Zobacz pełną wersję : Chłodnica do Hondy 3D D14A4 98r. - czy wymienić?
witam,
mam problem z chłodnicą w Hondzie 3D D14A4 98r. bez klimy .
Podczac przeglądu w warsztacie mechanik powiedział, że mam chłodnicę zamontowaną z automatu (moja H ma ręczną skrzynię). ja mu chyba wierzę, bo auto było bite z przodu i chłodnica mogła być wymieniona.
Z jej działaniem jest wszystko OK, ale 2 miesiące temu w zbiorniku wyrównawczym było za mało płynu (poniżej kreski MIN.) Dolałem do MAX i
teraz po 2 miesiącach poziom płynu w zbiorniku wyr. jest na ok. połowie skali.
Czy ktoś może powiedzieć, czy to jest kwestia tej chłodnicy (że ona z automatu), czy też jest to normalna sprawa, bo mam LPG.
Wycieków żadnych nie zauważyłem
Pomóżcie, nie wiem czy wymieniać chłodnicę, czy jeździć tak dalej (poziom temp. jest ok)
dzięki za odp. :)
Moim zdaniem nie ma różnicy czy automat czy manual.A co do Twojego ubytku płynu to może być kilka przyczyn np: wyciek z chłodnicy,wyciek ze zbiorniczka wyrównawczego, nie szczelny wężyk, może Ci go pobierać (dymienie na siwo) itd itp.Lub poprostu ubyło go najzwyczajniej (np po przegrzaniu silnika).Nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie ;)
i jeśli Ci się nie przegrzewa to nie martw się i śmigaj dalej...
no akurat w chlodnicach jest roznica manualna skrzynia czy automatyczna ;)
ale jezeli ci sie auto nie gotuje i nic sie nie dzieje szczegolnego to wedlug mnie chyba nie ma sensu wywalac kasy :roll:
No to jednak sie myliłem ;) ,ale co do jednego pewne-nie grzeje sie to jeżdźij !
To ja może się też podłącze tak od razu bo mam ten sam problem co kilka dni musze dolewać wody do zbiornika wyrównawczego gdyż ten mi ucieka nie wiadomo gdzie i jak ......czy ktoś mam jakieś pomysły???bo to raczej chyba nie jest normalne.....
podtrzymuję pytanie:
wymieniać czy nie wymieniać?
Może narazie nic się nie dzieje, ale nie chcę żeby z upływem czasu stało się coś poważnego.
ja bym nie wymienial jezeli wszycho jest ok.nic sie nie powinno stac, ale poczekaj niech sie ktos jeszcze wypowie ;)
moze jakis stary wyjadacz z forum :D
Jeśli płyn ucieka "ze zbiorniczka wyrównawczego" należy baaaaardzo dokładnie obejrzeć całą komorę silnika pod kątem zielonych lub białych nacieków. Szczególną uwagę należy oczywiście zwrócić na wszelkie elementy związane z układem chłodzenia, czyli rurki gumowe i metalowe, cybanty, chłodnicę...Warto jest zawczasu umyć dokładnie silnik, bo wtedy już po 500 km widać wszystko jak na dłoni. Oglądanie dobrze jest oczywiście robić od dołu czyli albo auto na podnośniku albo my w kanale. :lol:
Nie wiem co się stało ale zalałem wodą cały zbiornieczek wyrównawczy tzn do max i po przejechaniu dosłownie 7 km zostało juz go tylko trochę na dnie.......czy do wymiany będzie chłodnica???
Nie wiem co się stało ale zalałem wodą cały zbiornieczek wyrównawczy tzn do max i po przejechaniu dosłownie 7 km zostało juz go tylko trochę na dnie.......czy do wymiany będzie chłodnica???
I tak cały czas... :roll: .Przeczytaj dokładnie wszystkie posty a się dowiesz paru rzeczy
Równie dobrze możesz mieć do wymiany np zbiorniczek lub pompe wody.Musisz spróbować zlokalizować ten wyciek.Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na takie pytanie :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.