Zobacz pełną wersję : Pompka w baku ?
Witam.
Mam problem zwiazany z dostarczeniem benzyny z baku do silnika.
Pewnego razu w lato pojechalem na kaszuby i jadac na LPG zaczelo cos piszczec w H, okazalo sie ze bak paliwa jest pusty i szlak trafil pompke.
Teraz mam pytanie bo jestem w tym zielony.
Ta pompa jest w baku ? czy gdzies w silniku ?
ciezka sprawa jest ja dostac i wymienic ?
Kazik_h9w3
13-01-10, 14:10
Witam pompa znajduje się w baku zeby się do niej dostać musisz zdjąć tylnie siedzenie potem masz pokrywkę chyba 3 sruby po czym ukazuje ci sie mocowanie pompy idą tam dwie kostki elekt. całość jest przykręcona do zbiornika jak dobrze pamiętam 8 śrubami rozmiar 10. Jak coś to mam taką pompę od d16z6 (PW)
To zależy jaki masz silnik. W D13 pompa jest przy silniku, a w innych z wtryskiem pompa znajduje się w zbiorniku paliwa, pod kanapą.
Kazik_h9w3
13-01-10, 15:29
Kolega raczej ma problem z tym autem http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=32641 a tam pompka jest w zbiorniku paliwa
Ja się podłącze z pewnym problemem:
ZA CHOLERĘ NIE MOGĘ NORMALNIE ZATANKOWAĆ HANKI !!! ;)
Gdy wkładam pistolet do otworu i chce lać benzynę to ta wajcha uruchamiająca wlewanie się paliwa cały czas odskakuje. Muszę lać na delikatnym dociśnięciu a to zajmuje 3-4 razy więcej czasu... Dzieje się to na każdej stacji benzynowej.
Z tankowaniem innych samochodów nie mam problemów. Z moją Hanką jest coś nie tak czy ogólnie trzeba użyć magii, żeby to zatankować ? Ja nie obejmuje umysłem tego dziwnego zjawiska ;)
lozek u mnie tez tak jest,musisz umiescic pistolet pod innym kątem i wtedy lejesz pełnym strumieniem:D
skolopendra
13-01-10, 16:03
pod innym kątem
dokładnie :)
dokladnie moj samochod to ten co pokazal Kazik - ile taka pompka by mnie wyszla - i jak one sie nazywaja tak naprawde ? tzn pod jaka nazwa np szukac na allegro ?
poprostu pompa paliwa :)?
D15B2