Zobacz pełną wersję : Vtec
Witam.
Zaciekawiła mnie jedna rzecz: czy wszystkie civici z vtec'iem ( chodzi mi o silniki 1,6 sohc i dohc) miały z tyłu tarcze hamulcowe, oraz obrotomierz do 9tyś.?
Ja mam ESI EG5- z tyłu tarcze, obrotek do 9tyś, natomiask kumpel ma EJ8, silnik d16y8 i z tyłu ma bębny + obrotek do 8tyś.
Jak to jest?
wszystkie wersje 5 gen(zarowno bez jak i z vtec'iem) miały wyskalowany obrotomierz do 9 tys. 6 generacja już nie
silnik d16y8 i z tyłu ma bębny + obrotek do 8tyś
mam to samo w moim EK1 8)
Czyli norma. Myślałem że kumpel miał swapowany.
w 6 gen. tarcze z tylu mialy auta z ABS-em, zato w 5 nie wszystkie wyposazone w ABS mialy tarcze.
wszystkie wersje 5 gen(zarowno bez jak i z vtec'iem) miały wyskalowany obrotomierz do 9 tys. 6 generacja już nie
Nie prawda w 5 gen były obrotomieze do 8 tys w silnikach D15z1
zato w 5 nie wszystkie wyposazone w ABS mialy tarcze.
wszystkie z ABS chyba mialy tarcze, natomiast bez ABS tarcze z tylu mialy civic 1.6 vtec 3D i 4D
szystkie z ABS chyba mialy tarcze
tez tak myslalem(bylem nawet tego pewien, ale widzialem na wlasne oczy :shock: i nie mam pojecia jak to moglo dzialac.
i to nie byl zaden mod.
U mnie w EJ8 6g jest ABS i sa bebny
U mnie w EJ8 6g jest ABS i sa bebny
to juz wogole zglupialem, jak to jest czemu na hondapl.org pisza ze tarczowe z tylu sa tylko przy ABSie. no i jak to dziala czy ten ABS tez dzila na tyl, moze jest anty blokada tylko na przod :roll: (chodz to by bylo troche dziwne) masz czujniki ABS w kole tylnim :?:
a i jesscze powiedz gdzie bylo produkowane twoje atuto(na rynek europejski :?: )
Przy mozliwej okazji przyjrze sie bebenkom, produkowane w Usa, na EU
w ek3 tez abs i bebny cos nie tak na tej stronie musi byc ,chyba ze tarcze z tyluto byla opcja czy cos.....
opcja jest taka ze po 5generacji civic schodza coraz bardziej na psy (cieszcie sie posiadacze 6gen ze Wam wtedy juz belki skretnej nie wsadzili)
w 5gen jak wsadzali ABS to juz dawali tarcze z tylu, a w 6gen dawali ABS zostawiajac z tylu bębny (dobrze ze z przodu bębnów nie wstaili :D )
opcja jest taka ze po 5generacji civic schodza coraz bardziej na psy (cieszcie sie posiadacze 6gen ze Wam wtedy juz belki skretnej nie wsadzili)
w 5gen jak wsadzali ABS to juz dawali tarcze z tylu, a w 6gen dawali ABS zostawiajac z tylu bębny (dobrze ze z przodu bębnów nie wstaili :D )
jedyny minus tego oprocz tego ze troche gorzej hamuje jest taki ze nie wyglada profi jak masz fele 16 lub 17 :D :D
w takim razie jak oni to sprzedawali?? jako opcja! wiec w jaki sposob przekonywali klienta do tarczy skoro mozna bylo miec abs na bembnach :roll:
mowili ze co.. "a to taki blad marketingowcow, ABS powinien byc z hamulacami tarczowymi... wiec prosze dolozyc tu __zl to bedzie pan mial prawdziwe hamulce :!: :lol:
to przeciez glupota :570:
ciekawe czym kierowali sie wyposazajac jedne auta w tarcze a drogie nie... :583:
Ja tam sie nie znam...... :lol: :lol: :lol:
Ale wydaje mi sie, ze w VI gen tylko EK4/EK9 miał z tyłu tarcze....reszta niestety bębenki i nic do tego nie mia ABS....:-)
rozumiem ze MB2 wylaczasz z VI genow?
i MB3 tez, bo ja mam tarcze z tylu oraz ABS
rozumiem ze MB2 wylaczasz z VI genow?
Sie zawęziłem tylko do 2/3/4d ;-)
AM
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.