Zobacz pełną wersję : swap a imobilazjer
Witam, jako że nosze sie z zamiarem swapu z d14z2 na d16y8 doszły mnie słuchy że może byc problem z imobilajzerem. A więc pytanie brzmi czy przy zakupie kpl. swapu należy zakupić też stacyjke i kluczyk czy ew. wystarczy sam kluczyk i wizyta a ASO bądź zakładzie dorabiającym kluczyki by przepisali kod z nabytego kluczyka na mój. Może ktoś z was przerabiał ten temat i może mi coś w tym temacie podpowiedzieć> POZDRO ps. nie posiadam tzw czerwonego kluczyka
mam ten sam kłopot :) a celuje w y8 rowniez, najlepiej isc na OBD1 i brak kompa od z6, tam nie ma immo i slyszalem ze mozna to w ten sposob obejsc, a po drugie lepsze strojenie na obd1
Tylko to wiąże sie z rzeźbieniem w wiązce i brakiem IMO a tego nie chce.
DruidusMaximus
27-01-10, 21:00
Idź w OBD1 ;). Na początku może i będzie duża rzeźba ale potem wymierne korzyści...:D
Hmmmm a tak jak kombinuje sie nie da?
tylko raczej czerw. kluczyk albo obd1, sam bede szedl prawdopodobnie w obd1 a autko zabezpieczyc mozna na milion innych sposobów:)
Lepiej komp obd1 z6 i przerobienie wiazki niz kombinowanie z kluczykami stacyjkami.Imo to problem bo przechodze wlasnie taki po swapie na Y8:D
Zabezpiecznie dodatkowe mam, ale swapował bede sam i nie chce sie zbytnio babrać
ps. a co trzeba przerabiać?
ewentualnie można immo skasować w kompie obd2 zapraszam na pw
ale immo pozbywasz sie połowicznie, tylko z kompa, moduł (czy jak to sie zwie) zostaje i nie odpalisz na nie zaprogramowanym kluczu.
ewentualnie można immo skasować w kompie obd2 zapraszam na pw
skasowałem imo i co??nie zawsze mu sie chce odpalic:)
Widze że opcji jest pare tak samo jak i zdań na ten temat... A jak jest z tą konwersacją na OBD1, bo wiem że jest tez opcja taka OBD2a i OBD2b które jednak sie troche różnią, więc gdyby była potrzeba przerobienia wiązki to robiłbym juz po prostu na OBD1
skasowałem imo i co??nie zawsze mu sie chce odpalic:)
ale to trzeba chyba zwrócić uwagę temu co kasował :)
nie słyszałem, żeby coś się działo z tymi, które zrobiłem do swapów
@Konrad84
Owszem usuwam w kompie, ale odpalisz na każdym kluczyku, bez znaczenia czy zaprogramowany czy nie - moduł możesz wywalić. Oczywiście trzeba zrobić jeszcze mały hokus pokus w instalacji, ale to nie są informacje na forum publicznym.
tak, tak, chodziło mi o to że przy przejściu z obd2 na obd1 nie pozbywasz sie całkowicie immo.
tak, tak, chodziło mi o to że przy przejściu z obd2 na obd1 nie pozbywasz sie całkowicie immo.
a niby czemu nie? zrobiłem już kilak wiązek obd2->obd1 i obd0->obd1 i nigdy nie zostało immo :P
w sensie, że nie musisz. Ja miałem przejście z obd2 na obd1 i moduł od immo mam.
true można tak zostawić ;) jakoś zabezpieczenia lekko spada, ale zawszcze coś tam jest
a niby czemu nie? zrobiłem już kilak wiązek obd2->obd1 i obd0->obd1 i nigdy nie zostało immo :P
Zrobiłeś sam? Możesz podać mi wiecej informacji na temat takiej przeróbki? Czy wystarczy mi np. sama przejściówka z OBD2(a lub b) na OBD1 czy coś jeszcze trzeba rzeźbić? (swapa robie sam planuje ogarnąć to w jeden weekend,i niespodzianek)
skolopendra
01-02-10, 19:17
da rade zrobić myk z elektryką i w starym kluczyku działa immo z nowym komputem
jeżeli masz kompa obd1, który nie miał immo, to po prostu nie podłączasz sygnału z modułu immo do kompa (bo po co :P ).. ja ogólnie zawsze wywalałem to całe ustrojstwo.. w obwodzie immobilizera masz przekaźnik do rozrusznika - musisz go pominąć lub załączyć na stałe
Chyba nie powinno się pisać takich rzeczy tak oficjalnie na forum...
jak ktoś ma ukraść to ukradnie... na pewno zabierając się za "zawinięcie" samochodu potencjalny złodziej pierwsze co robi, to wbija się do fury i liczy na łut szczęścia :/ "fachowcy" już dawno mają wszystko rozpracowane i zapewne jeszcze wielu rzeczy by tu nie jednego "magika" nauczyli ;)
wszystkie schematy są dostępne w necie, niektóre nawet mają szczegółowo opisany sposób działania immo..
a więc jak ktoś chce poważnie zabezpieczyć swoją furę, to nie będzie polegał tylko na jakimś przekaźniczku montowanym fabrycznie ;)
wszyscy robią z tego wielką tajemnicę, tylko po co?
chociażby po to, żeby nie ułatwiać byle łepkowi tego, żeby łepek nie chciał się Twoją furą przejechać zatrzymując na drzewie. To, że wszystko jest w necie to znaczy, że i musi być tu na forum tematycznym podane kolejny raz prawie jak na tacy?? Niech się ktoś natrudzi przynajmniej jak już chce kraść auto.
A ja mam inny problem, chce zrobic swapa z D15b2 na d15z6, z tym ze ecu z d15z6 (P2Y) ma immobilajzer, ja oczywiscie nie mam.. co najlepiej (najtaniej zrobic)?
Czyli imo w kompie odcina tylko rozrusznik ? Wystarczy zewrzeć na stałe styki przekaźnika i po imo? Bez kitu, że tak banalnie to jest zrobione. Inni producenci z tamtej epoki lepiej się zabezpieczali.
komp nie wystartuje bez sygnału z immobilajzera - samo zwieranie styków przekaźnika nie wystarczy <-- nie będę więcej rozwiewał wielkiej tajemnicy, bo jakiś gówniarz włamie mi się do samochodu, znajdzie przekaźnik rozrusznika, zewrze styki, pominie mój alarm i dodatkowe zabezpieczenia, zarąbie samochód i rozbije się na drzewie...
komp nie wystartuje bez sygnału z immobilajzera - samo zwieranie styków przekaźnika nie wystarczy <-- nie będę więcej rozwiewał wielkiej tajemnicy, bo jakiś gówniarz włamie mi się do samochodu, znajdzie przekaźnik rozrusznika, zewrze styki, pominie mój alarm i dodatkowe zabezpieczenia, zarąbie samochód i rozbije się na drzewie...
widzę, że masz merytorycznie doskonałe argumenty... Złośliwością chcesz pokazać swoją znajomość tematu ?? To mi teraz dowaliłeś normalnie i pokazałeś :)
Odświeżam kotleta ;P
A jak bym robił taki myk że kupując swapa biorę kompa a także kluczyk dawcy idę do pana który dorabia kluczyki, a pan robi czary mary z zgrywa imo z kluczka dawcy do mojego kluczyka??? Jak myślicie jest taka opcja??? (chce ogarnąć swap przez weekend i nie grzebać się w kabelkach ew. dodać sterowanie vteca)
Znów kotlecior z mikrofali;P
orientuje sie ktoś czy można przełożyć kość immo z jednego kompa do drugiego???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.