Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Obroty w moim vtec-e



Jankes
26-07-06, 23:07
Mam prozbe moze ktos mi pomoze jak odpale samochod to obroty tzyma tak okolo 700 -800 obrotow jak chwilke pochodzi to spadaja i po jakims czasie nawet gasnie .Pomocy co z tym zrobic czy pomoze reset kopma .POZDRAWIAM

mighty
26-07-06, 23:15
zrób reset, a jak nie pomoze, to czyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy.

Jankes
26-07-06, 23:17
DZieki mam nadzieje ze to pomoze!! pozdro

mighty
26-07-06, 23:26
powinno pomóc, a jak nie to pomyslimy dalej ;)

kozik555
15-08-06, 10:50
A ja mam troche inny przypadek z obrotami jak zapalam zimny silnik wszystko jest ok po dobrym rozgrzaniu jak jade i zwalniam do swiateł to obroty mi falują tak od 500 do 1500obr silnik nie zgasnie ale juz sie to troche nasiliło bo juz myslałem ze mi zgasnie ale jak tak postoje chwilke to zaraz sie uspokajają i chodzi normalnie 750obr jutro mam zamiar przeczyscic przepustnice ale niewiem jak to zrobic i czym moze wie ktos co i jak albo jakis manual do EG4 d15z1

Rikoo
15-08-06, 10:53
przeczysc krokowy

kozik555
15-08-06, 11:17
A jest to gdzies w manualu jak go porozbierac zeby nic nie uszkodzic i czym go najlepiej wyczyscic?

LIO
15-08-06, 13:34
jest :!:
uzywajac opcji SZUKAJ znalazlbys zapewne.
www.wombat.prv.pl

kozik555
16-08-06, 16:37
Silniczek krokowy wyczyszczony i zrobiony reset feefkt są ale jeszcze delikatnie falują na rozgrzanym silniku oczywisce jak staje na swiatłach to troche falują tak od 800 do 1000 obr przedtem było to od 500 do 1500 jeszcze wymienie swiece i zobacze w tedy a jak nie pomoze to co jeszcze mozna zrobic.

gryzmo
08-04-07, 12:28
Odkopuje temat bo mam takie pytanko.Przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące obrotów,silniczka krokowego i przepustnicy.W zasadzie już postanowiłem wyczyścić co trzeba ale pytam czy słusznie.Problem mam taki ,że czasem (tak mi się wydaje) zawiesza mi się ssanie przy zapalaniu na ciepłym.Normalnie pali na dotyk,obroty wskakują na moment w granicę 1500 i po sekundzie jest już ok 700,równo chodzi nic nie przerywa i nie faluje.Ale czasem jak zapalam (na ciepłym) kręcę dosyć długo i nie wskakuje wtedy na te 1500 obr tylko od razu po zapaleniu (z trudem) ma obroty na poziomie 700/min.Silnik D15z6 przebieg 119000 -100% prawdziwy.Czy moja decyzja jest słuszna żeby się brać za czyszczenie czy może to jakiś czujnik?

Kapitan Zbik
08-04-07, 21:34
Mam podobnie u siebie, czasem jak zapalam na gorącym to załapie na ostatnią chwilę, a najczęściej tak się dzieje jak go zamulam na niskich obrotach przed zgaszeniem :)
Na Twoim miejscu dopóki pali i nie jest to uciążliwe to nic bym nie ruszał, bo nie wiadomo czy pomoże a zawsze można coś zepsuć .

Holek1984
08-04-07, 21:40
Ja miałem problem z falowaniem obrotów - zdazały sie zgasniecia. Pomogła regulacja zaworow.

gryzmo
08-04-07, 23:25
To dodam jeszcze że kupiłem jak było 118tys na liczniku a 500km po-regulacja zaworków,nowy rozrząd,filtr powietrza,olej.W najbliższym czasie jeszcze świece,filtr paliwa i przy tankowaniu preparat do czyszczenia układu paliwowego-MaxLife Fuel System Cleaner-i zobaczymy wtedy.Jak pomoże dam znać a jak nie to pomyślimy nad czyszczeniem krokowego i przepustnicy.

[ Dodano: Nie 06 Maj, 2007 ]
Odkopuje bo miałem dać znać czy MaxLife Fuel System Cleaner pomógł-pomógł,więc polecam.Już wszystko ok,autko chodzi jak by lepiej i ciut mniej pali.No i ssanie już się nie zawiesza :d