Zobacz pełną wersję : Lekki zamach a turbo?
Nie znalazlem zadnych konkretow na ten temat na forum. Dlaczego nie powinno sie zakladac lekkiego kola zamachowego do auta z turbina? W moim przypadku chodzi o d16, bede zmieniac skrzynie na dniach i zastanawiam sie czy cos mozna zrobic przy tej okazji (sprzeglo mam ok, wiec prosze mi nie sugerowac jego wymiany).
Bo to niepotrzebny koszt??
ja tam nie nazekam ... D16Z6 1-1,6bara, troszke *******kow i exedy hf501 czyli lekki zamach. Jest cacy autko szybko sie wkreca a jak boost walnie to bardzo szybko :) Teoreretycznie silnik z ciezym kolem powinien chyba lepeij budowac doladowanie z racji troszke wiekszym oporow. To tak jak z hamownia z hamulcem lub bez .... na obciazeniowej auta z duzym turbo lepiej buduja doladowanie .....
Jak masz $$ i ochote to jak najbardziej.
Arturvf500
25-01-10, 23:35
ja tam nie nazekam ... D16Z6 1-1,6bara, troszke *******kow i exedy hf501 czyli lekki zamach. Jest cacy autko szybko sie wkreca a jak boost walnie to bardzo szybko :) Teoreretycznie silnik z ciezym kolem powinien chyba lepeij budowac doladowanie z racji troszke wiekszym oporow. To tak jak z hamownia z hamulcem lub bez .... na obciazeniowej auta z duzym turbo lepiej buduja doladowanie .....
Jak masz $$ i ochote to jak najbardziej.
leki zamach ma jedna niezaprzeczalna zalete - odciaza przod auta nawet i 6kg;) - super sprawa na tor;D
arturro385
26-01-10, 17:24
leki zamach ma jedna niezaprzeczalna zalete - odciaza przod auta nawet i 6kg;) - super sprawa na tor;D
ile? cos chyba ci sie pomerdlao. 3-4 kg to tak
ile? cos chyba ci sie pomerdlao. 3-4 kg to tak
zalezy jaki zamach ;)
to ile waży seryjny zamach od D16Z6?
hamerykanie twierdza ze cos kolo 20lbs...czyli jakies 9kg
7,5 kg waży oryginalne koło zamachowe z d16z6 czyli z każdej d serii - wysyłałem do odchudzenia i tyle wybiła waga na poczcie
odciaza przod auta nawet i 6kg
7,5 kg waży oryginalne koło zamachowe z d16z6
koło 1,5 kg? raczej wątpie
czyli z każdej d serii
koła w Dserii się różnią wagą
z itra wazy 7,5 z reszty b-serii 8,2 z tego co pamietam, wiec zakladajac najlzejsze aluminowe ok 3,4kg to wychodzi prawie 5kg, no chyba ze bierzemy pod uwage twin disca, ktory z zamachem wazy tyle samo co seryjny doscik z tarcza, wiec oszczedzamy 8kg :)
Bo to niepotrzebny koszt??
Kocham to forum i takie rzeczowe wypowiedzi.
A co w niej nierzeczowego??? W malym N/A gdzie kazdy niuton sie liczy lekkie kolo moze dac zauwazalna roznice. W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek. Czepiasz sie by sie czepiac???
skolopendra
01-02-10, 18:46
W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek.
jestem tego samego zdania
A co w niej nierzeczowego??? W malym N/A gdzie kazdy niuton sie liczy lekkie kolo moze dac zauwazalna roznice. W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek. Czepiasz sie by sie czepiac???
tu sa konkrety i to jest rzeczowa wypowiedz, a tamta taka nie byla, wiec sie nie czepiam tylko stwierdzam fakt.
Tamta to byla skrocona wersja :)
Z identycznym przeslaniem...
Tamta to byla skrocona wersja :)
Z identycznym przeslaniem...
...i skrótem myślowym, który jak wida nie każdy ogarnął :p
Pozwolicie, że się podepnę pod temat?
A jak sprawa wygląda w przypadku kompresora?
Kompresor reaguje szybciej wiec kolo powinno byc bardziej wyczuwalne. Jednak nadal w rankingu priorytetow modow przy kompresorze nie byloby dla mnie zbyt wysoko.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.