Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Czasem przerywa



dolszym
22-01-10, 22:11
Witam,

przeszukałem forum ale dokładnie takiej przypadłości nie udało mi się znaleźć.

Otóż, jakiś czas temu jak auto postało ok. tygodnia to zapalało na 3,4 razy i wpierw paliło jakby na 3 garki i potrafiło szarpać parę kilometrów.
Zmieniłem w międzyczasie aku, palec, kopułkę, kable. Teraz odpala w miarę ok (za 2 razem) i na zimnym pracuje poprawnie. Jednak jak się rozgrzeje potrafi od czasu do czasu szarpać (jakby wypadał zapłon) Dzieje się tak głównie na niezbyt wysokich obrotach przy przyspieszaniu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam wrażenie ze objawy się nasilają po większych skrętach.
Macie jakieś pomysły co to może być. Auto nie gaśnie. Objawy nie pojawiają się zawsze.

Auto to EJ9 sedan czyli silnik D14A4

Arturvf500
22-01-10, 22:16
Witam,

przeszukałem forum ale dokładnie takiej przypadłości nie udało mi się znaleźć.

Otóż, jakiś czas temu jak auto postało ok. tygodnia to zapalało na 3,4 razy i wpierw paliło jakby na 3 garki i potrafiło szarpać parę kilometrów.
Zmieniłem w międzyczasie aku, palec, kopułkę, kable. Teraz odpala w miarę ok (za 2 razem) i na zimnym pracuje poprawnie. Jednak jak się rozgrzeje potrafi od czasu do czasu szarpać (jakby wypadał zapłon) Dzieje się tak głównie na niezbyt wysokich obrotach przy przyspieszaniu. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam wrażenie ze objawy się nasilają po większych skrętach.
Macie jakieś pomysły co to może być. Auto nie gaśnie. Objawy nie pojawiają się zawsze.

Auto to EJ9 sedan czyli silnik D14A4

zamień z kims aparat i jak bedzie ok, pozostana tylko 2 mozliwosci - brak lozyska albo cewka/modul;)

dolszym
22-01-10, 22:25
ośka na której jest palec nie ma żadnego luzu, więc chyba łożysko jest ok.

grape.crash
22-01-10, 22:35
Mam coś podobnego w nowo kupionym d13b2. Sam jeszcze nie zabrałem się za tą przypadłość, ale poza zapłonem (który Ty wymieniłeś) zastanawiam się nad układem paliwowym (pompą paliwa, filtr).
No i w Twoim przypadku może jeszcze świece ?

dolszym
22-01-10, 22:52
swiece są nowe, a układ paliwowy u mnie odpada bo mam takie objawy zarówno na benzynie jaki i na LPG (sekwencja)

kabza89
23-01-10, 00:07
bardzo podobne mam objawy na d15b2. Na zimnym silniku chodzi elegancko, na ciepłym przy większym dodaniu gazu przerywa w 50% przypadków. Pali za każdym razem z pierwszego. Co może być problemem?

JulekCIVIC
23-01-10, 00:40
bardzo podobne mam objawy na d15b2. Na zimnym silniku chodzi elegancko, na ciepłym przy większym dodaniu gazu przerywa w 50% przypadków. Pali za każdym razem z pierwszego. Co może być problemem?

jesli szarpie przy dodaniu gazu w d15b2 to znajoma przyczyna, czujnik polozenia przepustnicy.
inne wypadki to WN czyli swiece przewody aparat

ejzon
18-06-10, 09:32
odświeżę troszkę temat :) u mnie w Z6 sytuacja wygląda tak na zimnym wszystko ok, ale na ciepłym silniku na niskich obrotach w zakresie 1 - 2,5 tys rpm przy mocniejszym dodaniu gazu przerwie sobiie z 3, 4 razy i dopiero zaczyna jechac tak jak powinien
przerywanie to się nasila jeszcze mocniiej gdy mam załączoną klime

co może być przyczyną tego szarpania ?? kable WN ? świece ? aparat ? może czujnik położenia przepustu :/

JulekCIVIC
20-06-10, 16:24
klima obciąża silnik wiec może być coś z aparatem zapłonowym, świecami itp... spr i daj znać