PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań dotyczących swap 'u B16A2



BurnOuT
25-07-06, 10:16
Jako że po wypadku brakuje mi paru części to mam pare pytań:
Biorcą organów będzie prawdopodobnie jakies EG4

1.Chłodnica wiadomo ze jest inna a co z reszta układu chłodzenia? Czy wentylator jest inny? Zbiorniczek wyrównawczy?
2.Mam zniszczoną puszke z bezpiecznikami, czy ona też jest inna w kazdym silniku?
3.Wiązka elektryczna też jest cała do przekładki?

Jak mi się coś jeszcze przypomni to napisze.

LIO
25-07-06, 14:05
1.Chłodnica wiadomo ze jest inna a co z reszta układu chłodzenia? Czy wentylator jest inny? Zbiorniczek wyrównawczy?
2.Mam zniszczoną puszke z bezpiecznikami, czy ona też jest inna w kazdym silniku?
3.Wiązka elektryczna też jest cała do przekładki?

1Chlodnice musisz zanabyc od VTI. Pamietaj o swoich wężach od chłodnicy, a jak nie masz sprawnych to dokup, bo wyjścia z chlodnicy mają większa średnice i węże też. Wiatrak jest na 99% taki sam, zbiorniczek wyrównawczy raczej też, ale to nie ma znaczenia.
2. Jest raczej ta sama w każdym
3. Zalezy jakie to bedzie EG4, bo jak będzie to D15Z1 to brakuje chyba tylko sterowania drugim wałkiem (więc kwestia pociągnięcia kabla, kabelków), jesli D15B7 to dodatkowo jeszcze sterowania vtec'em, a jesli to bedzie (a raczej bedzie) D15B2 to najlepiej przekladac cala wiązkę, bo różni się wszystkim, włącznie z kostkami od kompa.

Najlepiej jakbys kupil D16Z6 i sprzedal silnik, wtedy czesc kosztów sie zwraca. Hamulce juz masz z tylu tarczowe i stabilizotor wahaczy, wiec mniej przekladania a i za swoje tylne mozesz wziac wtedy troszke kasy i sie zwróci. Wyjdzie wtedy to taniej niz EG4, a do tego mniej sie narobisz, takze z wiązką.

ARTX
25-07-06, 22:21
chłodnicy nie musisz kupowac od VTi, "cienka" w zupełnosci Ci wystarczy. reszta jak pisze LIO.