PDA

Zobacz pełną wersję : pytanie do znawcy



johnny5
13-01-10, 20:41
witam, mam pytanie. Czy koła z golfa o rozstawie śrub 4x100 będą pasować do civic'a '95 po lifcie?

suchy2004
13-01-10, 22:33
Pasują, jest nieco większy otwór centrujący, ale to nie przeszkadza. Jeżdżę już drugą zimę na kołach od golfa :p

stoowa
13-01-10, 22:55
trzeba tylko dokupic pierscienie centrujace...

taif1991
13-01-10, 23:55
"REGUŁA DOTYCZĄCA CIVICA 5 I 6 GENERACJI
DLA FELG 15", 16" i 17" średnicy ZALECANA SZEROKOŚĆ FELGI WYNOSI 6,5" LUB 7"
OFFSET:
Dla felg szerokości 6,5" - od 38 do 50
Dla felg szerokości 7" - od 40 do 50
Przy takich parametrach felga nie obciera o amortyzator, zawieszenie oraz nadkole niezależnie od obniżenia.
Rozmiary opon:
195/50R15; 195/55R15; 205/50R15
195/45R16; 205/45R16; 205/40R16; 215/40R16
205/40R17."

mirasek
14-01-10, 21:24
Pasują, jest nieco większy otwór centrujący, ale to nie przeszkadza. Jeżdżę już drugą zimę na kołach od golfa :p

O sacrum profanum !!! :D

Westfield
15-01-10, 13:32
Również mam felgi od golfa - 7", offset 35 i opony 195/55/15. Zawieszenie seria, nic nie ociera. I śmigam bez pierścieni.

teg
15-01-10, 19:58
A nie masz problemów z odkręceniem tego? Kolega w Astrze miał taki manewr i problem był potem żeby śruby odkręcić.

Lcfr
15-01-10, 20:01
śmigajcie tak dalej

teg
15-01-10, 20:31
Kolega w Astrze

Oczywiście ja takich zabiegów nie polecam, on też już nie :)

Xus
15-01-10, 21:41
śmigajcie tak dalej
ciekawe jak dlugo

czy wy myslicie ze ten otwor centrujacy to tak sobie ktos na oko dla jaj zrobil??

suchy2004
15-01-10, 22:42
Osobiście nikogo nie namawiam. Poprostu jeżdżę tak drugą zime i po pierwszej żadnych problemów. Odkręciłem, zdjąłem, założyłem alusy z pierścieniem centrującym i szpilki nie miały żadnych uszkodzeń.
W tamtym roku przed ich założeniem rozmawiałem nawet z wulkanizatorem, powiedział ze nie zaleca się takiej jazdy, ale o ile samochód nie jest jakoś wyczynowo jeżdżony to można jeździć i nie powinno się nic stać.

vtec
15-01-10, 23:44
A co to jest za civic "95 po lifcie", bo nie znam żadnego takiego modelu?

taif1991
16-01-10, 12:19
A co to jest za civic "95 po lifcie", bo znam żadnego takiego modelu?

Bo to jest wersja unikatowa :D

Westfield
16-01-10, 13:12
Ja też zmieniałem na zimówki niedawno i nie było problemu. Mechanik powiedział, że nakrętki stożkowe wycentrują koło i pierścienie są zbędne. Trzeba jednak przyznać, że nawet przy blisko 200km/h żadnego bicia nie czuć, więc koła siedzą dobrze. Chyba, że pierścienie dają coś jeszcze?

abarth81
16-01-10, 16:14
O sacrum profanum !!!
hehehehe...golfaa...aaaa feeee.

zoy
17-01-10, 12:32
A co to jest za civic "95 po lifcie", bo znam żadnego takiego modelu?

to mój :D

vtec
18-01-10, 00:14
to mój :D

To pomóż koledze, a nie sie obijasz :D

zoy
18-01-10, 06:33
To pomóż koledze, a nie sie obijasz :D

tyle ze wszystko zostało już opisane :)


W tamtym roku przed ich założeniem rozmawiałem nawet z wulkanizatorem, powiedział ze nie zaleca się takiej jazdy, ale o ile samochód nie jest jakoś wyczynowo jeżdżony to można jeździć i nie powinno się nic stać.

Kamil, w cywilnym aucie na 99% nic nie powinno się stać, to prawda. ale ja przeżyłem juz "wyprzedzające" mnie kolo i sam bym się nie odważył jeżdżenia bez pierścieni, tym bardziej koszt to 60 - 100 PLN

suchy2004
18-01-10, 15:07
Dokładnie tak jak mówisz,jeśli chodzi o alufelgi to oczywiście że pierścienie rozwiązują problem, tylko do stalówek jeszcze pierścieni nie widziałem ;/, tymbardziej że róznica między otworem a piastą to ok 2 mm może mniej.