe), jak i w briefach od serii
4) podobno, ale nie sprawdzałem, są to oryginalne springi H&R...niebieskie
dodatkowo w brief, wstukano maksymalne bezpieczne obniżenie auta, do wysokości 1315 mm, czyli springi -60mm
i jeszcze z niemieckiego forum:
also wie schon gesagt ist pro-tec ne sonderedition mit tieferlegung (30-30 fahrwerk wenn ich mich nicht irre)
oraz
Hi
hab zufällig mal durchgeblättert es gibt beide coupes ej 1u.2 als Pro-Tec.
Der hat dann
- Teiferlegung 30/30
- Carbon Design Cockpit und außen die Fensterleisten
- klimaanlage
starczy?
1) stałem obok seryjnej qpe, moja siedzi niżej, a nic nie było przy niej robione
kupiłeś nową z salonu ? wiesz czy nie było przy niej nic robione, obcięte sprężyny ;) ?
hondapl.org ma inne dane niz w manualu, wiec ta strona bym sie nie sugerowal
Nie będę się sprzeczał, bo może były rózne wersje, albo problem tkwi w czymś innym. Uzytkownicy Szklanka82, hcc mają tez wersje Protec, mają one niebieskie sprezyny i auto stoi seryjnie wysoko.
no właśnie mam udokumentowane to, że nic nie było przy niej robione...jak wyjechała z salonu, tak do mnie trafiła...może nie każdy sobie życzył obniżonego zawieszenia przy zakupie? może oni mają akurat tą wersje :) w każdym razie ja obstaje przy swoim zdaniu, że seryjnie była obniżona :)
pzdr.
Wybór padł na Weitec
nie polecam tych sprezyn, jak obnizy Ci z 2cm to bedzie dobrze. Kupiłem te springi -40mm do byłej 5gen i po załozeniu i ułozeniu sie siadła moze z 2cm max :? Pozatym charakterystyka pracy była dziwna :/ obstawiałbym na eibach :idea:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.