PDA

Zobacz pełną wersję : Lekki zamach a turbo?



Mowad
24-01-10, 18:33
Nie znalazlem zadnych konkretow na ten temat na forum. Dlaczego nie powinno sie zakladac lekkiego kola zamachowego do auta z turbina? W moim przypadku chodzi o d16, bede zmieniac skrzynie na dniach i zastanawiam sie czy cos mozna zrobic przy tej okazji (sprzeglo mam ok, wiec prosze mi nie sugerowac jego wymiany).

Kras
25-01-10, 09:24
Bo to niepotrzebny koszt??

Amorr
25-01-10, 09:36
ja tam nie nazekam ... D16Z6 1-1,6bara, troszke *******kow i exedy hf501 czyli lekki zamach. Jest cacy autko szybko sie wkreca a jak boost walnie to bardzo szybko :) Teoreretycznie silnik z ciezym kolem powinien chyba lepeij budowac doladowanie z racji troszke wiekszym oporow. To tak jak z hamownia z hamulcem lub bez .... na obciazeniowej auta z duzym turbo lepiej buduja doladowanie .....

Jak masz $$ i ochote to jak najbardziej.

Arturvf500
25-01-10, 23:35
ja tam nie nazekam ... D16Z6 1-1,6bara, troszke *******kow i exedy hf501 czyli lekki zamach. Jest cacy autko szybko sie wkreca a jak boost walnie to bardzo szybko :) Teoreretycznie silnik z ciezym kolem powinien chyba lepeij budowac doladowanie z racji troszke wiekszym oporow. To tak jak z hamownia z hamulcem lub bez .... na obciazeniowej auta z duzym turbo lepiej buduja doladowanie .....

Jak masz $$ i ochote to jak najbardziej.

leki zamach ma jedna niezaprzeczalna zalete - odciaza przod auta nawet i 6kg;) - super sprawa na tor;D

arturro385
26-01-10, 17:24
leki zamach ma jedna niezaprzeczalna zalete - odciaza przod auta nawet i 6kg;) - super sprawa na tor;D
ile? cos chyba ci sie pomerdlao. 3-4 kg to tak

sadam
26-01-10, 18:50
ile? cos chyba ci sie pomerdlao. 3-4 kg to tak
zalezy jaki zamach ;)

kenny
27-01-10, 10:14
to ile waży seryjny zamach od D16Z6?

Kras
27-01-10, 10:54
hamerykanie twierdza ze cos kolo 20lbs...czyli jakies 9kg

sebas_g
28-01-10, 00:31
7,5 kg waży oryginalne koło zamachowe z d16z6 czyli z każdej d serii - wysyłałem do odchudzenia i tyle wybiła waga na poczcie

kenny
28-01-10, 13:56
odciaza przod auta nawet i 6kg

7,5 kg waży oryginalne koło zamachowe z d16z6
koło 1,5 kg? raczej wątpie



czyli z każdej d serii

koła w Dserii się różnią wagą

crxd16
28-01-10, 14:46
z itra wazy 7,5 z reszty b-serii 8,2 z tego co pamietam, wiec zakladajac najlzejsze aluminowe ok 3,4kg to wychodzi prawie 5kg, no chyba ze bierzemy pod uwage twin disca, ktory z zamachem wazy tyle samo co seryjny doscik z tarcza, wiec oszczedzamy 8kg :)

Mowad
30-01-10, 14:30
Bo to niepotrzebny koszt??


Kocham to forum i takie rzeczowe wypowiedzi.

Kras
01-02-10, 14:23
A co w niej nierzeczowego??? W malym N/A gdzie kazdy niuton sie liczy lekkie kolo moze dac zauwazalna roznice. W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek. Czepiasz sie by sie czepiac???

skolopendra
01-02-10, 18:46
W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek.

jestem tego samego zdania

Mowad
01-02-10, 23:11
A co w niej nierzeczowego??? W malym N/A gdzie kazdy niuton sie liczy lekkie kolo moze dac zauwazalna roznice. W turbo gdzie reakcja silnika i tak jest glownie podyktowana spool-upem sprezarki to bezsensowny wydatek. Czepiasz sie by sie czepiac???

tu sa konkrety i to jest rzeczowa wypowiedz, a tamta taka nie byla, wiec sie nie czepiam tylko stwierdzam fakt.

Kras
02-02-10, 09:41
Tamta to byla skrocona wersja :)
Z identycznym przeslaniem...

taz666
03-02-10, 10:16
Tamta to byla skrocona wersja :)
Z identycznym przeslaniem...

...i skrótem myślowym, który jak wida nie każdy ogarnął :p

seb
03-02-10, 10:46
Pozwolicie, że się podepnę pod temat?
A jak sprawa wygląda w przypadku kompresora?

Kras
03-02-10, 15:07
Kompresor reaguje szybciej wiec kolo powinno byc bardziej wyczuwalne. Jednak nadal w rankingu priorytetow modow przy kompresorze nie byloby dla mnie zbyt wysoko.