Zobacz pełną wersję : pomocy 1.3b2 16v
Problem polega na strzelaniu w tłumik oraz nierownomiernej pracy silnika d13b2. Kable, swiece, sonda, rozrząd został wymieniony, Gaźnik został przejrzany na małych obrotach strzela w tłumik i szarpie całym motorem zakładałem nowe świece ngk nie da rady na nich jechać a jak założe stare bosha to na wolnych wariuje a na wyższych jest ok.cisnienie sprawdzone na garah i jest ok luzy zaworowe ustawione świece na pierwszym i trzecimi czwartym gaże czarne a na drugim garze taka nawet brązowa i wypiołem wczoraj map sensor i obroty nie szaleją i nie gasnie ale silnik nadal nie równo pracuje i jak się jedzie na 5 tak pod 3 tyś. obr. to taki dziwny głos jakby coś jej brakowało i ciężko się zbiera takiego muła ma
jak troche to jest dziwnie napisne to sorki.
Kable, swiece, sonda
Zamienniki czy ASO?
Daj do regulacji.
Muzyk-Grzes
24-01-10, 17:30
...i jak się jedzie na 5 tak pod 3 tyś. obr. to taki dziwny głos jakby coś jej brakowało i ciężko się zbiera takiego muła ma...
Masz źle założony pasek rozrządu ogólnie to sprawdź ile masz zebów na pasku i ile było na starym.
o ile dobrze zrozumiałem, to miałem podobne objawy (nie wiem jak wyglądały wtedy moje świece) jak padał mi aparat zapłonowy. warto sprawdzić.
NIE Z zapłon mechanik mówił zw jest ok. ale teraz dam do innego i może coś zaradzi.
a i dodam jeszcze że kopci mi na biało.
Kable, swiece, sonda, rozrząd został wymieniony a te objawy pojawiły sie po wymianie tych części?
nie to mi się wczesniej działo i wymieniałem możliwe cześci a problem nadal jest.
W takim razie zmień mechanika, bo się nie zna.
Piszę poważnie, z moją Hondą (możesz przejrzeć moje stare posty) byłem u czterech albo pięciu "fachowców" i po 2 miesiącach walk z samochodem dopiero VTEC w Łodzi zdiagnozował usterkę :-/.
Muzyk-Grzes
30-01-10, 18:34
W takim razie zmień mechanika, bo się nie zna.
Masz rację, karolek1 trochę mniej oporów jeśli chodzi o auto tu ci nikt nie próbuje zaszkodzić. Ja silnik 1,3 ,jak i gaźnik ,regulację mam w małym palcu. Wymiany paska u partaczy a nie mechaników, regulacje i inne zbędne zabiegi przechodziłem przez 4 miesiące. Dopiero jak zabrałem się za manuala i krok po kroku naprawiałem auto po partaczach wtedy zaczęło jeździć. Jak ci mechanik mówi że np: spalanie 12l/100 w 1,3 to normalne to zmień mechanika. Powtarzam jeśli auto na biegu bezpośrednim (V bieg) jedzie do 3 tysięcy obrotów a potem jest jak muł i nie przekracza 130km/h to pasek rozrządu jest źle założony.
Jesli kopci na biało cały czas to mechanik powinien ci powiedzieć co to jest, bo to wyglada na uszczelkę pod głowica zaworów.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.