Zobacz pełną wersję : obrotimierz coś nie trybi..
Witam wszystkich.
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, ponieważ posty ktore czytałem wcześniej nie rozjaśniły mi mojego problemu :P .
Polega on na tym, że nagle przestał działać obrotomierz.
miałem małą stłuczke wiec może przez to ?
przez jakiś czas jeszcze skakał na 2-3 k obrotów ale chyba umarł ;].
czytalem, ze moze to byc cos w aparacie zapłonowym, ale nie wiem jak sie za to zabrac..
moze ktos cos rozjaśni ?
PS. zegary, piny , połączenia sprawdzone.
[tak dla jasności ;] ]
sajmon1100
29-07-06, 11:04
Witam wszystkich.
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, ponieważ posty ktore czytałem wcześniej nie rozjaśniły mi mojego problemu :P .
Polega on na tym, że nagle przestał działać obrotomierz.
miałem małą stłuczke wiec może przez to ?
przez jakiś czas jeszcze skakał na 2-3 k obrotów ale chyba umarł ;].
czytalem, ze moze to byc cos w aparacie zapłonowym, ale nie wiem jak sie za to zabrac..
moze ktos cos rozjaśni ?
PS. zegary, piny , połączenia sprawdzone.
[tak dla jasności ;] ]
sprawdź sobie miernikiem z tyłu zegarów czy masz na obrotomierzu mase ,plus oraz sygnał (3 śrubki którymi obrotomierz jest przykrecony do taśmy przewodzącej) jeśli tam jest ok - to mozliwe ze sie zrombał
no ok, sprawdze a moze podsuniesz mi jeszcze kilka opcji ?
na wypadek gfyby to nie bylo to.
sajmon1100
30-07-06, 14:11
no ok, sprawdze a moze podsuniesz mi jeszcze kilka opcji ?
na wypadek gfyby to nie bylo to.
nic innego nie przychodzi mi do głowy
rozumiem, ze wtyczka w skrzynce biegów też sprawdzona? :?:
rozumiem, ze wtyczka w skrzynce biegów też sprawdzona? :?:
chodzi o obrotomierz a nie prędkościomierz ;)
sygnał pochodzi z aparatu zapłonowego a nie ze skrzyni
rozumiem, ze wtyczka w skrzynce biegów też sprawdzona? :?:
chodzi o obrotomierz a nie prędkościomierz ;)
sygnał pochodzi z aparatu zapłonowego a nie ze skrzyni
sorrryyyy
jakos tak sie zasugerowałem ze prędkosciomierz... :oops:
wtyczka sprawdzona, ale ktos cos mowil ze w sodku aparatu cos moglo sie stac.. a nie bardzo wiem o co chodiz ;]
Ja miałem podobny problem. Kolesie w serwisie odkręcili kopółkę w aparacie i poprawili wtyki modułu który się tam znajduje (tylko tyle udało mi się zobaczyć) i było po problemie. Trwało to 10 min a kosztowało 100zł:/
problem tym ze w Gorzowie nie ma ASO...
Skąd bierze sygnał obrotomierz w dieslu? W moim roverze obrotomierz raz działa raz nie działa. Troche mnie to wnerwia
Jakbym mogl prosic o fotki co gdzie odkrecic i poprawic w tym aparacie zaplonowym.
Bylbym wdzieczny :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.