PDA

Zobacz pełną wersję : Hania nie chce zapalić :(



gilbert
14-01-10, 18:05
Witam wszystkich. jestem można powiedzieć zielony w naprawach ale jeśli ktoś wytłumaczy co mam zrobić to myślę ze nie będzie problemu więc proszę o wyrozumiałość.
W tym roku po raz pierwszy od nowości pojawił się problem z Hania.. mianowicie nie chce zapalić.. problem wygląda tak: przekręcam kluczyk na druga pozycję i zapalają się wszystkie kontrolki tak jak zawsze tyle ze nie ma tego "buuuu" kiedy świeci się kontrolka pompki tylko jest takie "cykniecie" na początku i tyle.. co to może być?
nie wiem czy to istotne ale złożyłem kanapę i sprawdziłem czy są prądy we wtyczce na baku.. są 3 kable (1 czarny i 2 zielone) w środkowym zielonym prąd jest a w zewnętrznym zielonym nie ma.. może ktoś wie za co odpowiada poszczególny kabel? z góry wielkie dzięki

jeśli coś mam poprawić to powiedzcie. jestem nowy więc na razie lepiej być nie może :P

Civic 98r 5D D14A8

Muzyk-Grzes
14-01-10, 18:13
To kable do pływaka i pompy paliwa, jeśli nie ma "buuu" to znaczy że pompa nie działa. To że jest prąd (+) to dobrze, ale w Hondzie sterowanie jest masą i to właśnie masy powinieneś szukać. Sprawdz bezpieczniki, jeśli wszystko jest OK to sprawdz czy przy włączeniu jest masa na którymś przewodzie (najprawdopodobniej czarnym) jeśli nie ma to może być wina przekaźnika, jeśli jest to winna jest pompa.

JeNNy_forever
14-01-10, 18:14
do przelutowania masz przekaźnik pompy paliwa, a jak jest zimny silnik też nie odpala? na ciepłym zazwyczaj są problemyu

gilbert
14-01-10, 18:22
To kable do pływaka i pompy paliwa, jeśli nie ma "buuu" to znaczy że pompa nie działa. To że jest prąd (+) to dobrze, ale w Hondzie sterowanie jest masą i to właśnie masy powinieneś szukać. Sprawdz bezpieczniki, jeśli wszystko jest OK to sprawdz czy przy włączeniu jest masa na którymś przewodzie (najprawdopodobniej czarnym) jeśli nie ma to może być wina przekaźnika, jeśli jest to winna jest pompa.
Bezpieczniki sprawdzałem i jest wszystko OK..