Luxus
23-01-10, 17:34
Witam.
Mam Honde Civic 1.5 D15b7 coupe 101km
podczas jazdy pękł mi pasek alternatora... kupilem nowy i podczas zakładania zauwarzylem ze kolo pasowe jest lekko luzne..
no wiec po malych ogledzinach okazalo sie ze klin do wymiany...
wymienilem skręciłem wszystko do kupy załozylem paski i 'przejechalem 15-20km to to wszystko ;/
kolo poprostu odpadło.w momencie...(skręcone bylo mocno)
rozrząd ok.
okazuje sie ze miejsce klina jest juz wyrobione :(
ile kosztowac moze mnie naprawa ?
i co w najgorszym wypadku moze byc jeszcze do wymiany... :|
i czy przy wymianie lepiej kupic orginalne czesci czy tuning'owe?
i jak to cenowo by wygladalo...
a moze poprostu lepsza opcja bedzie juz swap na cos wiekszego? :D :rolleyes: :p:rolleyes:
przepraszam za glupie pytania ale silniki to wciaz dla mnie jeszcze zagadka...
Mam Honde Civic 1.5 D15b7 coupe 101km
podczas jazdy pękł mi pasek alternatora... kupilem nowy i podczas zakładania zauwarzylem ze kolo pasowe jest lekko luzne..
no wiec po malych ogledzinach okazalo sie ze klin do wymiany...
wymienilem skręciłem wszystko do kupy załozylem paski i 'przejechalem 15-20km to to wszystko ;/
kolo poprostu odpadło.w momencie...(skręcone bylo mocno)
rozrząd ok.
okazuje sie ze miejsce klina jest juz wyrobione :(
ile kosztowac moze mnie naprawa ?
i co w najgorszym wypadku moze byc jeszcze do wymiany... :|
i czy przy wymianie lepiej kupic orginalne czesci czy tuning'owe?
i jak to cenowo by wygladalo...
a moze poprostu lepsza opcja bedzie juz swap na cos wiekszego? :D :rolleyes: :p:rolleyes:
przepraszam za glupie pytania ale silniki to wciaz dla mnie jeszcze zagadka...