PDA

Zobacz pełną wersję : koszty obsługi



rafał79
28-01-10, 22:15
Witam kolegów...przymierzam się do kupna civica 1.4 rocznik 2001 od znajomego...jeszcze nie jestem w klubie ale może już za niedługo. W związku z tym mam do was pare pytań:
1.cena auta silnik 1.4 rocznik 2001 przebieg org. 155.000km 1 właściciel, serwisowany, nie bity, z lekkimi otarciami parkingowymi...cena 16,5tyś zł,dużo?
2.Po kupnie pewnie będe musiał coś wymienić jak to z używanymi bywa :
- jakie są przykładowe ceny części: sprzęgło,tarcze klocki, filtry, świece, wahacze ,tuleje itp
Z góry dziękuje za sugestie i porady:)

Leeo
28-01-10, 23:15
1. jakie nadwozie? ep, es?
2. http://sklep.intercars.com.pl/ :)

_reggie_
29-01-10, 09:24
ad. 1
cena moim zdaniem jak najbardziej ok, sam za swoją EP1 tyle bym chciał tylko zależy co jest tam do zrobienia...
ad. 2
tu już sobie poszukaj czy to na forum w konkretnych tematach o cenach czy na sklepach.

pzodro :cool:

bcn
29-01-10, 10:49
ep czy eu? cena niewysoka, klima jest? jak byl porzadnie serwisowany (rozrzad, regulacja zaworow, etc.), to to dobra opcja jest. Sprawdz typowe usterki tego modelu - pompe sprzegla, fotel, nawiewy - znajdziesz wiecej info w watku o usterkach.

ceny czesci sa rozne, najdrozsze jest zawieszenie i sprzeglo, bo nie ma zamiennikow (sa uliczne jakies setupy, ale nie tansze niz oryginaly)

rafał79
29-01-10, 20:34
auto z klimą , regularnie serwisowany, wymienione amorki.....rozrząd tez planowo przy 120000tys. km....chyba tylko sprzęgło oryginał.....

Leeo
30-01-10, 00:32
Przy 120tyś jeszcze filtr paliwa. Nadal nie napisałeś jaka buda - ułatwię Ci:
- sedan 4D? es
- hb 3D? ep
- hb 5D? eu

Jak regularnie serwisowany i jesteś pewny jego przeszłości, to warto brać, choćby dlatego, że możesz trafić na allegro z licznikowym przebiegiem 3x mniejszym, ale faktycznym 3x większym.. Tak naprawdę po 120tyś w civicu trzeba wymieniać prawie wszystko ;) a potem na kolejne 120 masz spokój :)

_reggie_
30-01-10, 12:11
rafał79 jak jest jak piszesz to bierz ten samochód...
ja chciałbym podobne pieniądze ale u mnie jest do zrobienia sprzęgło, amorki przód, magiel sprężynka+smar, tłumik końcowy niebawem, więc jak w tej Twojej jest ok to się nie zastanawiaj tylko bierz...:D

pozdro :cool:

bcn
30-01-10, 14:40
skoro auto serwisowane, to cena niezla; sprawdz jeszcze katalizator i wydech, bo jak znam zycie to kata juz tam nie ma:D

rafał79
30-01-10, 20:36
powiem tak wersja eu, przebieg oryginał na 100% auto od znajomego a on ma od nowości, komplet dokumentów i kluczyków, sprzęgło jest jeszcze oryginalne więc i na nie niedługo przyjdzie czas, amorki wymienione były nie dawno, tłumik jest jeszcze oryginalny i jak oglądałem ma sie niezłe, pali ładnie, silnik suchutki, co najważniejsze auto nie bite jedynie lekkie otarcie na zderzaku przód i tył ...chciałbym stargować jak najtaniej ale powiedzcie mi do ilu warto sie stargować...sprzedawcza krzyczy około 17 ja sie upieram do 16tyś:)

z dolegliwości co wypisujecie to w tej znalazłem...troche bujający sie fotel kierowcy, parujący tylna lampa, cięzko wchodzi wsteczny, oraz może trzeba by przesmarowac maglownice gdyż przy skręcie na maxa słychac lekkie piszczenie w ostatniej fazie

jeżeli rozrząd był wymieniony przy 120tyś...kiedy sie szykować na nową wymianę?