Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : jak sprawdziś b18c4????



kristico86
14-01-10, 20:29
witam pisze tutaj bo nie znalazłem odpowiedzi nigdzie..:(

chodzi mi o to że jadę w sobotę obejrzeć auto z b18c4 na pokładzie i chodzi mi o to w jaki sposób mogę sprawdzic prostymi metodami czy silnik jest jeszcze ok

zaznaczę że hamownia i mierzenie ciśnienia na cylindrach odpada , bo nie mam jak, z kim i czym poza tym nie mam nikogo kto by znał b-serie:(:(:(:(

są jakieś proste metody np czy jak sie odkreci korek od wlewu oleju to nie dmucha i czy nie ma wulkanu...

Proszę o porady!!!!!!

Cegła
14-01-10, 20:39
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=36501

kristico86
14-01-10, 20:49
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=36501

1. ten temat znam na pamięć:D
2. proszę czytać ze zrozumieniem bo chodzi o silnik
3. widać że nowy mod tu rządzi:eek:

Cegła
14-01-10, 21:00
1. Serdecznie gratuluję.
2. W linku jest również poruszony ten temat.
3. Podałem Ci linka z którego mogłeś zaczerpnąć pomocy, wybacz nie jestem wróżką i nie wiem czy już go przeczytałeś. Jeżeli zamknął bym ten temat kończąc na moim ostatnim poście, to niewątpliwie bym się z Tobą zgodził co do "rządzenia", ale skoro w nim piszesz i nie masz bana tzn niewątpliwie, że coś jeszcze zostało w nim do powiedzenia.

Misiekemeryt160
14-01-10, 21:05
witam pisze tutaj bo nie znalazłem odpowiedzi nigdzie..:(

chodzi mi o to że jadę w sobotę obejrzeć auto z b18c4 na pokładzie i chodzi mi o to w jaki sposób mogę sprawdzic prostymi metodami czy silnik jest jeszcze ok

zaznaczę że hamownia i mierzenie ciśnienia na cylindrach odpada , bo nie mam jak, z kim i czym poza tym nie mam nikogo kto by znał b-serie:(:(:(:(

są jakieś proste metody np czy jak sie odkreci korek od wlewu oleju to nie dmucha i czy nie ma wulkanu...

Proszę o porady!!!!!!

odpalasz zimna. patrzysz jak zachowuje sie kontrolka oleju. na jakim to lata oleju w ogóle. zlokalizuj słuhcem wszelkie stuki puki itp. potem jak sie rozgrzeje to w pi... do oporu i zobacz czy nie dymi zobacz jak to sie kreci. wycieki wszelkiego rodzaju zlokalizuj itp. diagnozujesz jak kazdy inny silnik

kristico86
14-01-10, 21:06
dziękuję za pomoc doceniam na prawdę:) i chyba nie ma sensu żebyśmy się spierali o kwestie modowania bo nie o to chodzi w tym temacie
pozdrawiam


odpalasz zimna. patrzysz jak zachowuje sie kontrolka oleju. na jakim to lata oleju w ogóle. zlokalizuj słuhcem wszelkie stuki puki itp. potem jak sie rozgrzeje to w pi... do oporu i zobacz czy nie dymi zobacz jak to sie kreci. wycieki wszelkiego rodzaju zlokalizuj itp. diagnozujesz jak kazdy inny silnik

ok dzięki za podpowiedź
a nie ma jakichś utartych ścieżek przy sprawdzaniu b-seri??? jakichś niuansów, haczyków itp???

teg
15-01-10, 20:02
Zabrać ze sobą pracownika ASO Hondy, tak jak ja będę miał szczęście zrobić za tydzień :D Albo kogoś kto zna te silniki doskonale - a to i tak pewności nie da :/ Wiem że to żadna porada, heh... Albo chociaż posłuchaj w innej sprawnej, jak te silniczki pracują.

kristico86
15-01-10, 20:37
Albo chociaż posłuchaj w innej sprawnej, jak te silniczki pracują.

przydałoby się...ale ja mieszkam w takim rejonie kraju że nikt nie wie co to jest b18c4:D:D

a już na pewno nie ma tu zdrowego b18c4:eek:

Mati_1979
15-01-10, 21:09
ja jak po swoją B-serię jechałem to pożyczyłem miernik do mierzenia ciśnienia w cylindrach od znajomego mechanika. Nie musiałem go używać bo tam też mieli. Sprawdziłem ciśnienie posłuchałem jak pracuje, czy nie dymi i tyle. Jak się później okazało kupiłem igłę. I z tego się cieszę. Ważne żebyś ty odpalił ZIMNY silnik a nie lekko rozgrzany.

Tak samo sprawdzałem D-serię i jak na razie ok:)